Eind maart 2014 kindjes

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Sanne2011, Jul 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Nee Annelie Curanol kun je zonder recept verkrijgen.

Nee ineens veel afscheiding (had ik al wel) maar ook rook het erg vies, en gisternacht en onwijs veel jeuk gehad.

Pfff ik wacht op een mailtje via mp. Kan een tripp trapp kopen voor 55 euro, model 2006 dus prima voor wat wij willen. Alleen geen reactie terug nog helaas...

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Vervelend van de kwaaltjes meiden.. Dr komen een hoop minder leuke dingen bij kijken!

Hier de echo gehad, alles helemaal goed! Wat een mooie echo weer gehad! Alles gezien, super leuk!
    Hij lag weer voor geen meter stil en voor t hartje lag ie eigenlijk fout, ik moest even lopen en springen, daarna kon ze t wel goed zien.

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Fijn Tibo!

Haha sanne, ik heb ook gemaild voor een trip trap. Die had er 2 en die kinderstoel die we nu hebben ben ik eht zat (Tiamo meegroeistoel)

Hier krijg ik vanhet minste al enorm buikpijn. Pff ik voel me echt hoogzwanger, kan niet eens even de was ophangen.
    :(

4. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Wat fijn tibo! Ik moet nog 6 dagen wachten. Wij hebben een triptrap maar ik vind m echt heeeel lelijk. Als kind hadden we thuis ook zon stoel en ik kan me herinneren dat hij echt vreselijk zat. Maar goed, we hebben hem van iemand gekregen en we moesten nog een stoel hebben.

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Tibo gefeliciteerd! Super, opgelucht?

Sammie wat balen zeg .... Hier ook een Tiamo volgens mij. Maar duurde wel lang voor zl er goed in zat. Eerst gestut met handdoeken in zn stoelverkleiner.

Tripp trapp is idd lelijk. Maar nu newbornset ervoor zodat de baby ook aan tafel kan zitten straks. En erna dus gewoon als kinderstoel.

Sammie hoeveel heb jij betaald? En welk model heb je gekozen? Hier 1 uit 2006 zodat de newbornset en de babyset er beiden op kunnen. Dan hoeven we niet met een beugel en leertje te klooien....

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Ze heeft nog niet gereageerd Sanne. Ik hoop dat ze het nog doet!!
    Wiler igg een die van na 2003 is, dan kan idd de newborn en babyset er zo op.

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Ja zeker opgelucht!

Wij gaan ook nog kijken voor een tripp trapp, ik vind ze nog niet eens zo lelijk. Vind ze best leuk, wil dan wel een white wash, die past perfect tussen de rest van onze meubels!

6 dagen zijn zo voorbij Annelie! Voor je t weet is t zover!

8. annelie566

Jaaa is ook zo en heb twee volle weken voor de boeg dus t gaat vast snel!

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Sammie hier ook nog geen reactie gehad,.... helaas... want in de advertentie stond voor 55 is hij verkocht. Hopelijk vanvond nog reactie dan halen we hem dit weekend nog op.

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Let je wel op het bouwjaar? Hij moet na 05-2003 gemaakt zijn anders kan je die dingen er niet op maken..

11. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Jeeee!!!

Doet een rondendansje. :) K heb er nu 2 gevonden die in 2005 gemaakt zijn, 50,- per stuk. Ze moeten wel een verfbeurt hebben en de baby en newbornset zit er niet bij. Maar dan nog is het een 'koopje' :D:D

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    leuk sammie! Hier nog geen mail terug :( duurde de vorige keer ook dik 2 a 3 dagen

13. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Zo rustig hier dames!

Hier flink geshopt (2e hands)
    - Wieg,
    - Opklabare box ( die we hadden was loeizwaar en onhandig)
    - 2 trip trap stoelen. Nu nog de babyset en mn dochter kan er al in. Ga denk ook de newborn set kopen voor de baby
    - Traphekje
    - Campingbedje
    - Kinderwagen, de ABC Zoom duo wagen. En die is echt fantastish mooi. Ben er echt blij mee! Zo wordt wandelen weer leuk, die buggy die ik had loopt toch niet echt lekker met die wielen waar je steeds tegen aan loopt.

