Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lea

lea Fanatiek lid

Wel balen dat je nog steeds bloed verliest. dit zijn best lastige weken, omdat je de baby nog niet voelt, en dan die onzekerheid er bij....

Ik heb trouwens de vorige zwangerschappen een dagboekje bijgehouden (sporadisch, weekje hier weekje daar) vooral in het begin. En toen aten we ook veel patat, en iedere keer viel het er scheef in of was de eierbal niet lekker haha. Heel grappig om terug te lezen. Het was toen ook niet echt de schijf van vijf of zo. Maar nu heb ik al meeetende kinderen dus dan moet je toch wat meer opletten, alleen vanavond doe ik dat eens niet denk ik...:D

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Haha ik heb ook zon boek van mn dochter, en tis idd heel leuk om te vergelijken :)

Je kan natuurlijk ook een flinke salade maken, of een half uur voor je gaat eten je kinderen al lekker laten snacken van de paprika en komkommer, dan heb je het een beetje gecompenseerd :D
    Eetse! nu heb ik er ook zin in haha

3. lea

lea Fanatiek lid

Ja dat doe ik ook wel eens, of geef ze een dikke appel voordat we gaan eten of zo. We laten de kids ook wel eens gewoon eten en dat wij dan later iets halen ,:). Maar macdonalds kan ik eigenlijk niet maken. Mijn oudste is ook een soort detective, dus als we onze sporen niet goed hebben uitgewist dan is ze not amused....:D Stel ze vindt een rietje, of een beker met de grote gele M.......

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Haha nee maar het is toch ook wel eens gezellig om lekker ongezond te kanen? Zou ze lekker mee laten eten maar wel groente erbij geven ofzo. Wij aten vroeger ook wel 1 x in de 1 a 2 weken patat, maar wel met een berg groente op ons bord.

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    lea lekker doen hoor! wat is een eierbal??

sammie maar als je aangeeft ongerust te zijn mag je dan niet even langskomen, hier wel gelukkig ...

nog lekker in pyama hihi. heerlijk ... over een uurtje douchen samen met zl en dan gaat hij rond een uur naar bed.

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik heb ook een friet verslaving!! Echt heel erg! Haha.. Ik heb sowieso heel veel zin in vette ongezonde troep.. Probeer t wel een beetje fatsoenlijk te houden! ;)

7. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ik mag zo langskomen hoor sanne, maar ik heb er gewoon geen zin.
    Kop in het zand heet dat ;)

Ik kan ook bellen, of ik morgen langs kan komen, dan hoef ik niet het weekend te zenuwen. Dit is natuurlijk alweer de 3e dag dat het 'loopt' lijkt me wel wat lang eigenlijk.

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    gewoon gaan Sammie en wie weet een prachtige echo en gerustgesteld. wel vervelend steeds die onzekerheid

en ongezond I love it haha! vooral veel zoet de laatste tijd. gelukkig is mijn avondeetlist weer deels terug. sneller dan bij zl toen heb ik volgens mij 9 mnd lang bijna geen avondeten genuttigd.

Nu 2 kg aangekomen. vind ik erg netjes want zit hier nu al een paar weken op.

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier net heerlijke gevulde speculaas op :)

Ik eet 's middags wel als een bootwerker, maar gezond. Heeel veel aardappels met groente en een vleesje. Zo maar eens bonen doppen denk ik..

Ik was 2kg afgevallen, en dat zit er nu weer aan. Dus ik zit nu weer op mn startgewicht. Maar die 14 kg komen er vast wel weer bij, in de laatste weken ging het ineens heel snel haha

Ja ik ga wel bellen dames, beloofd :)

10. lea

lea Fanatiek lid

Gelukkig niet de enige haha!

Bloedverlies lijkt me trouwens een gegronde reden om even langs te komen hoor Sammie, maar je weet zelf hoe je je erbij voelt.

