Goedenavond dames! Ik zal straks de lijst even aanpassen. Ben op mn werk en moet zo nog even een ronde lopen. Hier daarstraks even schrikken. Was op t toilet en deed een grote boodschap (ahum) en erna iets bloed aan het papiertje!! Gelukkig van achteren en niet van voren, heb het nog een paar keer gecheckt. Maar pffff wel even schrikken hoor!!! Mooie platte buik Siri! Denk dat ik de dikste van ben van het stel haha! Zullen we anders een vast iemand de lijst laten beheren? Dat we in kleur in een post zetten als er iets gewijzigd moet worden? Ik heb geen pc meer thuis (gecrasht) dus helaas op het werk nu. Voor nu zal ik hem zometeen aanpassen, okay? Hier ook erg moe... slaap elke middag met zl mee, erg he?!
Ik weet het niet hoor Sanne, dat jij de dikste bent. Ik draag maat 50... Vast iemand de lijst laten beheren vind ik prima, hoewel zelf aanpassen ook kan als je weet hoe het werkt enzo, maakt me geloof ik weinig uit. Schrikken dat bloed inderdaad. Ik had het van de week met een scheerwondje wat ik niet voelde. Ik heb geloof ik wel 3 keer gecheckt of het echt dat was.
Merryn hier idd geen maat 50 , maar ach ... heel slank ben ik ook niet hoor Ja schrikken he met bloed... pfff... Heb verder ook niet megaveel symptomen eigenlijk. Wel vollere en zachtere borsten, s avonds een opgezette buik en bij hoesten / niezen trekt het in de liezen. Echt misselijk ben ik (nog) niet hoewel ik wel veel honger heb en op tijd wat moet eten anders word ik flauw. Pfff nog 9 dagen tot de echo!! Duurt lang... maar volgende week woensdag klinkt dan al wel weer snel
Pffff, ik ben jaloers op volgende week woensdag! Ik moet nog 3 weken wachten! Opzich wel fijn weinig klachten! Ik ben vooral moe, beetje misselijk, avondeten smaakt me niet, rest wel gelukkig en mijn borsten zijn behoorlijk gegroeid. Ik pas alleen mijn sportbh nog. Toch eens zoeken naar iets in een grotere maat wat niet te duur is en ondersteuning biedt. Verder beetje steekjes in mijn liezen, maar dat is niet heel indrukwekkend.
Tibo het hartje begint in week 6 te kloppen. Wel verwarrend want als je 5 weken zwanger bent zit je al in je 6de zwangerschapsweek. Als je uitgaat van 6-7 weken (dat je daadwerkelijk zwanger bent) zit je goed lijkt mij. Met 6+6 heb ik de echo en volgens de vk praktijk is het hartje dan te zien. Bij de vmk had ik een echo gepland rond 7+2 dacht ik bij een pretecho bureau en toen zeiden ze ook dat het hartje konden zien. Ik ben zoo benieuwd!
Ik had liever geen vroege echo gehad gezien de reden (vmk) anders was ik nu al ruim 12 weken geweest. Nou ja, het zal een reden gehad hebben en ik ben blij nu weer zwanger te zijn! En ik heb liever iets meer klachten, dat geeft me iets meer bevestiging. Nog maar 2 dagen terug de 3+ test, maar toch ... gek he dat die onzekerheid blijft
23 maart: - Essie28, ? jaar, 1e kindje 24 maart: - Butterfly23, 28 jaar, 1ste ronde na vmk (vmk in de 1ste ronde), 3de kindje 27 maart: - Sanne2011, 30 jaar, 2e ronde na vmk (vmk in 1ste ronde), 2e kindje 28 maart: - Ploon, 39 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Lisl, ?? jaar, ? ronde, ? kindje 29 maart: - Merryn, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje - Ukky, 37 jaar, 4e ronde, 3e kindje (1ste voor vriend) - Siri, ?? jaar, ? ronde, 3de kindje 30 maart: - Tibo, 25 jaar, 13e ronde, 1e kindje 31 maart: - Annelie566, 23 jaar, 2e ronde (eerst na mk), 1e kindje onbekend: - Frummelk, ? jaar, 2e kindje, half maart Afspraken: 30/7 Ukky, gyn 7/8 Annelie, eerste echo 7/8 Sanne2011, eerste echo 9/8 Ploon, eerste echo 13/8 Butterfly23, eerste echo 15/8 Tibo, eerste echo, 21-8 intake 19/8 Siri, gyn 20/8 Merryn, eerste echo 21/8 Merryn, intake vk 3/9 Lisl, eerste echo
Op zich een mooi clubje zo. Ik weet niet of we een ledenstop mogen inbouwen? Wat vinden jullie daarvan? Anders is het zo lastig bijhouden straks
Mooie lijst zo Sanne! Denk dt het anders inderdaad moeilijk bijhouden en bijpraten is. De tijd gaat langzaam he Sanne? Ik kijk er aan de ene kant heel erg naar uit want er is een kans dat we al iets zien met 6+2 en aan de andere kant ben ik bang dat ik in de stress schiet als er niks is. Jij bent dan al een stukje verder. Lastige is dat ik die week op vakantie ga en ik wil ook niet wachten. Schrikken van het bloed ja, gelukkig was er niks aan de hand!
