Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik hoop het ook!

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik hoop het ook!

Sanne en Annelie, we hebben met zn 3e de 14de geslachtbepaling zie ik.. Hoelaat mogen jullie?
    Wij pas om 20.30.. Spannend dagje! ;)

3. annelie566

Tibo ik ook pas laat, 1845! Wordt een hele lange dag volgens mij ;)

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    nog niks van sammie?? maak me een beetje zorgen ...

ik eerst om 14 uur maar is verzet naar 14.45

idd spannende dag :) heb er echt veel zin in!!

5. annelie566

Ik ook! Nu hopen dat de kinders goed liggen zodat we ook iets kunnen zien!!

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    jaaa annelie dat hoop ik ook . ben zo benieuwd of ze hetzelfde zegt als de vorige keer :) zou erg leuk zijn!

7. lea

lea Fanatiek lid

Ik hoop toch wel dat sammie nog even een berichtje achterlaat hierzo........misschien is ze druk met andere dingen dat kan natuurlijk ook....

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    ja idd lea dat hoop ik ook ...

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    \o sorry dames!! Dat ik jullie zo in spanning zit te laten!!

Ik ben de hele dag te druk bezig geweest en heb geen moment mn computer gezien. Druk in de zin van, een end reizen een hoedencursus :) volgen en weer naar huis.

Ik ben niet meer bij de VK geweest, gewoon omdat ik er echt geen tijd voor had. Ik heb nog steeds wel oud bloedverlies helaas. Ookal hoeft het niks te zijn, waarom is het er dan? Een bloeding van een haarvaatje of toch wat anders. Igg ga ik misschien morgen toch nog even naar de VK bellen, en wie weet kan ik dan wel ff langskomen. Misschien kunnen ze even kijken of alles met beebje nog goed gaat want ik maak me daar toch soms zorgen over :(

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik zou ook voor je eigen gemoedsrust gewoon langs gaan.. Dan zie je wss dat alles gewoon goed is, maar dan weet je dat ook! :)
    Hopelijk houdt het bloedde snel op!

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    idd doen Sammie! knap dat je gister je zinnen hebt weten te verzetten

hier net ml die op stond en zl die wakker werd .... omg wat vroeg! dat was om 5 uur namelijk ... zl even bij me gelegd in bed maar hij had ook een nat pak, zo sneu! alles nat ... dus nu maar maat 6 ipv 5 plus voor de nacht. hopelijk helpt het want hij had gisteravond niet veel gedronken voor hij naar bed ging

12. lea

lea Fanatiek lid

leuk een hoedencursus, sammie! Maarre je hebt ons wel in spanning laten zitten ;). Succes als je vandaag toch nog naar de verloskundige gaat!

Ik zit hier ook te twijfelen of ik niet zal bellen, niet acuut, maar heb het idee dat mijn buik alleen maar geslonken is en dat mijn borsten soepeler aanvoelen. Misschien kan het wel met deze termijn, maar maak me er toch erg ongerust over. Nog 3 weken zucht....

13. lea

lea Fanatiek lid

hoe oud is je zoontje sanne? Mijn dochter had er een tijdje terug een handje van om smorgens heel vroeg te poepen in de luier, dan moet je er wel uit, niks aan zo vroeg ;)

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    lea hij is net 2 geworden :)

gewoon even bellen. niet jezelf ongerust blijven maken

15. lea

lea Fanatiek lid

ik ga even kijken op marktplaats of ik zo'n apparaat kan vinden waarbij je het hartje kan luisteren...

16. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Dat kan ook Lea, maar als je hem dan niet kan vinden kan dat ook alleen maar meer onzekerheid geven he ;)

Nog een paar weekjes en dan kunnen we de beebs eindelijk goed voelen (hoop ik)

@ Sanne wat jammer dat ie helemaal nat was, slaapt ie smiddag sook nog of niet meer?

17. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    sammie ja smoddags slaapt hij nog 2 a 3 uur. soms moeten we hem dan nog wakker maken. slaapkoppie!

nog gebeld met de vk?

lea idd wat sammie zegt. als je het hartje niet kunt vinden wordt je miss nog onzekerder.

hier vrijwel elke dag gekriebel id buikm gisteravond zelfd echte plopjes. maar .... ik had volle darmen dis wie weet waren het of mijn darmennof het kindje was mijn darmen als een springkussen aan het gebruiken haha!

hopelijk wordt het gevoel steeds duidelijker. bij zl voelde ik voor het eerst plopjes met 17 weken. toen lag de placenta aan de buikwand en nu achter. vanaf 11 weken voel ik al gekriebel. en nu elke dag wel een paar keer zo leuk!

18. lea

lea Fanatiek lid

jullie hebben natuurlijk gelijk, en ik wil mijn geld er niet aan uitgeven aan zo'n apparaat eigenlijk. Soms voel ik ook plopjes, maar heb nog steeds last van onrustige darmen dus dan twijfel ik ook. Mij de meiden voelde ik het voor het eerst toen ik stond tanden te poetsen en met mijn buik tegen de wastafel.......

19. lea

lea Fanatiek lid

Ik had nog een absurd plannetje voor vanavond. Maar misschien is het ook wel een beetje te gek. maar ik heb nu al tijden zin in macdonalds. Misschien dat ik het vanavond gewoon ophaal en dat we het lekker thuis kunnen opeten.......maar dan zonder iets te zeggen. Dan zeg ik tegen mijn man gewoon, ik moet nog een paar boodschappen halen of zo.
    Het is natuurlijk gruwelijk ongezond, maar ik het er zooooo'n zin in.

20. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hahah lea, ik zal maar niet verklappen hoe ongezond ik hier eet. I love patat, vooral nu haha.
    Ik probeer me in te houden door 1x per week zoiets te eten maar soms heb ik het gewoon ff nodig :D
    (voor de zw was dat helemaal niet zo trouwens). Dus ik zeg, leef je uit! Hij zal het heus niet erg vinden haha

Hier voel ik soms ook plopjes maar dan denk ik , nee dat kan helemaal niet! Gister avond voelde ik ook een aardverschuiving rechts, ik dacht dat zal beebje toch niet zijn die zich omdraait? Nou ja, ik hoop dat het snel duidelijk wordt of het toch beeb of mn darmen zijn..

Heb de VK nog niet gebeld. Heb er eigenlijk ook echt geen zin in, krijg toch steeds hetzelfde verhaal dat oud bloed niet erg is, bla bla
    Ik verlies nog steeds trouwens, kleine beetjes.
    Heb eigenlijk zoiets van, we gaan maar gewoon door en hopelijk stopt het snel.

Deel Deze Pagina