Eind maart 2014 kindjes

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Sanne2011, Jul 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    de kans is aanwezig dat hij omhoog groeit zegmaar, maar hij kan ook juist nog meer ervoor groeien. als hij er niet voor weg gaat is nattuurlijk bevallen ook uitgesloten.
    Met de 20 weken echo gaan ze igg extra goed kijken naar hoe de navelstreng loopt e.d.

Het maakt het igg niet minder spannend met deze uitslag..

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Groot gelijk Sammie dat je t rustig aan doet! In ieder geval tot na het overleg met je vk!

S idd spannend, hopelijk groeit ie naar boven, dan kun je iig nog nstuurlijk bevallen!

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Idd Sammie ... eeg spannend zo!! Rustig aan hoor ... goed aanjezelf denken en de kleine!

Ben je bij je dochter natuurlijk bevallen? Hopelijk kan dat nu alsnog!!

4. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Sammie, rustig aan en hopelijk kruipt ie nog omhoog. Ben benieuwd naar je gesprek maandag!

En ja Sanne, duurt lang! Nog 22 dagen om precies te zijn. Ik heb namelijk ook geen controle meer tussendoor! Moet mezelf echt bedwingen om geen pretecho te boeken. Gaan we niet doen dus, alles is vast goed.

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Annelie, misschien kan je gewoon ff het hartje luisteren bij de VK?

Ik hoop ook dat ie omhoog gaat maar ik ben al 17 weken dus ik weet niet hoe groot de kans nog is. Vorige keer wel natuurlijk bevallen, en dat is me wel goed bevallen haha ;) We gaan wel zien hoe het loopt.

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    annelie bij onzekerheid gewoon de vk even bellen. wanneer was je laatste controle? hier is het om de 4 weken en vanaf 24 weken om de 3 weken dacht ik. ma 30 weken elke 2 weken en na 34 weken elke week. weet het niet helemaal zeker meer hoor ...

Natuurlijk 2 weken geleden heb je nog de pretecho gehad. probeer je daaraan vast te houden dat alles goed is. maar ik snap je onzekerheid.

hihi sammie goed bevallen ;) hopelijk nu weer!

zijn er nog buikfotos?

7. ukky

ukky Actief lid

Jul 14, 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    sanne2011 wij willen het wel graag weten ben zo benieuwd de een zegt een meisje de ander een jongetje ik denk zelf een jongetje
    me dochter wil een zusje en mo zoontje wil een broertje dus ja dat gaat niet lukken hihi

8. annelie566

Had 2 weken geleden controle en toen was alles goed. Dus ik ga er maar vanuit dat alles nog steeds gewoon goed is!!

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    idd annelie dat is de insteek. je hebt gelukkig ook geen krampen of bloedverlies of iets. dus zo lang je dan niet hebt zou ik proberen te genieten

haha sammie ..
    dat wordt nog een kindje voor jullie ;)

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    ik vind het zo n raar idee dat ik nu voor de laatste dag 17 wekem zwanger ben ... laatse kindje dus zal het niet meer mee maken. ben me er bewust van en geniet met volle teugen. zit steeds naar mn buik te kijken ook... zo leuk! tot de 12 a 13 weken vond ik erg langzaam gaan maar nu gaat het ineens snel!! Morgen 18 weken en dan over 1.5 week al de 20 weken echo!!

11. annelie566

Achja Sanne, als je het zo bekijkt gaat het snel en is het ook zomaar 14 november natuurlijk.

Gisteren wezen shoppen voor de baby! Heb een winkeltje ontdekt dat tweedehans zgan merkkleding verkoopt(z8, feetje enzo) voor lekker goedkoop! Dus mooi wat pakjes gekocht! Scheelt toch weer aardig in de prijs en zag er nog super uit. En lekker tapas wezen eten met m'n moeder. Na die lange dag had ik wel behoorlijk last van mijn stuitje weer! Ook hebben we gisteren de proefmake up laten doen voor de bruiloft want die komt nu ook wel heeeel dichtbij.

12. ukky

ukky Actief lid

Jul 14, 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    sanne ik ben morgen ook 18 weken het gaat ook erg snel nu in eens volgende week weten wij wat het is ben zo nieuwsgierig en wie van me andere kindjes gelijk heeft wil een cake maken woensdag en dan door snijden en dan roze of blauw er in doen voor de kids kijken of ze het snappen
    en dn kunnen wij ook gaan kijken voor kleertjes yessss heb er zo zin in

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Ukky wat leuk!! En toch ook weer spannend he die 20 weken echo of alles goed is... vind ik wel in elk geval! Leuk idee van de cake! Maak je fotos?

Annelie leuk dat shoppen! Heb je fotos van de kleertjes? En lekker tapas eten, gaan wij zaterdag doen!

Besloten om zl een nieuwe kamer te geven en de baby op zl zijn kamer te doen. Is een auqablauwe muur en witte mdf boom, erg leuk! En we zijn net een jaar geleden hier komen wonen, dus alles is in principe nog nieuw en fris. Nu vast ah speuren naar leuke ideeen voor op zijn kamertje, behang is zo goed als gekozen!

14. annelie566

Leuk Sanne! Wij nemen ook een mdf boom:) heb je die op internet besteld? hb nog geen foto's maar die maak ik tzt nog wel.

Ik eet vanavond alleen want Vl is aan het werk. Lekker salade maken en een kroket halen. Ik kijk er nu al naar uit!

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Annelie nee hebben we bij de Karwei gekocht tzt. erg leuk. Was rond de 40 euro en kon je zelf extra beestjes bij kopen die je dan kon bevestigen op de muur. Wij hebben het met dubbel plakband gedaan. Erg handig alleen in het begin te wienig gebruikt waardoor er wel eens een stukje naar beneden kwam ;)

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Ik denk dat wij dezelde boom hebben Sanne, ook van Karwei. Heb jij m gewoon wit gelaten?
    Ik wil m gaan bekleden met deco patch papier, ga ik denk ik over 3 wkn in mn vk doen.

Net controle gehad, alles was goed. Alleen mn baarmoed is al erg groot, loopt op dit moment voor. Dit kon weer bij trekken, er werd met de 20 weken echo goed naar gekeken. Als dit dan nog was werd er een x extra bloedgeprikt.. Was nu iig niets om je zorgen over te maken

17. annelie566

Mooi dat alles goed was tibo!:D

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    tibo fijn dat alles goed is! tot hoe hoog kwam je bm nu? hier ook de witte boom ja. steekt mooi af tegen het aquablauwe behang waa het tegaan zit :)

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Ver boven mn navel.. Zou zei ze dat mn navel ook wel laag zat maar ze zat er echt ver boven te voelen. We zien t met de echo over 2 weken weer wel!

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    ah okay tibo. voor mijn gevoel zit hij hier nu 1 cm boven mijn navel maximaal. dat valt dan nog mee.

en idd per keer bekijken. kan zomaar weer bijtrekken. mijn navel zit vrij in het midden, weet nog dat ze daar naar voelden de vorige keer en toen dacht ik al : ja duh hij zit toch niet ver naar links of rechts maar ze zullen ongetwijfeld van boven naar beneden gekeken hebben of hij in het midden zat hahahaha!

Share This Page