Goeiemorgen! Gefeliciteerd Tibo! Elke week erbij is weer een mijlpaal Mijn zenuw begint ook alweer op te spelen. Vorige keer ook last van mn ischias. Zelfs als ik auto rij dan voel ik hem al. Het is nu gewoon 'vervelend' en ik kan er nog wel alles mee doen. Direct na de bevalling was het toen weer verdwenen. Grappig dat jullie op dezelfde dag een echo hebben En hebben jullie al namen? Wij zijn eruit!!
Yes tibo! Gefeliciteerd! Sammie, wat vervelend van die zenuw. Is er iets wt je eraan kan doen? En inderdaad nog een weekje! Ik kan ook aan niks anders meer denken. Ben zo nieuwsgierig en wil graag ons kindje weer zien. Sanne, ik werk op oproepbasis en ze hebben me vorige week niet gebeld. Komt me eigenlijk wel goed uit.. Ik voel me helemaal niet fit. Snel moe en bij enige inspanning ben ik duizelig en word ik raar. ik vermaak me gelukkig thuis wel maar ga na de bevalling wel op zoek naar ander werk, want zo gelukkig was ik er toch al niet meer mee. Omdat ik flex werk heb ik ook nergens recht op..
LEuk 15 weken, lekker klinkt dat weer he! En dan kun je ook zeggen dat je in de 16e week zit Hier ook wat last van mijn bekken, maar dat komt omdat ik zonet nog wat ben bezig geweest op zolder, op mijn knieen onder het schuine dag gekropen en dan dozen verschuiven..... Ik wil misschien toch geen dakkapel, we zijn er nog niet uit, maar wil wel wat dingen uitzoeken en opruimen. Babyspullen verzamelen en dat allemaal bij elkaar. Zodat we de zolder in ieder geval kunnen opknappen en mijn dochter daar naartoe doen, andere dochter verhuizen naar haar kamer en dan de kleinste kamer baby-kamer maken.....Ik heb aan 25 weken niet genoeg ben ik bang haha
En namen; meisjes naam zijn we zo'n beetje uit en jongens naam komen we echt niet uit. Iemand nog suggesties? We houden van redelijk korte namen en het mag geen Engelse of Amerikaanse naam zijn(vind vriend niks). Alles wt ik leuk vind vind meneer niks en andersom..
Oh dat is wel een nadeel van flexwerken. ik heb dat ook gedaan voordat ik stopte en je moet super flexibel zijn, maar ben je ziek dan proberen ze het ook nog gewoon te laten vervallen ipv je uit te betalen....bij mij althans... Sammie, leuk dat je al namen weet, Wij nog helemaal niet. Ik voel de baby nog niet bewegen en durf er nog niet goed over na te denken, al hebben we het er van de week wel over gehad. Maar we waren toen in een lollige bui, dus kwamen er alleen maar rare namen uit. Best lastig een naam zoeken...
Ik las laatst een naam Melchior, en die vond ik zelf wel heel mooi, alleen staat die naam niet bij de namen van de meiden....
Sanne, ja ik heb zaterdag intake gehad, de 14de moet ik weer naar de fysio.. Ik denk dat t bij mij ook aan mn houding kan liggen, ik weet van mezelf dat die niet goed is.. En dat werkt op mn werk helemaal niet mee dan. Was jij al bij de arbo arts geweest? Sammie, vervelend van die zenuw! Namen; wij zijn er denk ik wel uit, maar misschien als we straks weten wat het is dat we er nog wat dieper op in gaan en dat t weer veranderd.. Maar ik denk t niet.
Ik vond Gijs ook wel leuk (wordt m niet natuurlijk en Gerard. @ Zenuw, vorige keer zeiden ze van je kan een keer naar de fysio gaan, maar die wordt helaas niet vergoed door de verzekering. Ik moet gewoon geen verkeerde bewegingen maken, dan gaat het goed ..
Hier geen rekening vd bekkenfysio gezien hoor. Wordt volgens mij gewoon vergoed. En Ichsias is een spier in je bil. Heb er vanochtend naar gevraagd omdat ik er ook last van heb. En ook dat ligt aan je houding. Ik ben blij even geweest te zijn. Heb flink wat tips meegekregen. Namen nee zijn er niet uit. Gaan ermee verder als we weten wat het wordt. Net de kledingkast uitgeruimd en veeeeel weggegooid. Ik bewaar teveel ook shirts met gaatjes erin enzo ... die zijn nu bijn allemaal weg ....
Hoef jij er nou verder niet naar toe Sanne? Naar de fysio? Alleen aan devslag met tips enzo? Ik ben benieuwd hoe vaa ik moet komen of dat ik ook gewoon tips en oefeningen mee krijg.. Kast opruimen, dat zou ik ook eens moeten doen! Haha..
Het ligt er ook aan hoe je verzekerd bent denk ik? Ik ben gewoon basis en dan krijg je volgens mij niks vergoed...
Ik ben basis verzekerd bij ohra en dan moet ik eerst 8x gaan en dan krijg ik de volgende dus de 9e keer pas vergoed. Tis idd een spier maar die kan flink zeer doen Vorig jaar kon ik amper draaien in bed, zo ontzettend pijn kan dat doen.
welke verzekering zit jij annelie ik bij zilveren kruis. Ik zie alleen bij bekkentherapie staan dat je 9 behandelingen vergoed krijgt voor de rest van je leven..... dus niet per jaar of zo
Ik zit bij de friesland.bekken valt ook onder fysio. Staat ook 9 behandelingen maar weet niet of dat per jaar is, hb het nog nooit nodig gehad.
Vandaag gesprek gehad met clustermanager.. Ik met even nagaan wanneer ik het meeste last heb van mn bekken, bij een vroege of late dienst, bij welke client, ik mag geen stukken gaan wandelen met de clienten, verzorging van 'zware' clienten met zn 2e doen. Ik heb zo'n vermoeden dat ik straks naar aangepaste diensten, of administratie diensten ga.. Vandaag heb ik helemaal nets gedaan ( vergadering, boodschappen en gekookt) en ik voel t nu al super goed. Hopelijk helpt de fysio..