Nee hoor ik snap wel wat je bedoelt, enne je hormonen spelen natuurlijk ook nog een tikkeltje mee.....
Fijn dames dat jullie zoveel herkenning vinden bij elkaar!! Hier gedroomd over dat ik ging bevallen  de vk / gyn voelde een paar minuten goed van onderen en dit was vrij pijnlijk. Vervolgens zat ik half om half en kwam het hoofdje er al uit en kon ik zo ons kindje uit mij pakken  ons meisje hihi want het was een meid!!
maandagavond nodigen we de opas en omas uit voor een kop koffie en een gebakje. en dan maak ik een taart met een roze of blauwe binnenkant
Die taart ga ik ook maken haha! Maar dan niet voor opa's en oma's.. Wij gaan maandag pas heel laat en mn zus woont wel wat verder weg en heeft een kleintje van net een jaar, ik krijg de gezinnen op korte termijn gewoon niet bij elkaar om dat te doen.. Vind ik wel heel erg jammer, maar volgend weekend gaan we met de vriendengroep een weekend weg, dus voor hun maak ik er 1.. Hoop dat ze dat een beetje leuk vinden
en die droom was zoooo bizar hihi zou wel kloppen qua gevoel als het juist is!! tibo hoe kleur jij de binnenkant? ik wil bijv rode of blauwe levensmiddelenkleurstof kopen bij de toko maar moet je dan gedoseerd rood gebruiken om de botercreme roze te krijgen in het geval van een meisje.
Ik heb echt nog geen idee.. Ben dr ook echt niet in thuis.. Bij de supermarkt ken je geen kleurstof kopen denk ik of wel? Ik denk dat ik dan langs een speciaal taartenwinkeltje rij hier in de buurt,mweet ook nog niet of ik alleen de botercreme een kleur geef of heel de cake binnenin zeg maar..
Wij hebben ook heel laat de echo.. 1845 pas. Dus geen taart of wat dan ook bakken, bel m'n ouders gewoon en verder vertellen we het niemand. Ik bak regelmatig, ook met kleurstof en als je iets roze wilt hebben moet je echt maar heel weinig rode kleurstof gebruiken. Langzaam toevoegen, je kan altijd erbij doen maar niet meer weghalen! Boter moet je voordat je de kleurstof toevoegd lang kloppen! Tot dat ie witter wordt want boter is van zichzelf geelig, da vind ik vak niet mooi. Succes maken jullie een foto?
Dank je, Annelie! Hopelijk lukt hij! Haha.. Ik ga m donderdag pas maken, vrijdag gaan we t weekend weg.
Morgen tibo ? Helaas overmorgen pas haha! Ik mag om 14.45. Hadden eerst om 14 de afspraak staan maar ze belde of het later kon ivm vergadering. Ik doe idd de botercreme die ik kleur. maak morgenavond of maandagochtend de cake. tijdje teeug een borstentaart gemaakt voor vrienden en was eeg goed gelukt!! ik maak de ene helft roze en de andere blauw. en dan schuin erover zeg maar. met witte fondant langs de randen en als scheiding tussen roze en blauw zeg maar. en dan schrijf ik er met een slagroomzak met verse slagroom op "en het is een ......" want jongen en meisje zijn evenveel letters
Komt vast goed! Zo moeilijk is het niet! Ga je ook met fondant of marsepein werken? Fondant is vaak makkelijk tegenwoordig kun he zoveel leuks ervoor kopen, dat was een aantal jaar geleden nog niet zo.
Zal inderdaad met fondant zijn. Leuk Sanne, ben benieuwd hoe hij dr uit komt te zien! En hoe tie smaakt! En welke kleur er in zit! Haha.. Spannend!
ja hier ook fondant eroverheen. en voor binnenin om de botercreme te kleuren dus roze of blauw ik ben ook heeeeel erg benieuwd en word steeds zenuwachtiger whahaha hoezo mevr ongeduld
en weer een nachtje voorbij hihi spannend! of alles goed is met de kleine en of mijn gevoel gelijk heeft .... hebben jullie een voorgevoel dames??
Nee ik heb geen voor gevoel, t maakt me ook echt niets uit, ben allang blij als ik morgen een gezond kindje zie. Ben erg onzeker op t moment merk ik.. Jullie ook last van of ben ik de enige?
Tibo hier ook onzeker. Voel ons kindje wel dagelijks maar nog langs niet zo goed en duidelijk als ik zou willen. Ben best benieuwd of alles goed zit ... Maar daar gaan we maar vanuit. Zo niet dan hebben we nog tijd genoeg om ons daar naar om te maken .... Toch? Hier voorgevoel voor een meid. Miss ook een stille wens, hoewel we met 2 jongens ook superblij zullen zijn natuurlijk! Het is gewoon een heel sterk voorgevoel wat ik heb .... dat had ik bij zl niet. Gek he?! Dit is ook mijn laatste zwangerschap. 2 kindjes vinden we genoeg. Praktisch en financieel gezien. Wem vreemd .... geniet ook echt van mn buik en zwangerschap. Minder beroerd enzo gelukkig dan bij zl. Na 11 weken was dat echt voorbij .... spannend .... nog 26 uur te gaan. i am counting!