Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    spannend ukky!

Annelie ik snap je wel hoor. gewoon proberen .... hier zitten ze met de doptone vaak erg laag op mijn buik te luisteren en soms hoor je ook je eigen hartslag erin.

vandaag die van de baby en die van mij tegelijk , ook bijzonder haha ;)

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik hoor elke keer eerst mn eigen hartslag en daarna die van de baby.. Leuk om dat verschil te horen :)

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    ja leuk he tibo! Nu dus heel snel die van de baby en rustig erin die van mij :) heb je ook een angelsound tibo? hier nu niet.

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    hier geen angelsound.

we zijn wel uit de namen, al een tijdje trouwens.

nu al 2 dagen geen bloedverlies, zou het komen door het rustig aandoen?...

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    zou goed kunnen Sammie! maar rustig aan blijven doen dus...

Lea hoe is het met je meid?

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Nee geen angelsound, denk dat ik gek wordtvals ik dan geen artslag kan vinden..

Hoop t Sammie, kan goed dat, dat daar door komt! Goed teken!

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik heb vanmiddag toch maar een 9 maanden dagboek gekocht.. Wou t eerst niet doen, ben daar niet zo van om alles op te schrijven, maar denk dat t later wel erg leuk is!

8. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Die heb ik ook:)

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hoe gaat t meiden? Plannen voor t weekend?
    Ik mag straks gaan werken en morgen weer een vroege dienst.. Niet echt weekend dus! ;)

Ik ben tot nu toe net iets meer als 1 kilo aangekomen, had ik echt niet verwacht.. Zou t straks in 1 keer dr aan vliegen allemaal? ;)

Lea, hoe gaat t met jou? Ik denk aan jullie!

10. annelie566

Ik ben juist afgevallen...

Ik moet morgen 10 uur werken:( geen zin in. En straks komt m'n angelsound. Verder rustig aan.

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    tibo hier nu 3 kg aangekomen ongeveer met 18+1. Bij zoonlief was dit nu al 5 a 6 kg dus het gaat nu beter. Toen had ik helemaal geen rem, nu snoep ik wel maar let wel op.

Hier zo visite en vanmiddag zl wegbrengen naar opa en oma. daar slaapt hij want wij gaan tapas eten!! Heerlijk,... ik kijk er al weken naar uit!

12. annelie566

Angelsound binnen.. Niks te horen helaas behalve m'n eigen hartslag. Probeer het straks wel weer.

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    annelie heb je genoeg gel gebruikt? en je moet vrij laag zoeken had ik toen,... succes!

14. annelie566

Ja we hebben t nog eens gedaan. Weer niet duidelijk. Wel laag gezocht en genoeg gel. Hoor n geluid langzamer dan m'n eigen hartslag en soms m'n eigen hartslag en dan heel licht op de achtergrond de hartslag van de baby. Tenminste ik hoorde t zelf niet maar m'n vriend hoorde op de achtergrond een stoomtreintje, das de baby dus.

Zal wel goed zijn. Maak me niet echt zorgen hoor.Nog 2,5 week wachten.

15. lea

lea Fanatiek lid

Hoi dames,

Vanmorgen vroeg ben ik bevallen van onze prachtige dochter. Zeer klein en teer, maar wel compleet. Gelukkig is alles zonder problemen verlopen. Mijn buik is leeg en mijn hart doet pijn.......

liefs Lea

16. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ach Lea, wat moet dat verschrikkelijk moeilijk zijn voor jullie! Hele dikke knuffel. Hebben jullie haar ook een naam gegeven?
    Heel veel sterkte met je lichamelijk herstel, je bent toch bevallen en dat is niet niks!

Heel veel sterkte de komende periode. Knuf!!

( maken jullie wel foto's en evt. filmpjes van jullie met haar? Nu voel je er misschien niks voor, maar ik denk dat je daar later heel veel aan zal hebben )

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Sanne, jammr dat hij zich niet zo goed laat horen! Maar als je hem af en toe voelt is dat ook prima denk ik ;)

18. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Lea, wat een moeilijke dag moet t voor jullie zijn geweest. Heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter. Hele dikke knuffel! Xx

19. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Lea en familie,

Wat moet het zwaar geweest zijn vandaag.. Heel veel sterkte bij het verwerken van dit grote verdriet.:(

Knuffel,

Zahra.

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    ach Lea wat vreselijk is het toch!! heel erg veel sterkte de komende tijd. laat je af en toe wat van je horen hoe het met je gaat? hopelijk heb je niet al te veel pijn en kunnen jullie steun vinden bij elkaar ... knuffel!

Deel Deze Pagina