gelukkig voor je dat het iets beter gaat tibo ik mag 7 okt weer naar het ziekenhuis voor controle en dan naar een verpleegkundige hoop dat ik dan weer een echo krijg ben vandaag ook 13 weken en 1 dag we zijn 2 dagen verder volgens de laatste echo
Heerlijk he dat we wat verder in de zwangerschap geraken, net alsof het nu echt wordt of zo.... Ik heb ook van die bandjes tibo, seabands heten ze geloof ik. Bij mij zitten ze alleen maar te irriteren dus heb ze na een middag afgegooid Hopelijk helpt het voldoende voor je! Ik heb veel last van mn rug/bekken laatste paar daagjes, hopelijk wordt dat snel weer minder.... We gaan vanavond maar lekker een vette hap eten denk ik, ik heb geen inspiratie en de kinderen zijn moe, dus als de kids op tijd op bed liggen dan kunnen we lekker voor onszelf wat bestellen
Welkom terug tibo! Hier ook seabands maar dan voor zl tegeb reisziekte. Geen idee of het werkt maar baadt het niet ... Lea balen van je bekken. bij je eerdere zwangerschappen ook last van gehad? Ik bij zl wel. en nu dus weer helaas ... Heb donderdag middag een gesorek met mijn teamleidster. dan moet ik aangeven wat wel en wat niet gaat qua werkzaamheden. Wel lastig hoor in de zorg. Hier niet megaveel verzorging maar ook helpen in de huishouding en laat stofzuigen en dweilen nu nwt funest zijn voor mn bekken. Naja wat niet gaat dat gaat niet. we zullen zien ik heb ml verteld van de pretecho as maandavm hij had het al verwacht en vindt het erg leuk! Nog 3 nachtjes en dan weten we misschien het geslacht. Ik ben benieuwd of ik goed zit met mijn gevoel
Krijg/moet je dan ook fysio krijgen? Als je zo'n last hebt van je bekken dat je ander werk/minder moet gaan werken. Ik heb er ook last van, de ene dag meer als de andere..
Tibo ik ben al bij de fysio geweest, de bekkenfysio. Ik heb tips en oefeningen meegekregen. Morgen maar eens doen. Nu op het werk en flink last nu terwijl ik amper wat lichamelijks gedaan heb .... (paar trappen gelopen verder niks)
Ha bah Sanne, dat is minder. Ik heb vakantie nou dus ik doe minder, maar gister na t stofzuigen en dweilen had ik ook flink last! Ben benieuwd hoe dat gaat als ik weer werk.. Voelde t met 7 weken al.. :s
He bah meiden, last van de bekken klinkt vreselijk. Ik moet van de VK ook naar de fysio ivm last van m'n stuitje en ze weet niet hoe dat kan. Maar eigenlijk heb ik dat helemaaal geen zin in. Ik heb er ook alleen last van als ik heel druk ben geweest.
Lastig sanne, bij mij is het chronisch geworden na de vorige zwangerschap, dus hou mn hart vast voor deze. Ik heb gerevalideerd, en mag daar terugkomen als ik wil, dus dat zal binnenkort wel gebeuren, maar ik wil het zo lang mogelijk uitstellen daar ik geen zin heb heel vaak naar het ziekenhuis te hoeven crossen voor therapie, maarja wat moet dat moet. Gelukkig is het niet altijd even erg soms ook dagen dat het beter gaat. Hopelijk houden we het allemaal een beetje in toom deze zwangerschap! Wij gaan straks heerlijk uit eten met vrienden, dus maar eens lekker genieten. Fijne avond iedereen!
Hoi meiden, ik heb mijn controle weer gehad, nu over 4 weken pas weer 22 oktober de gewone controle en 31 oktober de 20 weken echo, om 9.15 dus lekker op tijd. Ik heb het hartje gehoord en dat was toch weer een geruststelling. en ik ben 100/200 gr aangekomen . Ze ging voelen waar mijn baarmoeder lag en ik vond m al vrij hoog, onvoorstelbaar (vind je het gek dat je last van groeipijn hebt) Ik ga zo eens even kijken wat 'normaal' is. Ze zij dat als je al meer kinderen hebt gehad dat de boel dan eerder zichtbaar/voelbaar is.
Fijn dat t goed was Lea, ik mag woensdag! Ben zo benieuwd naar t hartje! Sanne, heel veel plezier straks met de echo! Jeuj, 13 weken vandaag! Ow nog iets heeel toevalligs, mn schoonzusje is ook zwanger, is ze is precies dezelfde dag uitgerekend als ik! Hoe toevallig is dat! Haha..
Over 2 uur de echo ... word nu wel zenuwachtig hoor. Heb er zin in maar ook ergens de angst van "wat nu als het niet goed is" terwijl we al 3 goede echos gehad hebben. Ben ook zooooo nieuwsgierig of ze het geslacht kan zien Sorry voor mijn ego berichtje...
Veel succes Sanne! En geniet er ook van he! Ga je het filmen ? Dat heb ik ook gedaan en het is erg goed voor je gemoedsrust om het af en toe even te kunnen kijken
had ik ook hoor, en de verloskundige maar allerlei vragen stellen en ik moest wegen.....en ik maar denken, straks hoort ze het hartje niet..... Leuk dat je nog even naar je kindje mag kijken!
Alles was goed!! Zag een prachtig kindje ... zal later fotos plaatsen. En ze denkt met een heeeeeele grote slag om de arm : een meisje