Ik krijg ook wel een buikje nou, zal morgen een foto plaatsten, ik ben wel heel klein, 1.57. Mn bekken zijn echt een ramp.. Deze week is nog druk.. Hoop dat ik m overleef! Ik wil dat t maandag is!!
ja denk je? mooie buik annelie! tibo balem zeg van je bekken .... kun je niet ook met een bedraijfsarts om tafel?
Mooi tibo! Bij de arbo geweest. Fijne man. adviseerde rustig aan te doen. Om het weekend slaapdiensten te draaien en een keer mee te eten of koffie te drinken voor contact met collegas en cliënten. Erg fijn. Morgen even bellen met mijn tl. Ben benieuwd! Het geeft nu al rust in elk geval. Hij denkt nog max 8 weken werken en erna op at basis ...
Ga je nu al voor een aantal uur de ziektewet in dan? Ik wacht deze week even af, heb nu veel verschillende diensten kijken wanneer ik er het meeste last van heb.. Volgende week hoef ik maar 2 dagen te werken, daarna is mn clustermanager terug van vk dan bespreek ik het weer met haar..
Tibo ja waarschijnlijk wel . De arbo raadt het min of meer aan dus het werk zal er wel in mee moeten gaan. En de weekenddiensten hebben de minste zorg. Dus vrijdag slaap in en zaterdag eruit en san zondag erin en maamdag eruit. En dat om het weekend. At is arbeidstherapeutisch.
Goed dat het goed geregeld kan worden Sanne! Hier is het denk ik of blijven werken of niet. Ik kan niet halverwege stoppen in een dienst, en ik heb ook geen collega's die het kunnen overnemen. Voorlopig probeer ik het per week te bekijken, maar ik knijp hem wel. Nu nog 19 weken werken..
en anders niet hoor sammie ... wat niet gaat dat gaat niet. je gezondheid gaat voor. en voor je collegas is het dan ook fijner een vervanger te hebben en het geeft jou meer rust. hopelijk houdt je het nog even vol. en op een andere afdeling?
16 weken hoera! Wat vervelend meiden dat het werken allemaal niet meer zo lekker gaat. Ook best snel al eigenlijk jammer. Maar denk goed aan jezelf, het werk blijft er wel, maar je hebt maar 1 lichaam....en het kindje natuurlijk. Hier nog steeds ongerust over vanallesennogwat, maarrrrrrr ik dacht gisteren het kindje te voelen. Echt heeeeeeeeel lichte plopjes, en dan is het ook net zo snel voorbij als dat het gekomen is.....en ik dacht hmmm is dit het nou en dan bleef het weer een hele tijd rustig haha. Het zijn niet echt schopjes te noemen, maar plopjes..... Straks ga ik naar het theater met groep 3/4/5 , ik heb er erg veel zin in. Lang geleden dat ik in het theater ben geweest haha.
lea wat bijzonder he! kindje is nog klein dus plopjes kunnen goed! hier ook steeds meer plopjes ipv gekriebel. en leuk die voorstelling! wat voor is het? 16 weken jeuj! hier morgen 16 weken. Toch fijn als je weer een weekje erbij mag tellen alleen lijkt het ih begin zo lang te duren voor de vlg week in zicht komt hihi teamleidster belt me zo. spannend .... ben benieuwd wat ze ervan vindt dat ik mijn slaapdiensten al bijna allemaal opgelost heb. ga ervanuit dat het okay is
Grrrrr brief arbo komt niet overeen met wat ik vertelde terwijl ik een uur met de arboarts gepraat heb en hij juist heel schappelijk was. tl wil alles zwrt op wit en helemaal uitgeschreven hebben voor p en o. dus ze gaat bellen met de arts. straks gewoon werken dus. ben even heel emo nu. zo raar hoe dit nu loopt ....
hier vanmorgen weer voor controle geweest alles was goed ben niet veel online geweest heb last gehad van de griep nog steeds de na weeën er van steeds koud en erg moe yesss morgen 16 weken nog steeds erg beroerd als het zo blijft ga ik er toch iets voor vragen aan de huisarts krijg bijna niets binnen nog steeds erg misselijk
Lea, lijkt me zo bijzonder om dat te voelen! Hopelijk maakt t je ook minder onzeker! Veel plezier bij de uitvoering! Sanne, wat balen dat, dat zo gelopen is. Hopelijk krijg je t snel op papier zoals t afgesproken is. Snap dat t even een tegenvaller is! Ukky, wat rot dat je, je nog steeds zo slecht voelt! Mag nou toch onderhand wel over zijn! Succes meis!
Het was echt super leuk! De Mees Kees show. Kids vonden het ook heel leuk. we moesten alleen een half uur staan voor tijd, we waren te vroeg en dat merk ik nu....Ik heb net de kids voor de tv gezet en ben even gaan liggen. Nu voel ik me weer wat beter.... Balen Ukky, ik moet ook nog regelmatig overgeven, een vervelende bijwerking van mijn tabletjes is dat je er niet mee mag autorijden....je wordt er een beetje duf van.... maar ik zou onderhand toch naar de huisarts gaan. je moet ook een beetje kunnen leven toch als je erg beperkt wordt is ook niks aan... beterschap met de grieperigheid...
Nu in bed op het werk gelukkig met team leidster gesproken. doordeweeks om 22 de slaap in en de weekenden blijven staan. Ben er bij mee voor nu