Vaker grote boodschap herken ik ja, niet 2 x in 3 uur, maar vaker als eerst! Namen hebben wij al heel lang in gedachten, waren we eigenlijk zo uit.. Als s t wel leuk om nu toch nog wat verder te kijken, maar ik denk dat ze wel de nr 1 blijven!
Wij hebben een lijstje maar zijn er nog niet uit. Onze smaken verschillen nogal, maar we hebben nog wel een tijdje om na te denken natuurlijk. Mijn vriend wil perse 2e naam vernoemen terwijl ik daar echt niks voor voel dus dat moet ook nog opgelost worden.
het beheer zei dat het hier kan; http:// Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina een eigen privé clubje maken
Mooie test zeg! Daar kun je super blij mee zijn. Nou, ik ben net even dom geweest. heb precies een week geleden een digitale test van CB gedaan met indicator. Was vandaag aan het opruimen, zag hem liggen en dacht: die sloop ik uit elkaar. Geen goed idee want er waren dus helemaal geen streepjes op die strip te zien. Ja, een dikke blauwe op een van de testen. Toen heb ik ze doorspoelt met water en toen kwamen ze wel weer, maar heel erg licht. Ik weet dat je niet naar de strepen moet kijken maar ga me nu weer zorgen maken hoor. Verdorie! Zou het komen omdat ik pas na een week keek? of is het dan toch weer aflopende zaak. Voel me verder gewoon goed en geen bloedverlies en eigenlijk durf ik niet nog een test te doen want ik heb ook geen symptomen.
Annelie, wat bedoel je precies? De test van vorige week gaf geen streep meer? Maar dat is toch ook niet zo raar.... Geen aandacht aan schenken. Een week.... in de gebruiksaanwijzing staat dat ie na 10 minuten niet meer afgelezen mag worden Dus een week. Maar jezelf onzeker maken ken ik hoor. Pfffff..... wat zijn we toch rare wezens eigenlijk Maar echt niets om je onzeker over te voelen, hoor! Hier net nog een test gedaan, die ik nog had liggen (van het KV - maar dan die een + moet geven). Direct een dikke +. Stomme is... als die testen er liggen, wil ik ze opmaken. Nu heb ik alleen die met indicator nog.... Tibo: mooie test! Top! Namen: we zijn er (denk ik) uit. De jongensnaam hebben we nog van de 1e en een meisjesnaam vonden we nu wel heel moeilijk, maar nu één bedacht die we beiden heel tof vinden.... Wij vernoemen wel. Vinden we beiden mooi. Bij onze dochter niet exact de namen van de oma's, maar in een hippere versie, maar wel duidelijk dat het om hen gaat.
ja ik bedoel dat ik die test had gedaan vorige week en hem nu dus(7 dagen later) heb open gemaakt. Nou normaal hoor je toch altijd verhalen dat er streepjes staan(zelfs als je niet zwanger bent) en bij mij zijn die strepen er dus niet/heel licht, nauwelijks zichtbaar. Dus dan vraag ik me af of mijn zwangerschap ten einde is gekomen(maar dan had ik vast moeten bloeden want die test heb ik 7 dagen geleden gedaan) of dat het aan de test ligt en het feit dat hij al zo lang heeft liggen drogen. We zijn inderdaad rare, onzekere wezens. Heel irritant. Ik moet ook écht de neiging onderdrukken om niet naar de KV te rennen, een nieuwe CB te halen, uren mn plas op te houden en nog eens te testen. Want ik had met mezelf afgesproken dat ik dat niet meer zou doen en nu word ik dus gek. Had die test ook nooit moeten openmaken
Ik zou me dr niet druk om maken,, bij CB trekt alles weg, ik had eerst die ene gedaan van cb dat er een plusje moet komen staan, nou t plusje stond er maar na een halve dag stond alleen de controle streep er nog.. dus dat werkt zo denk ik gewoon bij cb... Ik schrok er ook van hoor.. maar bij die van kv staan ze gewoon nog.. denk dat, dat gewoon aan cb ligt..
Ja, dat is ook zo. Het voelt ook nog wel goed en geen bloedverlies Misschien dat ik toch een test nog ga halen, er zou iniedergeval nu 2-3 en misschien 3+ moeten staan en dat ik 'm vanavond nog doe.
Tibo mooie knaltest van mvm!! Annelie idd als het je zekerheid geeft een nieuwe doen. Ik heb ze ook gesloopt. Maar direct nadat de batterij leeg was. En met 1-2 een licht streepje en met 3+ een dikke blauwe streep. Na een week zijn ze denk ik vervaagt. Ik heb ze direct weggegooid. De cb plustesten heb ik nog liggen maar die streepjes verdwijnen idd langzaam Spreek met jezelf af nog 1 test te doen anders maak je jezelf gek.
Heb er nog een gekocht en die doe ik vanavond! Nu druk bezig plasje op te houden hihi. Hoop op een 2-3 misschien wel 3+!!
En Annelie het is al avond Hihi Tibo hier steeds niet zulke vriendelijke buien ... heel herkenbaar van bij zl
En Annelie? Wat betreft de club, ik denk dat er niet zoveel mensen meer bij zullen komen, aangezien de mensen die nu ontdekken dat ze zwanger zijn, waarschijnlijj uitgerekend zijn in april.... Op de club kun je geen handtekening zien en dat is altijd wel makkelijk
Ben nog aan het werk! Doe hem half 9.. Ben al vanaf half 4 m'n plas aan het ophouden.. Das wel lang genoeg toch???
Haha, ja hoor, en waarschijnlijk niet eens nodig aangezien je 5 weken bent! Genoeg hcg waarschijnlijk!
Laten we het hopen! De zenuwen slaan toe ben echt doodsbang dat er zo niet zwanger komt te staan hihi
pfff ik vond de rosti rondjes naar poep ruiken van dicht bij en vanmorgen al kokhalzen van mn poeplucht en de boontjes kreeg ik echt niet weg. bij zl at ik op een gegeven moment helemaal geen avondeten meer .... zo beroerd werd ik ervan. zelfs van reclame van vlees en kookprogrammas werd ik beroerd. ruik nu ook mn zweetvoeren.... bleegghhh en mn man moet t nu al ontzien .... heb echt mn buien ook erg herkenbaar van zl