Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    balen tibo! maar fijn dat ze meedenken met je!

over een week zijn nu 3 dames hier op de hoogte van het geslacht van hun kindje!!!

Ik kan niet wacht hihi

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik ook niet! Wordt een lange week! ;)

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Jeej! 15 weken :)

5. annelie566

Yes!

Ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger. Ik wil de baby voelen:(

6. lea

lea Fanatiek lid

Ik ook niet, als ik last van mijn darmen heb dan heb ik wel een zwanger buikje, maar nu is die zo plat als een dubbeltje:(. Ik ben ook als ik in bed lig me aan het concentreren of ik de baby voel, maar nog niks....

Mooi Sammie!

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Jeuj Sammie!

Nou ik bijna niet meer misselijk ben, merk ik dat ik ook onzekerder word.. Ben blij als ik die echo volgende week heb!

8. lea

lea Fanatiek lid

Wat zal het bijzonder zijn dat jullie het geslacht volgende week zullen weten.....

Vorige zwangerschappen hebben we het alleen aan de naaste familie verteld, en verder hebben we het niet gedeeld. We hebben nu 1 stel vrienden wat we het ook zullen vertellen. en dan denk ik, waarom mag niet iedereen het weten eigenlijk. Misschien ga ik maar voor de makkelijke weg dit keer.. Hoe doen jullie dat?

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Van mij mag iedereen die t wil weten, het weten! Haha.. Ik weet zeker dat ik me anders ook verspreek.. Ben daar niet zo goed in! Haha..

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Wij houden het lekker voor onszelf :)

Dat is ons goed bevallen de vorige keer haha

@ Babyvoelen, hier niet, en ik focus me er ook niet op om het te moeten voelen. Vrijdag een echo gehad en toen was alles nog goed, dus moet wel een beetje vertrouwen hebben in de beeb. En mocht het niet goed gaan, ja dan kan je er nu ook weinig aan doen helaas..

11. annelie566

Wij vertellen alleen onze ouders en zus. Misschien wat vriendinnen. Zeker niet aan oma dan weet iedereen het.
    Ik heb wel een aardige buik en het is ook echt een zwanger buik! Geen teveel gesnoept buik, dus dat is fijn. Nog 6 dagen wachten en dan weet ik het geslacht en of alles goed is.

Ik ben bezig om pompoensoep te maken. Nou nooit meer, wat een ellende die pompoenen!!

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Bah Annelie :( Haha ik vind het echt niet te eten haha. Hier brocoli met aardappels en een vleesje.

Ik mag nog 3 weken wachten en dan weer op controle..

13. annelie566

Ik kan het wel waarderen maar alleen zelfgemaakt. Uit zon zak vind ik het echt smerig

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    nog 5 dagen Annelie en 6 nachten ;)

vriendin weet her geslacht van haar kindje sinds vanmiddag. een jongen!

hier ook een echte buik, zwanger buik. zal zo eens een foto maken

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Komt ie dan :)

16. lea

lea Fanatiek lid

wat een mooie buik!!

Hoe lang zijn jullie eigenlijk? Ik 1.83 m misschien dat het daarom nog niet zo opvalt?

17. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hier 1.78. Maar het ligt er ook maar net aan hoe het kindje ligt. Sommige vrouwen dragen meer richting hun rug zeg maar ... En hier 2de kindje en 3de zwangerschap dus bm is al uitgerekt geweest. Ben er echt blij mee! Kijk ook steeds trots naar mijn buikie!

Heb het gevoel me beter te voelen dan bij zl. Gelukkig maar haha! Bekken gaat ook redelijk momenteel. Morgen naar de bedrijfsarts. Ben benieuwd!

Hier ook tikkie onzeker ... voel wel gekriebel maar niet echt getrappel nog. En is nu 2.5 wk geleden dat ik de echo heb gehad ... wordt weer tijd ;)

18. annelie566

Mooie buik! Hier alleen nog een foto van 12,5 of 13 weken. Nu issie nog meer uitgezet en ik vind hem al best groot..helaas draait ie de foto wel.

19. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Mooie buikjes :)

Ik ben 1,78.
    Heb ook al een behoorlijk buikje, maar tis ook de 2e keer. Ook mn baarmoeder komt al tot zo'n 3 cm onder mn navel.

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    bij mij kwam mn bm 2 weken terug op 1 cm onder de navel hihi. geen idee waar hij nu zit. het groeide flink in elk geval!

Deel Deze Pagina