ja weet zeker dat hij het gevoeld heeft het was aan het draaien ofzo las op bed op me rug voelde het eerst zelf en pakte toen snel zijn hand is wel al de derde zwangerschap misschien komt het daar door mijn libido is nog steeds erg hoog heeft iemand anders hier ook las van hoop dat het met de gene die af en toe bloed verliezen stopt met dat bloeden en gewoon genieten meiden
Laten we het er op houden dat mijn libido niet zo slecht is als de vorige zwangerschappen, dus mijn man is al lang blij
Eh nu weer een stolsel ofzo dat lichtbruin van kleur is? Zit echt geen kleurtje rood in trouwens (sorry voor de details). Is dit ook nog steeds normaal? Hier een libido van 0 haha, maar ja door het bloedverlies ben ik eigenlijk ook wel bang om het weer te veroorzaken.
sammie wat naar!! anders toch de vk even bellen? heb je het stolsel nog? of foto maken en laten zien? kan me indenken dat je dan helemaal 0.0 libido hebt ....
Hier ook geen libido, echt helemaal niks! Gelukkig is Vl geduldig haha. Sammie, als je je zorgen maakt dan zou ik gewoon de VK bellen.. Ik weet ook niet wat het is. Zijn ze groot?
wat vervelend sammie, is het geen afscheiding? Stolsels wat geen bloed is lijkt me toch een beetje bijzonder. Ik zou toch even de verloskundige bellen voor advies denk ik.
Wat vervelend sammie, blijft onzeker dan, ik zou ook bellen voor de zekerheid. Sanne, vervelend dat je last had van harde buiken.. Hier ook nog steeds libido van 0,0.. Idd, gelukkig is ml geduldig! Haha.. Ik voel me sinds een weekje wel een stuk beter, dus mss komt t binnenkort wat terug..
Meiden kheb weer bloedverlies. Nu gewoon, geen stolsels ofzo. Het ziet er niet heel oud uit. Tis ook niet enorm veel, maar wel wat. Khoef geen maandverband in te doen zegmaar, inlegkruisje is genoeg. Wat zouden jullie doen? Kan zoiets ook komen als je inspannend bezig ben? Nou ja ik zit op mn stoel en was dozen aan het inpakken vanwege de komende verhuizing. Daar ben ik nu maar mee gestopt en kga denk maar vroeg slapen.
Done Ze vind het nog niet zorgwekkend, en het kan voorkomen. Als k ergere klachten krijg mag k weer bellen, en soieso kan ik morgen evt. langskomen op de praktijk. Leuk is anders..
Fijn dat je morgen eventueel langs kan komen. Hopen dat het niet nodig is en je je morgen weet helemaal goed voelt. Lekker vroeg op bed meid! Hopelijk is alles morgen weer ok.
verloskundige bellen joh, heb je misschien al wel gedaan nu. En even verhaal doen van de dingen die je afgelopen dagen hebt gehad en nu hebt. Balen joh, bloed hoeft niks ergs te zijn he, maar je wordt er hartstikke onzeker van. Ik hoop dat je lekker kan slapen en ik zou zeggen doe inderdaad maar even rustig aan, misschien is het wel een seintje van je lichaam....
he bah Sammie! niet leuk ... hopelijk ben je al bij de vk geweest en heb je een goede echo gehad. ik duim voor je!