Wat leuk Sanne! Hier plan ik de 20weken echo ook denk pas met 21 weken. anders moet ik daarna nog langer wachten.. 19 !! weken zonder echo pff ik weet dat ook allemaal wel hoor van mn baas enzo, maar ja, ik vind het gewoon vervelend voor hem. laxo ferro helpt hier ook! en je ergens goed zenuwachtig voor maken ook haha
Hier zeide ze dat je het beste de 20 weken echo in week 18 of 19 kan plannen, als er dan iets fout is (waar we echt niet vanuit gaan) heb je wat langer bedenk tijd.. Ik heb m nu met 19w4d.. Mss dat we daarna zelf nog een 3d pretecho plannen..
Wij hebben m precies met 20 weken, op de dag af. We krijgen met 30 weken nog een groei echo en dan met 35 nog een liggingsecho. Ik schat in dat week 20-30 zo voorbij is ivm klaarmaken van kamer en spulletjes verzamelen en zo, en de decembermaand natuurlijk, wat dat betreft is het wel en gunstige periode. allemaal dingetjes die een beetje afleiden van het afwachten
Zo dat zijn veel echo's Lea. Hier niet hoor, tenzij het niet goed gaat natuurlijk. Wij doen de 20 weken echo omdat we willen weten of we dingen kunnen verwachten bij de bevalling, nu moet ik helaas toch al in het zh bevallen, maar dan kunnen we maar beter voorbereid zijn. Vandaar pas met 21 weken.
rustig hier. hoe js her met iedereen? hier officieel 4 echos 9 wk 12 wk 20 wk 30 wk maar .... nu gehad : 6.5 wk 9.6 wk 11 wk (ivm onzekerheid) 13 wk (pretecho) 14 wk (ivm opa die mee was en straks nog 16 wk (pretecho) 20 wk 27 wk (pretecho) 30 wk (groei echo)
zo dan sanne, wat een pretecho's zeg! geld over? of heb je een leuke aanbieding genomen? Wel leuk dat je opa ook mee was! Tis idd rustig hier, twas ook wel mooi weer he Ik kreeg bij de vorige met 30 weken geen groeiecho, maar misschien is het nu definitef in het basispakket en krijg k hem wel.
groei echo is standaard bij onze praktijk nee geen geld over helaas. maar .... ml had nog echo tegoed voor vaderdag. en we doen weer het combi pakket van geslachtsbepaling en 3d echo. is nog niet goedkoop maar bij zl ook gedaan en was erg mooi
Hier 4 standaard echo's met 8,12,20 en 35 weken. Wij hebben met 16 en 27 nog extra echo's. Hier van de week dus nog 2x een echo gehad. 1 omdat ik me zorgen maakte en de andere bij de gyn omdat ik in een winkel onwel was geworden.
hier gaat alles goed voel het steeds meer en me vriend heeft het ook al gevoeld volgende week naar de verpleegkundige ben benieuwd wat ik daar moet doen hoop op een echo en dan 30 okt weer de 20 weken echo heb ook al een flink buikje kan er niet meer omheen dat ik zwanger ben hihi
wat leuk ukky!! Hier gaat het op en af. Ik voel me vaak niet zo goed helaas, veel last van mijn darmen, en is dat minder dan heb ik last van mijn bekken. En last van mijn humeur heb ik ook. Daarnaast voel me erg onzeker, en vraag ik me steeds af of het wel allemaal goed gaat daarbinnen..... maargoed genoeg geklaag, Nog 3 weken wachten en dan mag ik weer naar de verloskundige...
Bekken en darmen zijn erg herkenbaar, Lea! Gelukkig is mn misselijkheid wel een stuk minder, alleen nog last van als ik te weinig eet of te lang niet eet.. Mja, ik heb nog steeds geen honger dus vergeet t regelmatig! Wat leuk Ukky dat jij en je man jullie kleine al voelen! Lijkt me zo bijzonder..
lastig tibo, toch fijn dat ik niet de enige ben die zich niet zo lekker voelt. Mensen vragen aan je hoe het gaat en je wil niet altijd het hele verhaal doen, toch fijn hier herkenning te vinden. en van dat je geen eetlust hebt niet zo leuk, ik had dat na de bevalling. Terwijl je dan weer alles mag eten had ik toen geen zin. Het zal ook een stukje hormonaal zijn misschien... Vandaag had ik uiteindelijk een goede dag, en heb de hele voortuin aangepakt. Nu dus best wel last van mijn rug haha, maar ook een heel voldaan gevoel!!En de gedachte dat ik tot de bevallig in de voortuin weinig hoef te doen is erg lekker, kunnen we dat al van het lijstje afstrepen! Heerlijk!
Ja dat is wel zo, als iemand vraagt hoe t gaat of hoe ik me voel, zeg ik altijd maar goed, wil ook niet constant klagen.. Dus dat je dat hier kwijt kan is idd fijn! Ik heb nu mn eerste dienst na mn vakantie, in mn vakantie mn bekken bijna niet gevoeld en nu meteen weer wel, en dit is nog maar de eerste dienst van de 4 achter elkaar, ga morgen de vk bellen voor tips of evt. Fysio en later in de week gesprek plannen met mn clustermanager.. Kijken hoe of wat.. Mss komende tijd alleenmaar late dienste werken.. Dat scheelt toch veel qua zorg..
Wow Ukky echt?? Zo goed getrappel al in je buik? Hier al wel vanaf week 11 gekriebel. Steeds vakee en elke dag wel. maar van buitenaf is dit echt nog niet te voelen. Mooi hoor! Hier ook zeer bekken ... en idd het gaat goed, op het bekken na haha! Binnenkort naar de arboarts. Zojuist bij de huisarts geweest om urine te laten controleren. Gisteren op het werk heb ik 3x een harde buik gehad en dit kon blaasontsteking betekenen. Mij urine was schoon dus ik moet nog beter op gaan letten op het werk terwijl ik dat al doe en al veel uitbesteed. Hopelijk wordt het niet erger op het werk... en anders maar (deels) de zw in. Alles voor mijn kindje ....
goeiemorgen! @ Ukky, kan je vriend het echt al voelen? Zijn het niet je darmen? Hier nog niet hoor, terwijl mn baarmoeder al tot 3 cm onder mn navel zit. @ Sanne, wat vervelend dat je al zo'n last hebt van je bekken! Hopelijk hoef je idd niet al te snel te stoppen. Denk je dat je uiteindelijk de ziektewet wel ingaat of denk je dat je de 34 weken wel gaat halen? Hier heb ik ook al lekker last van mn ischias.. Gelukkig nog niet als ik lig. Verder ineens weer een stolsel verloren vanochtend. Gister had ik nog controle en toen hoorde we wel een mooi hartje, dus ja moet ik me nou zorgen maken of niet?
he bah sammie, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik moet zeggen dat ik na die ene bloeding uiteindelijk nog steeds af en toe wat bloedverlies heb, maar kleine beetjes, maar toch..... Hier heb ik echt het gevoel dat bepaalde symptomen minder zijn, en maar me er echt naar door hopelijk trekt onze uk er niks vcan aan en groeit deze gewoon door. Ik heb nu een voorgevoel van een jongetje trouwens.... Balen Sanne, maar inderdaad goed aan jezelf denken. Door nu op te letten en evt de ziektewet in te gaan, kun je ergere ellende voorkomen. (wel moeilijk om te accepteren omdat je gewoon door wil doen natuurlijk) Ik ga zo eens de ramen wassen, of tenminste beginnen met 1 raam, las net een tip hier ergens over een ui en azijn in het water doen, dus het zal wel lekker ruiken hier straks