Druk dagje dus, maar ik merk dat ik nu wel een beetje in de babystemming kom. Dat is ook wel eens prettig :)

Sanne heb je inmiddels al een reactie?

14. annelie566

Klinkt goed Sammie! Zo leuk al die baby spulletjes.

Mijn nicht heeft ook pas een baby'tje gekregen dus even lekker mee gekroelt. Nu verheug ik me nog meer op ons mannetje. Na de lange dag nu helaas wel veel buikpijn dus ga zo lekker op bed en hopelijk morgen weer helemaal fit.

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Goedemiddag dames!

Super Sammie! Hier ook een tripp trapp gekocht voor 55 euro :) De newbornset ook gekocht, is nu maar 59 euro bij Babydump ipv 120. Vandaag laatste dag volgens mij, scheelt dus erg veel!

We halen hem vanavond op, ik ben benieuwd!

Hier ook 2de hands en nieuw geshopt:

* stokke tripp trapp
    * stokke newbornset
    * snoozebaby wikkeldeken
    * reispak voor in de maxi cosi
    * setje maat 50 Nijntje

En binnenkort gaan we het peuterbedje aanschaffen via internet.
    Het is een tripp trapp van 2006 dus prima!!!

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Ml voelde vandaag voor het eerst de baby! Hij lag met zijn oor op mijn buik en toen draaide de baby om fozo :)

17. annelie566

Oef ik schrok vandaag wel ff. Stond op van de wc en hele pot vol bloed. Gelukkig niks uit de baarmoeder area dus ik denk dat m'n aambei gesprongen is ofzo. Is ook direct opgehouden weer.

Wij hebben nu al aardig wat kledingsetjes en de kinderwagen is besteld.had al eens verteld over een winkeltje hier met tweedehands kleding, nou de eigenaresse had nog lodger wikkeldoek van haar eigen zoon en diverse kledingsetjes maat 50/56 die die nooit aan had gehad, dus die ga ik volgende week even ophalen. Wou de lodger hebben maar vond hem te duur in de winkel dus dit is een mooie oplossing :)

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    oeh Annelie wat schrikken!! zou me ook rot geschrokken zijn! heb je afgeveegd van achter dat je zeker weet dat het daar vandaan kwam? pfff hopelijk was het de aambei ... jak!

tripp trapp is opgehaald. likje verf en hij is als nieuw! ben er blij mee!!

sammie de newbornset nog besteld zag ik in je andere topic? leuk! en week 51 is vroeg zat toch! kun je erna zo weer doorverkopen voor 60 euro ;) wie weet nu dat hij geen 120 heeft gekost ... is ook de nieuwwaarde toch :D Moet je alleen niet de doos meeverkopen want daar staat het op. haha ;)

19. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    @ Annelie, poe dat is schrikken zeg!! Fijn dat niet iets met de baby te maken had :)
    Leuk van die kleertjes! Er zijn toch nog een hoop goeie mensen op de wereld haha

@ Sanne, idd week 51 is zat op tijd! Ik ben ook helemaal in de wolken met de trip trap. Hahaha dat vorige ding was zo'n onding. Welke kleur heb jij? Hier groen en oranje, die willen we ook nog ff verven.

Van de week komt de babyset ervoor binnen dan kan dochter ook in de stoel zitten.

Nou ik ga tukken!!

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Sammie hier een whitewash. Best mooi maar wel beschadigd bovenop en dat willen we weg hebben. En een babyset schaffen we niet aan nog want zl kan nog prima in zijn tiamo stoel zitten. We hebben dan ook maar 1 tripp trapp gekocht. En de babyset ga ik tzt via mp aanschaffen. Vind Stokke echt rete duur ....

Share This Page