Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Sanne,ik geloof dat ik je niet helemaal snap qua spanning haha. Ben je bang voor een kindje met een handicap waardoor je oudste kindje tekort komt oid?

Leuk zeg die koeienkamer!! :)

Ik ben wel benieuwd of het nog steeds een jongen is bij ons of toch een meid. Ik was toen pas bijna 14 weken, en ik ben benieuwd of ze het toen goed gezien heeft.

Vandaag weer bloedingloos doorgekomen, wel direct buikpijn zodra ik ook maar iets in huis doe. Pff
    Mn meisje is wel echt super lief geweest vandaag, ze heeft gewoon 5 uur geslapen (in 2x) en met spelen en eten was ze ook echt super lief. <3

2. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Sammie nee niet eens zozeer een handicap maar er moet zoveel kloppen en om een perfect kindje te krijgen ... Ik bedoel alles moet maar net goed ontwikkeld zijn allemaal en hoop gewoon dat alles weer helemaal in orde is. Nu hebben we al een kindje, en dan besef je meer (is mijn beleving) wat je hebt en wat er dus ook allemaal mis zou kunnen zijn (hersentjes, niertjes, ruggetje etc)

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ik verwonder mij nog steeds wekelijks (soms dagelijks) dat het zo knap is van de natuur dat alles erop en eraan zit .... zo bijzonder!!

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ja het is idd heel erg bijzonder. Sommige mensen zeggen wel eens dat ze een kind nemen, maar ik zie dat toch niet zo. Het is een wonder. Onze minies zijn nu bijna 20! cm, met alles er al op en aan.

Ik merk dat ik er wel minder mee bezig ben ofzo dan met S. Toen was alles natuurlijk helemaal nieuw en nu weet ik wat ik een beetje kan verwachten. Ook toen ging het lichamelijk niet lekker, maar ik ben wel thuis bevallen iets wat nu geen optie is door het vele bloedverlies en de placenta niet kwam bij S. Dat vind ik wel heel jammer, Het was echt zo fijn om thuis te bevallen..
    Maar alles voor de baby, ik ga echtn iet koste wat het kost mn zinnen op het thuis bevallen zetten met alle risico's.

Zoiezo is het nog afwachten met de placenta hoe de bevalling zal gaan.

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Sammie ja bijzonder is het zeker! En kinderen neem je niet, die krijg je, helemaal mee eens!

Ja 20 cm,... wauw .... bijzonder he?!

Hier hopelijk weer een zh bevalling. Bij zl medische indicatie, en het is erg goed bevallen (letterlijk en figuurlijk). Nachtje zh en toen lekker naar huis. Ik heb een heerlijke kraamweek gehad e had 1000x meer energie de dag na bevalling al dan tijdens de zwangerschap.

Om 7.30 had ik al alleen gedoucht in het zh en zat ik aangekleed en wel klaar voor ontbijt en bezoek van ml.

6. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik beval in het ziekenhuis. Heb een indicatie maar anders had ik het ook zo gewild. Maar goed, wij hebben een appartement dus we hebben buren en als je al snel weg moet dan is de lift klein en traag ;) had er gewoon geen fijn gevoel bij.

7. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Sammie ik hoor het vaker van dat men minder met de zw schap bezig is bij een tweede of volgende kindje. Ik herken het eigenlijk niet. Ik ben me er heel bewust van dat er elke dag een dag bij komt en welke week er wat bijgekomen is bij het kindje aan vermogen...

Maar misschien heb ik dat ook wel omdat dit mijn laatste zwangerschap is. Ik geniet elke dag met volle teugen. Voel me ook beter dan bij zl voor mijn gevoel.

Alleen het avondeten taai ik niet echt naar momenteel. Ik eet net zo lief een bak rauwkost weg, herkennen jullie dat? Ja of ongezond haha,... maar jaa elke dag friet is ook niet wat he ;)

8. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    yessss alles was goed
    we krijgen een MEISJE

9. annelie566

Super! Fijn dat alles goed was en leuk, een meid.

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Wauw Ukky wat fijn!! Gefeliciteerd :) en wat leuk een meid!

11. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Fijn dat alles goed was ukky! En een meid is heeeel leuk :)

Hier zoiezo ZH, had al een medische indicatie voor het placentagebeuren ;)

Ben ook wel erg onzeker of alles wel goed blijft gaan, misschien dat ik er daarom minder mee bezig ben ofzo.

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Precies wat je dacht toch??

13. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    ik moet ook in het ziekenhuis bevallen
    vind het ook wel prima ben van de andere 2 ook bevallen in het ziekenhuis
    wat is tot nu toe de stand met jongetjes en meisjes

14. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier dacht ze een jongen, maar dat was met 14 weken. Met de 20 weken echo weten we het dus pas 'zeker'.....

15. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    FOTO VAN ONS MEISJE.jpg

VERRASSINGS CAKE VOOR DE KINDEREN.jpg

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ukky, wat fijn dat alles goed was! Leuk een meid erbij!
    Geniet ervan!

Leuke foto! :)

17. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Leuke foto Ukky!!

Krijg je bij de 20 weken echo een foto vh geslacht mee? Ik wil dat zo graag want bij de geslachtsbepaling vergeten te vragen. Vandaag hebben de buren de 20 weken echo. Hoop dat alles goed is en benieuwd of zij er ook een jochie bijkrijgen!

Nog een weekje ,... aftellen dus, spannend!

Uehm ik dacht dat het nu is:

Jongen
    Annelie
    Tibo
    Sammie
    Sanne

Meisje
    Lea*
    Ukky

Toch??

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ukky ik zie een arm op de echo foto ... en een been??

19. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Niemand vergeten hoop ik??

Heb alleen niet erop gezet als je het niet wil weten.

20. annelie566

Haha veel nieuwe mannen in de wereld straks weer ;)

Deel Deze Pagina