Ja was goed te zien! Was ook zo'n mooie echo.. Heel duidelijk en alles er op en eraan! Ik ga weer met een geruat hart genieten nu!
Gefeliciteerd tibo!!! Leuk nog een jongetje! Wij hadden ook wel een beetje een medische echo dus er is ook gekeken naar de hartkleppen etc en alles zag er super uit! Geen zorgen voor de 20 weken echo zei die
Ze heeft bij ons ook gekeken naar de placenta, navelstreng, aorta en vruchtwater enz.. Was allemaal goed! Zn blaas was ook gevuld
wauw tibo van harte! ! Ik baal Nog steeds Hi Hi .... Zou mijn voorgevoel toch kloppen .... maar superblij met ons mooie kindje! bij het eerste beeld zag ik niks bewegen vh kindje ... ik kon zo snel ook geen hartje zien .... pffff doodeng! Gelukkig stelde ze me al snel gerust. Ook de termijn klopte bijna en idd Nog een keer kijken vlg week en 25 okt controle vk en 6 nov 20 wk echo. allemaal weer erg spannend!
Dat is zo Sanne! Je hebt weer een bevestiging dat t goed zit en volgende week kan je lekker nog een x kijken! Ben wel heel benieuwd bij jou! Jullie kleintje houdt het spannend!
Volgende week weer kijken is ook wel leuk! Oja, mijn termijn klopte niet. Volgens deze meneer zou het 29 maart gaan worden ipv 31. Kindje liep ook in alles voor. Maar we houden 31 aan.
Haha ja Tibo heel spannend Maandag om 19.30 hebben we de herkansing haha! En erna komen meteen de opas en omas dus ik moet die dag 2 taarten gaan maken Hier 16+1 wat ze zei. Maar 1x snel hoofdje opgemeten. Is een gemiddelde. We laten ook alles staan hoor, want 1 mm ernaast meten is meteen een paar dagen voor of achteruit.
Bekijk bijlage 355182 Hoop dat de foto een beetje duidelijk is! Voor die vrouw die de echo deed was het in ieder geval meteen duidelijk!
wat een jongenstopic wordt dit haha tenzij het hier blijkt dat het toch een meid is bij de 20weken echo.. Jammer Sanne dat je nu weer een week moet wachten! Lea wil jij het geslacht weten?
ik vind hem wel duidelijk hoor! bij mijn meiden waren het 3 streepjes aan de binnenzijde zeg maar en hier zie je echt een tuutje naar buiten!
Ik zou zeggen een meisje, Sanne, maar ben hier niet echt in getraind.. haha. Over een weekje weet je het hopelijk!
ik vind het alleen irritant dat iedereen om me heen eigenlijk meteen verteld waarom zij het niet wilden weten, en dat het ook onzin is bla bla....(niet mijn fam trouwens,maar sch.fam en omgeving....) Dat is wel een beetje jammer.
ik durf niks te zeggen sanne, ik zie geen tuutje, maar ook gen streepjes haha. Jouw kindje laat je nog even in spanning zitten haha...
Ja dat viel mij ook op Lea, elke keer als je zei dat je het geslacht wilde weten dan werd er wel door iemand gezegd, ooh dat is toch neit leuk! Dat hadden wij vroeger ook niet en dat was des te spannender.. Nou ik vind het al spannend genoeg hoor! Waarom vraag je het dan.. Bij mij inderdaar ook niet mn familie, alleen mn oma wil t niet weten, maar gewoon bekende die dat zeggen..