Een eierbal is een ei met een soort kroket er omheengevouwen. Maarrrr er zit veel verschil in per snackbar, wij hebben een snackbar die hele lekkere heeft. Met een soort kerrieachtige vulling, lekkerder dan gewoon kroket eromheen. Ik heb per vergissing wel eens een eierbal gehad met spinazievulling:$!

Mijn eerste zwangerschap werkte ik nog gewoon volledig, maar zodra ik thuis kwam ging de tv aan en keek ik naar kookprogramma's en man wat was ik misselijk maar toch steeds kijken, veel tips opgedaan toen ;). Mijn man moest toen echt afzien, want ik was in de zomer zwanger en ik was de hele zwangerschap misselijk en het enige waar ik zin in had waren tomaatjes uit de overn met knoflook en olijven en olijfolie, met turksbrood.:) Dat hebben dan ook veelvuldig gegeten.....

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    haha herkenbaar lea!! ik kon er echt nier naar kijken brrrrr ... nu wel. zou t dan toch een meid zijn ;)

eierbal klinkt smerig haha :)

bij zk de zw in gegaan ivm mijn bekken. maar nu dus ook 3x harde buik op het werk gehad. ben benieuwd wat de arbo zegt binnenkort. ach en anders maar bijtijds op AT gaan werken of deels de zw in. alles voor mn kindje

12. lea

lea Fanatiek lid

Nee joh, lekker juist ;) je moet het leren eten, ik heb hier op zp ook al geregeld moeten uitleggen wat het is, en dan kom is heel soms iemand tegen die het ook lekker vindt, niet vaak;)

13. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Haha bah nee dat lijkt me ook niks ;)

Sanne ben je nu gedeeltelijk in de ZW of ga je dat doen?

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    nee ik ben volledig in dienst nog. deze week en komemde week zo afgesproken met teamleidster en ik vraag hukp waar nodig. maar ga wel aangeven veel last te hebben en icm harde buiken dus. wie weet was het 1 malig (ik hoop het) maar dat is afwachten komende week. En anders maar idd minderen en slaap vanaf 22 uur draaien. Heb ik geen zware dienst maar of dit realistisch is weet ik niet.

Moet nog in overleg met arbo en erna weer teanleidster. ben benieuwd.

15. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    ik heb zo'n zin in burger king denk dat we dat morgenavond maar gaan eten
    hier gelukkig alles rustig heb even terug gelezen maar dat bloed verlies lijkt me zo eng
    met de rest gaat het goed al wat buik foto's geplaats wanneer zullen we daar mee beginnen hihi

16. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    moet nu donderdag in plaats van maandag naar de gynaecoloog verpleegkundige bal er flink van moet ik 3 dagen langer wachten om onze kleine te horen

17. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hee, das balen ukky! Kan ik me voorstellen.

En lekker genieten van de frietjes hoor! Mag af en toe best vind ik. Ik heb gister lekker sla gehad met een bord patat en een kroket, heerlijk! Helaas was de snackbar de mosterd erbij vergeten en daar was ik serieus een beetje overstuur van..
    En van de week heb ik ook nog kibbeling gehad.. Maar vanavond weer gewoon gezond!

18. lea

lea Fanatiek lid

nou das weer lekker bedacht, ik denk ik bel mijn man even hoe laat die thuis , nou hij is is dus laat vanavond......bah zit ik met mijn mac-manie zonder eten.....balen, even wat anders bedenken dan..........

19. lea

lea Fanatiek lid

Nou uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, ik heb mijn man later nog weer teruggebeld, en toen ging hij bijna weg, ik de kinderen in de auto gegooid, en naar de mac gereden. Snel teruggeraces met alles goed ingepakt zodat het warm bleef. We konden alles op tafel zetten en mijn man kon zo aanschuiven, perfecte timing!!!! Het was lekkerrrrrr!

20. lea

lea Fanatiek lid

Oh en ik heb even een gewone broek gepast net, en dat gaat echt niet meer lukken, dus dat stelt me weer iets gerust.... even ervanuitgaande dat dat niet alleen van de bigmac kwam.....

Deel Deze Pagina