Eind maart 2014 kindjes

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Sanne2011, Jul 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukky

ukky Actief lid

Jul 14, 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    voor mijn gevoel zit ik ook rond me navel
    vind het nu echt spannend worden weer als zo lang geleden dat ik de kleine heb gezien

2. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    krijg je op dit termijn nog een echo dan ukky? hier alleen mer 9 en 12 en 20 weken. en morgen dus alleen controle helaas ....

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Fijn dat alles goed was Tibo!

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Sanne, succes morgen bij de contole!

Ik ben echt doodmoe vandaag.. Op tijd mn bedje in denk ik!

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Dank je tibo!

Hier zo nog werken.... naja werken van 22 tot 23 en van 7 tot 8 en ertussenin slapen ;)

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Jaaah 18 weken !! Ben zo blij! Gaat supersnel nu vind ik, wel jammer enerzijds want laatste zwangerschap. Wie herkent dit?

Net weer getrappel in mijn buik, zo fijn!! Ben helemaal verliefd op ons kindje!

Wie heeft er al een naam?? Hier niet...

7. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Nee herken ik niet want dit wordt de eerste ;)

Wij twijfelen over 3 namen.. Vind jongensnamen gewoon veel lastiger dan meisjesnamen.

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Welke namen Annelie ;)

Hier zitten we nog niet helemaal op 1 lijn...

9. annelie566

Julius en jasper vinden we beiden leuk. Daarnaast vind ik Bram leuk maar m'n vriend vind de andere namen leuker. En hij vind Teije leuk en ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Niet perse lelijk maar gewoon mjeh. Het is gewoon eng dat het voor altijd is, straks vind ik het na 6 maanden niet meer leuk.

Probleem is dat Vl van die oude namen houdt en ik helemaal niet.

Wat vinden jullie? En nog suggesties? We houden beiden niet van Amerikaanse of Engelse namen.

10. annelie566

En de rest van de namen die ik leuk vond zijn afschoten door Vl :(

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Anneøllie Holandse namen dus!

Hier is de naam Q- uinn voor onze zoon.
    Nu zoeken we een passende naam erbij.

En Tijn of Stijn Annelie?
    Of Jelle, Thijmen, Jesper?

Lastig he ... en nee je krijgt vast geen spijt! Hoort dan gewoon helemaal bij je kindje.

Wat ik wel eens heb gehoord, bijv bij moeder beste vriendin, is dat ze een naam hadden en t kindje was geboren en ze vond de naam er niet bij passen. Dus nog andere naam gegeven toen.

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Wij zijn eigenlijk wel ver uit de naam.. Ben er heel blij mee! Maar nu kun je gerichter na gaan denken en t duurt nog eventjes.. Maar ik denk niet dat ie nog veranderd!

Ik vind het nu ook snel gaan.. Mn buik gaat nu ook even snel, maar dat is mss die groeispurt van mn bm.. Haha.

Hoelaat en je controle Sanne?

13. annelie566

Tijn vond ik wel leuk maar Vl niks en ons neefje heet al Stijn ;) achtja we hebben nog even natuurlijk en we komen er uiteindelijk ook wel uit.

Leuke naam voor je zoon Sanne!

14. ukky

ukky Actief lid

Jul 14, 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    dan krijgen wij onze 20 weken echo is normaal in het ziekenhuis dan kunnen ze het beter zien
    we zijn gisteravond nog naar het ziekenhuis geweest is was smiddags erg hard gevallen en vl vond dat ik voor de zekerheid naar de eerste hulp moest
    gelukkig was alles goed heb ook nog even een echo gehad ze vroeg willen jullie ook weten wat het is en ze denk een meisje dus nu is het nog spannender het wachten tot woensdag

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Alles was goed! Controle gehad, bm nu ten hoogte van mijn navel, prima dus. Bm is meer in de breedte gegroeid zei ze. En ze voelde aan mijn buik en het deed best zeer. Dat zijn mijn banden en heel normaal dat die nu zo gevoelig zijn.

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    ow Ukky wat schrikken zeg vd val! Gelukkig is alles goed. En een meisje wat leuk! Was niet eerder gezegd een jongen? Of haal ik nu mensen door elkaar ...

hier nu 1,5 week wachten tot de 20 weken echo,... spannend!

17. annelie566

Gelukkig alles goed ukky! Leuk een meid :)

Hier nog 3 weken wachten op de 20 weken echo :( ik ben toch eigenwijs geweest en heb maar een angelsound aangeschaft. Mooi als we het kunnen horen en anders pech gehad en 3 weken wachten.

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Hihi Annelie herkenbaar. Hier bij de eerste ook een angelsound gehad. Geleend van een vriendin. Niet onzeker worden hoor als je hem niet kunt vinden. Veel gel gebruiken eronder dat geleidt goed.

19. ukky

ukky Actief lid

Jul 14, 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    nee ik dacht zelf dat het een jongetje was hihi
    ze wist het niet zeker dus woensdag hoop ik het zeker te weten vind het zo spannend
    mooi dat alles goed is sanne2011

20. annelie566

Bedankt voor de tip! Vind mezelf wel een beetje stom want ik had nog zo gezegd dat ik t niet zou doen maar anders duurt het nog zo lang;)

Share This Page