Hoi hoi, ben ik weer. Een paar dagen niet meegelezen en gekletst. Was druk met (de voorbereidingen van) mijn verjaardag gister. Nu weer rust in de keet Nu aan het werk, dus heb niet veel tijd om terug te lezen, maar wel wat gelezen. Mooi lijstje met een paar nieuwen. Top! Gefeliciteerd. Hier nog 10 dagen tot de echo. Pfffff... Dat duurt nog even. En aangezien er nog steeds geen echte herkenbare zwangerschapskwaaltjes zijn Zondag (de 27e) een CB-test gedaan en die gaf nog steeds 2-3 weken aan. Net als de 23e. Had zo gehoopt op 3+. Ik heb nog één digitale liggen. Twijfel nog of ik die zal gebruiken (maar weet niet of ik de verleiding kan weerstaan). Maar als er dan nog steeds 2-3 staat, maakt het me nog onzekerder. Hebben jullie je opgegeven voor MvM? Ik ga het zeker doen, maar na de echo.
Ploon gefeliciteerd!! Hier is mvm vorige week langs geweesr, ik start komende vrijdag, dan ben ik 6 weken en 1 dag zwanger. Ik zou dan nog even wachten met de cb digital test Ploon. Ik had er 1 week en 2 dagen tussen zitten. Met 4+0 had ik 'zwanger 1-2' erop staan en met 5+2 had ik ' zwanger 3+' . Bovendien maakt iedereen anders hcg aan. Zou me nog niet druk maken maar ik snap je gevoel. Vanmorgen staan kokhalzen bij de geur van mijn grote boodschap in combi met de luchtverfrisser, bah wat was dat vies! En nu een beetje een beurs schaambot. Ben zo benieuwd naar vlg week woensdag!!! Pas om 14 uur smiddags, maar dat is niet erg, het zal alleen een lange ochtend worden Ik heb het beheer gevraagd of we een ledenstop kunnen aanvragen en dat kan niet. wel in het gedeelte ' clubs' dus dan zou 1 van ons daar even een club aan moeten maken.... Fijne dag!
Moeten jullie ook zo vaak naar het toilet voor een kleine en een grote boodschap?? Pfff ben ik niet gewent maar nu al 2x (grote bdsch) geweest in 3 uur tijd!!
Haha, Sanne. MvM zal straks blij met je zijn als je zo vaak moet (niet de grote boodschap natuurlijk ). Vraagje: Wat ik trouwens wel heb (1,5 week of zo) een bepaald soort druk op de borst. Niet hoog op de borst (onder de keel als het ware), maar net op de borsten. Dus geen pijnlijke borsten echt, maar een bepaalde druk. Zou dit iets met de zwangerschap te maken kunnen hebben? Zegt iemand dit iets?
Joh de eerste week zat ik 6/7 x per dag voor een grote. Nu nauwelijks meer. Werd er gek van! Moet die club op uitnodiging of openbaar of hoe zit dat?
Geen idee hoe dat zit met de club En dat drukkende gevoel op de borst zegt me ook niets. Misschien even de vk bellen als je het niet vertrouwd en er erg veel last van hebt?
Hier nu erg zere liezen ,.... met uitstraling naar de bovenbenen. Zo eens snuffelen naar geboortekaartjes etc op internet altijd leuk!! En namen, zijn jullie daar al uit?