wat leuk ukky! ja veel ventjes erbij! vriendin en buuf krijgen ook een ventje erbij ... heb het idee dat er een jongensgolf aankomt
Hai dames, helemaal in het begin heb ik hier ook mee gekletst, maar doordat ik het erg druk heb vanwege gezin, werk en studie kom ik er helaas nog maar nauwelijks aan toe om op zp te kijken.. hier ook een jongetje onderweg vorige week pretecho gedaan met grote broer erbij want hij had vakantie en het was echt zo leuk om weer even naar die kleine te kunnen kijken <3 Sammie wat vervelend dat het bij jou zo moeizaam gaat meid, hopelijk wordt het binnenkort toch weer wat beter, doe maar lekker rustig aan hoor ! Ukky wat een leuke foto's! Hoe voelt de rest zich? Ik voel me echt top alleen wel erg onzeker Aftellen tot de 20 weken echo.. ! Voelen jullie de kleine al? Hier denk ik soms wel wat te voelen, maar naar mijn zin nog veeeeeel te weinig.. Zal blij zijn als de kleine gewoon met een zekere regelmaat van zich laat "horen" want vindt dat echt een fijne geruststelling Liefs Zahra.
Zahra (leuke naam trouwens!) welkom terug! En wat leuk ook een jongen onderweg! Hier voel ik me goed! Ik groei goed en voel de kleine elke dag. Sinds de pretecho (16 wk) elke dag schopjes, soms een paar, soms heel veel per dag, ervoor vanaf 11 weken ekel gekriebel maar ook bijna dagelijks. Vlg week de 20 weken echo en heeeel misschien zijn we uit de naam! Ik ga hem niet verklappen maar ml vond deze naam al langer mooi. De naam van zl heeft hij ook bedacht dus dat steekt een beetje, stom he, haha! Maar dit is ook een erg mooie naam en past goed bij de naam van zl. Hoe is het met de rest?? De eerste 20 weken echo zijn geweest, whos next??
Wij hebben m volgende week vrijdag, de 8ste. Heel spannend! Ik denk dat ik vandaag echt ons kleintje heb gevoeld.. Had t idee al eerder, maar twijfelde.. Maar vandaag was t wel heel duidelijk! Zoo leuk! Verder ben ik een beetje down op een of andere manier.. Geen idee waarom.. Hopelijk morgen beter!
Ik voel de baby helemaal niet en geen buik en ook niks aangekomen. Voel me een beetje onzeker en het duurt nog 2 weken.
anders even bellen annelie. dan kunnen ze vast her hartje laten horen. je bent ook erg smal van jezelf toch? no worries .... en placenta voor toch? had ik bij zl ook en vanaf 20 wk pas kleine plopjes wauw tibo wat fijn!!
Nee ben niet zo heel smal hoor volgens mij hebben we net wel het hartje gehoord dus geen zorgen opzich! Ik vind alleen wel dat je het met de angelsound minder duidelijk hoort als bij de VK. Had jij dat ook? Vind t alleen stom dat ik afval en ik wil graag een buik!!!
Annelie ja dat had ik ook. Angelsound is natuurlijk voor particulier gebruik en de dopler bij de vk is echt voor professioneel gebruik. Hier nu 3 kg aangekomen, maar flinke buik en boobs... zal zo eens een foto maken. Komt vanzelf Annelie en wat er niet aan komt hoeft er ook niet af
Jij gaat snel!!! Ik ben net 18 weken Mooi buik, zoiets heb ik ook denk ik. Spannend, ik ga straks mn baas bellen en kijken wat ik volgende week zal werken.. Ik ben heel erg benieuwd of het op mn werk dan goed gaat, of dat het toch echt gewoon helemaal over is.
Jeuj 19 weken Sanne! Gaat hard he.. Mooi buikje heb je al! Bij mij gaat t nu ookmechtnhard,mzal binnenkort weer s een foto plaatsen. Net urine ingeleverd bij ha, niet dat ik ziek ben of dat ik pijn heb, maar urine is vaak troebel en heb vaak het idee dat ik heel erg moet en dan is t maar een heel klein beetje. Er was wel iets in te zien, huisarts belt me tussen 12 en 1 terug. Ben benieuwd..
Haha Sammie niks sneller dan anders Maar het voelt erg goed elke week als ik er een weekje bij mag tellen! Tibo ben benieuwd naar je buikie! En hopelijk geen blaasontsteking ofzo. Hier ligt ons kindje erg in blaas dus vandaar dat ik vaker moet zei de vk van de pret echo. Pffff nog 5 nachtjes slapen en dan de 20 weken echo ...
Ja dat dacht ik ook dat t zou zijn, gewoon meer druk op de blaas.. Maar omdat ze nou toch wat zagen in mn urine.. Even afwachten naar, mss is t zo minimaal dat t niets is..
Precies om 1 uur belt meneer op.. Haha. Toch een blaasontsteking, krijg een kuurtje.. Heb dr verder geen last van dus dat scheelt.. Blij dat ik t toch even na heb laten kijken..