Eind maart 2014 kindjes

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Sanne2011, Jul 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Ow en als je de vlg codes invult bij een bestelling bij Babydump dan krijg je sokjes en lepeltjes gratis. Ik heb gewoon beide ingevult ;)

cadeaus-44 voor lepeltjes
    44-cadeaus voor sokjes 0-3 maand.

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    fijn dat alles goed was sanne!!

hier met de vk gebeld en k blijf thuis tot de 20wk echo, en daarna kijken we weer of werken wel of niet lukt.

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Mooi dat alles goed was!

Ben nu koekjes aan t bakken en ik baal als een stekker. Ik doe de afwas altijd en maak de keuken schoon(geen afwasmachine want we hebben een huurhuis en ze vragen een belachelijk bedrag om een aansluiting te maken) nu had m'n vriend beloofd dat hij de afwas zou doen. Kom ik vandaag in de keuken en er staan nog 5 pannen die meneer niet gedaan heeft met het eten er nog in en het afwaswater nog in de bak en t aanrecht niet afgenomen.

Grmm nu ben ik dus echt chagrijnig. Beloof t dan niet of doe het gewoon goed. Of overdrijf ik het nu?

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Heel begrijpelijk Annelie! Zou ik ook pissed om zijn... Hier ook wel eens, dan zet ml zijn bord boven de vaatwasser op het aanrecht! Ik zie het smorgens staan en moet bijna kokhalzen vd etenslucht maar denk dan : buk een keer en zet het er meteen in!

Sammie verstandig!!

5. ukky

ukky Actief lid

Jul 14, 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    wat super dat alles goed is sanne

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Ja ben echt superblij Ukky :)

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Sanne, wat fijn! Lekker verder genieten nu!
    Wij zijn vrijdag aan de beurt! Spannend!

Sammie, goed dat je rustig aan doet! Je kindje gaat nu voor! Rn jou gezondheid natuurlijk!

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Ik heb de echo pas over 2 weken ;) Maar maak me niet zorgen erom dus ik kan nog wel ff wachten.
    Voelen jullie de baby nu ook al goed? Ik zie de schopjes nog net, maar ik voel het duidelijk!!

Maandag heb ik een paar zw. broeken gekocht en die zitten heerlijk :) Ik ga zelf een paar tops/jurken maken, dan heb ik iets te doen thuis.
    Ik merk echt dat het werken gewoon niet gaat. Heb de hele dag al buikpijn en ben zoo moe. Pff ik kan zo in slaap vallen. Maar ja dochterlief wil ook aandacht en een vrolijke mama.

9. ukky

ukky Actief lid

Jul 14, 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    ik kan ook wel slapen overdag maar ja dat gaat ook niet echt soms even op de bank als ze voor de 2de keer naar school zijn ik voel de kleine ook steeds beter als ik op bed lig kan me vriend haar ook goed voelen je kan het nog niet zien aan de buiten kant mar dat komt van zelf wel hihi

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Goeiemiddag!

Hier een vreselijke dag. Moet helemaal bijkomen van het werken van gisterohtend. Heb sindsdien lekker buikpijn :(
    Voelde de kleine gisteravond wel goed, vandaag wat minder. Hopelijk laat ie vanavond weer van zich voelen..

11. ukky

ukky Actief lid

Jul 14, 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    yessssssssssss vandaag 20 weken voelt zo super
    hoe gaat het met de andere dames

12. annelie566

Hier wat lichamelijke ongemakken, treed maar niet teveel in detail haha.

Succes tibo, straks.

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Gefeliciteerd Ukky, ik wilde net hetzelfde typen!

Hoe zou het met Lea zijn ...
    Voelt echt als een mijpaal!
    We zijn gewoon al op de helft :O
    Pfff ... aan de ene kant kan het me niet snel genoeg gaan,
    maar anderzijds ook niet langzaam genoeg omdat het de laatste keer is haha!

Sammie balen vd pijn... :(

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Haha, klinkt goed Annelie..
    Fijn Ukky!

Hier ook wel een aantal klachten, vandaag laatste dag kuur voor blaasontsteking, vanaf volgende week 25% in de ziektewet vanwege bekken..

Maaar, vandaag de 20 weken echo! Ben zo benieuwd! Heel spannend weer!
    Dank je Annelie!
    ik laat jullie straks wat weten!

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Tibo succes!!

Hier ook 25 procent in de zw vanwege bekkenklachten. Gaat veel beter sindsdien!

We hebben alledrie tegelijk gepost haha!

Hier aan een kuur tegen schimmelinfectie, yek! Ik moet 3 dagen lang van die eitjes inbrengen voor het slapengaan. En een troep wat er dan uitkomt smorgens,... echt vies.... (sorry!)

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Haha Annelie en ik vertel er ronduit over, hahaha ;)

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Spannend Annelie!

Jammer van jullie klachten meiden. Hopelijk helpen de kuurtjes..

18. annelie566

Nou als je toch bezig bent;) ons kindje drukt heel erg op m'n darmen waardoor ik sinds week 6 constant op de wc zit( nu ik erover nadenk misschien is day de reden dat ik niet aankom ) met alle gevolgen van dien. Nu heb ik dus een aambei en mijn god wat doet dat PIJN!!! Haha ik durfde de zalf niet te kopen dus dat heb ik m'n moeder laten doen n die gierde het uit, schijnt erbij te horen. Nou verdorie ik hoop dat ie snel weg gaat want au..

19. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Ow Annelie die zijn zoooo pijnlijk!!! Hier ook gehad na de bevaling, autch! Hoor er idd bij. Je hebt Curanol tabletjes en in combinatie met de zalf moeten die erg goed helpen. Een theezakje tussen je billen moet ook helpen. Of een ijslollie, je weet wel van die goedkope staafjes?

20. annelie566

Ik heb nu zalf van de drogist, even kijken of dat helpt. Mocht het niet helpen dan vraag ik wel om die tabletten(is op recept toch?) Maar pfoe ja, lekker is anders. Die infectie van jou klinkt anders ook niet fijn.

Share This Page