leuk annelie! hier denk ik rond januari met t kamertje bezig. dan willen we zl naar een ander bed doen en een kast voor hem kopen. dan kan de babykamer meteen ingericht worden met de babymeubels van zl lastig in te schatten mer de vloer. in het echt vaak beter te doen. anders eens de kleuren naast elkaar houden? cake nr 2 staat is oven en de botercremes zijn gemaakt. roze en blauw haha.... ben zo benieuwd! tot nu toe 3 jongens hier toch? heb alleen blauwe kleurstof aan mn rechterhand zitten dus ik hoop dat het een meid is en ik ze kan afleiden nee hoor met beiden zijn we blij voorgevoel zegt nog steeds een meid en bij ml een jongen. lekker op 1 lijn haha!
Leuk Sanne! Ben benieuwd naar het resultaat! Wij beginnen in december denk ik, eerst de kamer maar eens leeg.. Voel me nog steeds niet fit en werd ook onwel onder de douche, gelukkig was m'n vriend er. Komt vast door het warme water.
wij gaan eerst de zolder doen, ws toch geen dakkapel, daarna gaat dochter 1 naar zolder, dochter 2 gaat naar kamer dochter 1 en de baby komt op de kamer van dochter 2. Aan de huidige kamers hoeft eigenlijk niks te gebeuren. Misschien nog een klein stukje behang vervangen omdat er aan gepeuterd is maar verder niet......dus dat scheelt alweer. spullen hebben we veelal nog in huis. wiegje, badje, tummytub, aankleedkussen etc....
leuk dames! annelie rustig aan he ... wanneer word je weer nagekeken? tibo hoe was her vertellen? ben benieuwd naar je taartfotos! cake 2 is inmiddels klaar ... morgen er laagjes en taarten van maken, heb er zin in! en om 19.30 pas de bepaling ... lange dag helaas haha! vrijdag weer controle bij de vk en dan woensdag 6 nov de 20 weken echo ... spannend hoor!
T vertellen was leuk! Iedereen reageerde super leuk en de taart smaakte goed.. Foto's komen dinsdag denk ik.. Kan dt nu niet doen met mn gsm. Leuk weekend iedereen? Ik ben benieuwd naar jou echo morgen Sanne! Begint weer wel spannend te worden toch? Kamertje is bij ons al verklaar, t was al geschildert in de kleuren die ik wilde (bruin en creme) en kamertje hadden we al van iemand over genomen.. Nog wat verder aan kleden.. Fijne zondag nog allemaal!
Wat leuk tibo! Ben erg benieuwd naar je taart! En foto's van je kamertje natuurlijk! Hier nu in mijn werk bedje en de spanning begint te komen. Wel minder dan vorige week maar ik hoop dat ze het nu wel kan zien. Dat zou wat zijn Zeg. ... Dan vriezen weer de taarten in ..... En dan weer een week wachten denk Ik pfff hoop van niet! En vrijdag controle bij de vk.... en dan 1.5 week later de 20 weken echo. Nu lijkt het ineens snel te gaan vanaf 14 weken ofzo. Zo gek eigenlijk alweer bibs op de helft
Spannend he Sanne, hoop ook dat ie nou wel goed ligt! Alvast heel veel plezier! Ik zal binnenkort is foto's plaatsten van t kamertje hoe het nu is. Wij hebben woensdag weer contole, over 2,5 week de 20 weken echo! T gaat nu idd snel, heb ook t idee dat mn buik nu wel snel gaat, maar dat is alleen maar leuk! Bijna op de helft!
ben niet veel online geweest mar de kinderen hadden hier vakantie hier gaat het nog steeds het zelfde volgende week woensdag hebben wij de 20 weken echo ben zo benieuwd wat het is ik denk een meisje en me vriend een jongetje wij moeten eerst een trap laten plaatsen naar zolder en dan kan de oudste naar zolder en dan kunnen wij de babykamer klaar gaan maken hebben al wat spulletjes gekocht babykamer hebben we al via marktplaats en een kinderwagen had me vriend ook l staan heb nu ook l flesjes in huis en dan hoop ik vanaf volgende week naar kleertjes te kunnen gaan kijken heb er zo'n zin in hoe gat het met jullie verder
Ik zit net te rekenen. Maar de verloskundige had laatst een afspraak gemaakt op precies 20 weken, maar nu zie ik dat ik dan 19 weken ben......Hoop niet dat ze het nog gaan verzetten.....
Ik hoop dat ze dat inderdaad niet doen dan.....Moet morgen voor de controle dus dan komt het misschien nog wel even ter sprake...
Ze zullen hem vast niet verzetten hoor. Hier doen ze hem niet eerder dan 20 weken en ik heb hem met 20+3. Dat klinkt nog best ver maar het gaat inderdaad snel, zeker straks de december maand. Nog 3,5 week wachten hier dus.
Hier met 19+5 de 20 weken echo. kan tussen de 19de en 21 ste week dacht ik. pfff net klaar met de taarten. moest langer werken vanmorgen ivm ziekte ... rustig aan gedaan en erna bezig met de taarten. nu een onwijs zeer bekken. dat beloofd nog wat ... fotootje tibo vd taart? ben benieuwd ... hier zijn ze van mij
ik mag met 18 weken en 5 dagen ze doen het liever voor de 20 weken in het ziekenhuis zei de vrouw dan konden ze beter zien ofzo wat een mooie taarten zeg zit er ook over na te denken om zo iets te maken wel leuk voor de kinderen
Wat leuk sanne! Gefeliciteerd! Super taart! Sorry, zijn pas net een uurtje thuis en dood moe! Foto komt morgen! Beloofd!