Eind maart 2014 kindjes

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Sanne2011, Jul 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Jeuj 16 weken vandaag!! Nog 3 nachtjes slapen :D:D

2. lea

lea Fanatiek lid

mooi, sanne!

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Gefeliciteerd Sanne!

Ah van mij mag het nu wel maandag zijn! Ben zo benieuwd en hoop dat alles goed is:)

4. lea

lea Fanatiek lid

het komt voor jullie nu heel dicht bij dames!!!

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Super sanne!

Ik heb ook zin in maandag! Kan niet wachten!
    Wordt zo'n lange dag... Pas om 20.30 de echo! Haha..

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Hoe ontzettend vies ik overgeven ook vind!
    Het is wel weer even een bevestiging! ;)

7. lea

lea Fanatiek lid

Dat zei ik ook bij de verloskundige laatst, ik zal maar niet zeggen wat zij zei...:);)

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Haha.. Niet positief? ;)
    Of dat t ook gewoon 9 maanden aan kan houden? ;)

9. lea

lea Fanatiek lid

haha laat ik het er maar op houden dat het voor ons leken een teken is dat het goed zit;). Niet te veel over nadenken.....

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    O.. Das dan weer minder ja. Ga ik verder maar niet over nadenken inderdaad..

11. lea

lea Fanatiek lid

ik wordt trouwens nog extra misselijk van de mensen die dan zeggen, tja hoort erbij he... die zijn dan toch echt vergeten hoe vervelend het is denk ik dan....

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    #972 Tibo, Oct 11, 2013
    Last edited: Oct 11, 2013
    Ja idd.. Of zijn zelf totaal niet ziek geweest.

Ik word gek van de vraag die je om het uur krijgt, En wat denk je dat t is? Jongen of meisje? Hoevaak ik die wel niet gehoord hebt en hoevaak je dan t zelfde antwoord kan geven.. Ben blij als we t maandag weten en dat dan gewoon kunnen zeggen.. ;)

13. ukky

ukky Actief lid

Jul 14, 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    hier ook vandaag 16 weken
    maandag ga ik de huisarts bellen om er iets voor te krijgen en voor het maagzuur dat heb ik ook bij de andere 2 gehad maar de misselijkheid heb ik bij hun niet gehad maar zo als jullie zeggen het is wel een teken dat je zwanger bent hihi
    mar soms wil ik iets tegen de kinderen zeggen en moet ik wachten omdat ik weer sta te kokhalzen
    wel spannend voor maandag sanne denk aan je wij moeten nog even wachten tot 30 okt

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Wij zijn wat jonger en de eerste van onze vriendengroep die aan kinderen beginnen, ik merk dat er vanuit onze vrienden niet echt heel veel interresse is.. En ik moet zeggen dat ik dat van mn vriendinnen niet had verwacht.. Ik weet dat hun nog totaal niet bezig zijn met kinderen, maar t is toch ook bijzonder en mooi voor ons? Beetje interresse kan geen kwaad toch? En straks moet ik dat wel bij hun tonen zeker? T doet me wel wat merk ik.. Ben sowieso erg emo vandaag.. Zit heel de dag al te huilen als ik wat zieligs zie op facebook of op tv.. Bah.

Annelie, jij bent ook jonger toch? Herken jij dit?

15. annelie566

Hoe oud ben jij Tibo? Kan de lijst niet terugvinden.

Maar ik herken het zeker wel. Hier ook geen interesse. Nu moet ik zeggen dat ik al veel vriendinnen ben kwijt geraakt toen ik een jaar ging reizen. Ben nu eenmaal niet meer dezelfde persoon als 2 jaar geleden, en dan ben je blijkbaar niet meer interessant. Inmiddels ben ik daar ook niet meer verdrietig over. Maar t blijft moeilijk, zeker omdat de kans groot is dat ze dat straks wel van jou verwachten.

Merk wel dat ik me zorgen maak over straks, dat ik misschien eenzaam word. Zou graag in contact komen met andere moeders hier..maar hoe, geen idee? Liefst dan ook mensen die niet 15 jaar ouder zijn.

16. lea

lea Fanatiek lid

Ik heb 1 hele goede vriendin die als een zus voelt, en haar man als een broer. Deze band is in 6 jaar opgebouwd. Ze wonen vlak bij ons in de buurt. Ik ben vrij rustig van mezelf en vind het lastig om vriendschappen op te bouwen. En ik heb 2 kinderen en hoewel ik best wel contact heb met andere moeders merk ik ook dat je over opvoedkundige zaken erg kunt verschillen. Koester de mensen die je lief zijn denk ik dan maar. Ik ben ook wel eens bang voor eenzaamheid, maar aan de andere kant ben ik ook geen persoon voor 25 verschillende intieme vriendschappen, ik zit namelijk ook graag met mijn man op de bank haha.

17. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Ik ben 25.. Heb 2 hele goede vriendinnen, 1 is 22, dus daar verwacht ik ook minder van, andere vriendin is ook 25 en mn nichtje, kennen elkaar dus al 25 jaar, en is altijd goed gegaan.
    Ik ben wel iets verder als zij, ging eerder samen wonen, ben getrouwd.. En ik merkte altijd al dat die interesse dan minder was bij haar, maar als zij dan ging samen wonen, dan drong ze het zo aan je op dat t alleen maar daar over ging.. Zo ben ik niet en dat wil ik ook niet.. Maar om af en toe te vragen hoe t gaat, of hoe t met t kamertje staat.. Ben ook heel benieuwd hoe dit gaat als ons kleintje er straks is.

Ik ben zelf ook best rustig en ben echt niet vaak van huis, zit idd ook graag thuis met mn man, straks helemaal denk ik.. Mja..

18. lea

lea Fanatiek lid

Ik moet wel eerlijk zijn dat ik ook pas 'leerde' hoe het moest toen ik zelf mijn oudste kreeg. Dat er bijv kaartjes bestaan om te feliciteren voor een zwangerschap. Dat het regelmatig mis gaat in het begin en dat het best spannend is, dat misselijkheid best zwaar is etc. Ik denk dat ik toen ook minder interesse toonde dan dat ik nu zou doen. Niet dat ik het voor ze opneem, maar wel dat je gevoelsleven wat verder uit elkaar ligt of zo. Dat kan natuurlijk weer bijtrekken als ze zelf ook aan de beurt zijn, maarja dat kan ook nog wel 6 jaar duren..... Wel vervelend want het zou leuker zijn als ze wat interesse toonden, meeleven het is voor jou een hele, zo niet de belangrijkste periode in je leven....

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Nou ik probeer dat ook heel de tijd in mn hoofd te houden, dat ze hier totaal nog niet mee bezig zijn en niet weten hoe t voelt.. Maar ik weet nu al dat als zij zwanger is (ooit) dat ik wel interesse moet tonen, en dat doe ik ook.. Want dat zit ook wel in me.. Maar vind t vooral heel jammer..

Komt wel heel slecht en egoistisch over hoe ik dat hier neer zet nou.. ;)

20. annelie566

Nee hoor...snap je wel :)

Share This Page