Goeiemorgen! Gister had ik echt een vreselijke dag. Kon gewoon geen houding vinden om te zitten. Alles deed zeer Hopelijk gaat t vandaag beter.. Morgen dus proberen om een dagje te werken. Ben benieuwd..
Goedemorgen.. Hier ook niet een geweldig weekend gehad.. Voel me lichamelijk en mentaal niet zo geweldig.. Denk dat t gewoon de hormonen zijn, maar kan echt huilen om alles, heb nergens zin in.. Gewoon blegh.. Komt vast weer wel goed! En idd 19 weken vandaag! Fijne dag allemaal!
O jammer Tibo! Mn zus vertelde van het weekend dat ze ook zwanger is, nu 13 weken. Ze loopt dus maar 6 wkeen achter mij!
Sammie wat leuk! Gefeliciteerd! Tibo en Sammie balen vd klachten ... Hier gewerkt en morgen weer. Dan woensdag ochtend nog tot 11 en dan om 11.30 de echo Spannend en leuk!
wat spannend allemaal dames hier ook 19 weken en 3 dagen heb nu steeds erg veel last van banden pijn denk ik steeds erg pijn onder in me buik soort kramp gevoel als ik te snel op sta en zo verder voel ik de kleine meid steeds meer
Herkenbaar Ukky die bandenpijn! Soms ook als ik me om wil draaien in bed,... autch wat kan dat zeer doen zeg! De vk voelde de vorige keer aan mijn buik en dat was ook mega gevoelig. Komt denk ik ook omdat ik daar op een harde ondergrond lig want als ik thuis voel dan heb ik dat niet. Ze heeft er wel een aantekening van gemaakt, ik denk voor de collegas. Oooooooh morgen de 20 wk echo! Om 22 naar het werk ,... superspannend vind ik het.
Hmm, nog steeds niks aangekomen. Hopelijk zijn die 9 dagen snel voorbij zodat ik weet waar ik aan toe ben!
Succes morgen Sanne! Hoelaat moet je? Annelie, t is niet gek om niets aan te komen denk ik hoor, collega van mij had t ook, die is in totaal mar 5 kilo fzo aan gekomen en dat pas in de laatste weken.. Maak je niet te druk! (zeg ik heel makkelijk)
Dank meiden! Om 11.30 mag ik. Nu in mijn werk bedje ow tip : als je een stokke tripp trapp aan wil schaffen : de babyschalen zijn nu van 120 naar 60 euro bij de babydump!
Babyschalen? Wat bedoel je daar mee? Of babystoelen? Haha.. Dat scheelt veel anders! Succes morgen! En slaap lekker!
SUcces Sanne! Hier gewerkt, maar echt kapot gewoon. Ik zit ff na te denken of het slim is om te blijven werken.
Goedemiddag dames! Ik heb de 20 weken echo gehad en alles is goed!! Hij ligt precies op de middellijn en alles zag er goed uit. Gelukkig, een hele opluchting. En overduidelijk nog steeds een jongen Met babyschaal bedoelde ik: Tripp Trapp® Newborn Set White | Stokke® Tripp Trapp® | Baby-Dump Scheelt erg veel. Voor zl niet gehad maar nu miss wel handig nu we aan tafel zitten met een peuter en een baby. Nu alleen nog een Stokke Tripp Trapp op de kop zien te tikken via mp... waar hij op past dus een model na 2003