Nee dat heb ik niet Lea. Kan je niet stilzitten of heb je echt last van die slaapbenen? Poe we gaan het vanaaf mn ouders vertellen.. Ik ben nu zo zenuwachtig.. Pfff Nou ja t zal wel goed komen.
normaal alleen als ik heel moe ben, maar nu kan ik niet stilzitten, dusss in beweging blijven Goed voor een opgeruimd huis dat wel...
Omdat we geen ander goed moment wisten hebben we dochterlief savonds uit bed gehaald en zijn we naar mn ouders gegaan. We hadden een echo foto met de tekst: hallo opa en oma, ik ben grote zus, door S laten geven aan mn moeder. Ze waren erg verrast maar vinden het wel leuk! Gelukkig
Leuk! Altijd leuk he, de reacties! Hier weet iedereen t nu! Wat ben ik daar blij mee, ben niet goed in geheimen en al helemaal niet met zoiets leuks! Fijne dag allemaal!
Hier ook geen geheimen meer Alleen de clienten op het werk weten het nog niet. Maar die vertel ik het vrijdag. Leuke reactie Sammie!
Ik moet het alleen mn zus nog vertellen maar die is nog op vakantie. De broers en zus van mn man die bellen we daarna op. Maar die zien we toch bijna niet dus zien zullen ze het niet Op mn werk heb ik het trouwens ook nog niet gezegd.
Clienten bij mij weten t ook nog niet, de meeste zijn van zo'n kaag niveau dat, dat tich geen zin heeft om t te vertellen.. Bij de andere wil k t liefst zo lang mogelijk wachten.
Leuk sammie! Mijn schoonvader+vrouw hebben we het verteld nadat ze na een uurtje weggingen op mijn dochter haar verjaardag. Voor hun doen reageerden ze leuk. Jammer dat ze geen interesse tonen voor onze kinderen, maarja dat weten we nu dus verwachten ook niks mee de rest van de wereld reageert gelukkig wel positief.. Hier van de week een mailtje gestuurd naar de fabriek die de pinky pie ( een pratende roze little pony) heeft gemaakt. Er zit een barst in zijn oor (door fout vallen waarschijnlijk) maar ik vind dat toch wel erg zonde. Bellen ze vandaag op dat deze versie niet meer leverbaar is, maar dat ik (als ik akkoord ga) de nieuwe, wandelende versie krijg opgestuurd.....joehoeee!!! ben er zo blij mee. Hebben we alvast een leuk cadeautje voor haar verjaardag! Beetje buikpijn vandaag, hopelijk gewoon groeipijn....
Wat netjes lea van pinky pie! Ik had er nog nooit van gehoord Morgen 13 weken. Ik kan niet wachten tot maandag !
@ Sanne heb je maandag een echo? @ Lea, dat is netjes opgelost! Hier werd ik op mn werk vanochtend helemaal niet lekker. Pff wat een verschrikking en zo genant gewoon. Nou ja. gelukkig nu weer thuis en ff bijkomen ervan..
Sammiendoe je rustig aan? Hoezo een verschrikking? Wat is er precies gebeurd? Blijf je nog een paar dagen thuis? Hier maandag begonnen met werken en meteen last van mijn bekken. Bij zl ook gehad. Lig nu ook even plat en baal er behoorlijk van Net teamleidstee een appje gestuurd of ze vlg week even tijd heeft voor mij.
Sanne, K moest dus overgeven en ik kon daarna ook amper op mn benen staan. Voelde me zo erg beroerd. Toen ik thuis kwam zag ik dus ook dat ik opeens weer oud bloed ben verloren. Ik heb tijdens het werk ook zon buikpijn contstant. Nee werken is echt geen pretje Heb je je nu ziekgemeld? Je bekken is ook echt vervelend zeg! Denk je dat je nu al moet stoppen met werken?
sammie, wat vervelend, misschien wel goed dat dit op het werk gebeurt is. Weten ze in ieder geval hoe je er aan toe bent. Beterschap. En een beetje oud bloud is echt geen probleem denk ik. Er kan natuurlijk ook door de druk een adertje springen of zo. Spannend Sanne! Ik zag je echo nog voorbij komen op het nub topic, maar daar konden ze het niet zien he?van mijn echo denken daar 2 mensen een meisje, ikzelf ook, vind het nu zo spannend worden!! Ik merk echt dat ik meer energie heb, net een appeltaart gebakken! Wel steeds wat buikpijn maar dat zal door drukdoenerij komen, als ik savonds mijn rust pak gaat het wel. Het fijne is wel dat ik niet werk, dus ik kan redelijk mijn eigen tempo bepalen. Al heb ik op het moment wel mijn handen vol aan de kids. Het lijkt hier momenteel een heropvoedingskamp . Maar tot nog toe (kwart voor 3 ) gaat het goed, dus hopelijk tot het eten zonder ruzie, strijd en handgemeen haha!
Haha Lea, succes met de kids! Ik zou ook graag thuis blijven maar we hebben de centjes helaas te hard nodig. Ik werk zegmaar bij klanten thuis, dus de baas heeft er niks vn gemerkt. Ze weten het ook nog niet. Misschien toch maar snel vertellen voor het misschien niet meer gaat op mn werk. Maar ik hoop toch niet weer in de ziektewet te belanden.
ach joh, moet je wel even melden. Als ze het weten zijn ze op de hoogte en mocht je wel in de ziektewet komen heb je 'bewijs'dat het al langer niet zo goed gaat. Ik heb mijn vorige zwangerschappen te lang doorgedaan en had een kreng van een teamleidster daardoor wat meer op mijn hoede En het niet werken, ik moet zeggen het is geen vetpot, maar we redden het en hoop het in de toekomst ook te redden. Ik heb zelf lichamelijk gezien niet veel mogelijkheden en vind het best thuis. Ben best wel een huismus. (ik kom de deur wel uit hoor 0