Ik denk een meid Sanne maar de foto's zijn wazig. Hopelijk snel duidelijkheid! Ik ga nu lekker op zoek naar jongensspulletjes! Vind t wel spannend want ik weet niks van jongens haha. Hier onze foto..
Wat vond jij de fijnste merken voor kleding voor jongetjes Sanne? Wel jammer van onze mooie meidennaam maar dan bewaren we die nog even
Die van annelie is wel heul duidelijk, leuk! sorry sammie jullie wisten het laatst al met die extra controle toch? Ff vergeten. Wij horen het pas met de 20-weken echo....31 oktober nog een paar weekjes geduld....
Annelie hier veel Zeeman, Wibra, Hema, H en M. Maar ook wel Name It. Weinig merk dus Krijgen veel van ouders, elke paar mnd een hele nieuwe stapel. En een gegeven paard ..... We hadden in het begin al spijkerbroekjes maat 56 en 62 omdat we dat zo stoer vonden. Maar .... nu zou ik meer voor een makkelijk zittende stof kiezen. Lekkee soepel voor de eerste maandjes. Hihi Sammie. Ook niet op die van Tibo en Annelie? Je ziet 2 beentjes en ertussen een balzakje en piemeltje.
Ja die spijkerbroekjes zijn echt heel schattig voor kleine jongens! Ik bedoelde ook meer winkels hoor zal binnenkort eens even gaan rondkijken. Ik zie ook nooit wat op echo's hoor maar gisteren zag ik het direct
Hihi leuk hoor! Spijkerbroekjes idd schattig alleen niet zo praktisch achteraf gezien. Ook vrij stug als ze uit de was komen. Is voor een babytje wellicht niet zo fijn. Gisterenavond voelde ik echt duidelijk een paar schopjes!! Nu op de bank weer gekriebel ... zo leuk! Zou willen dat ik en buikluikje had haha!
Tibo ik heb ze geleend van een vriendin. Maar volgens mij verkoopt de Xenos ze ook, en de toko verkoopt levensmiddelenkleurstof. En anders bij een bakwinkel Wanneer ga je de taart maken?
wat leuk! maak je fotos? ik ga maandag dus 2 taarten maken haha! en dan maar niet door elkaar halen hihi qua kleur dan he want de buitenkant wordt bij beiden roze / blauw .... 19.30 geslachtsbepaling en om 20.30 komt de familie hopelijk gaat het nu wel door en anders vries ik de taarten wel in hoor