Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Fijn van de triptraps dames!

Ja bij t afvegen zat er een drupje bloed, dus komt zeker van achteren. De rest zat ik de pot. Heeft daarna ook niet meer gebloed voor zover ik weet. Weet eigenlijk zeker dat het niet van voor is, heb ik meteen nagekeken en papiertje bleef schoon plus ik denk dat het dan zou blijven bloeden.

En vandaag 20 weken! Yessss

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Jeuj hier ook 20 weken! Mijlpaal! Haha..

En bijna de 20 weken echo Annelie! Spannend.

Ik zit per vandaag voor 25% in de ziektewet, ben vang dat er snel meer worden, t gaat voor geen meter met mn bekken.. Heb echt veel pijn en ben bang dat ik er te lang mee door loop.. :s

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ach tibo, wat jammer dat je zo'n pijn hebt!!
    Goed dat je gaat minderen meis, het is misschien lastig zeker als je een keer een betere dag hebt, dan denk je snel van, o het gaat eigenlijk prima, maar het geeft denk ik wel veel rust.

Hier heb ik vandaag voor het eerst het gevoel dat het weer iets beter gaat. Dat ik zo lang moet bijkomen van 1x werken, pff. Gewoon 6 dagen uitrusten! Echt bizar gewoon..

Het is een lange marathon deze zwangerschap, maar ook ik ben bijna op de helft.. Nog 1 nachtje :D

4. annelie566

Pfoe ja nog 20 weken te gaan! Aande ene kant voelt het heel dichtbij maar aan de andere kant.... Maart/april voelt nog zo ver weg

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja klopt Sammie, en ik ben geneigd om op t werk ook veel te veel te doen! Ik kan dat gewoon niet, als ik dr ben wil ik gewoon mn dienst kunnen werken en t niet moeten over laten aan collega's.. Merk dat ik t heel moeilijk vind om een stap terug te doen, voelt een beetje als falen fzo.. Terwijl t gewoon echt t beste is!

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Lastig he Tibo. Bij m'n dochter heeft het ook wel 2 weken geduurd voor ik 'lekker' thuis zat. Moest echt een knop omzetten dat niet werken beter was, en dat ze het ook echt wel redden zonder mij..

7. annelie566

Nog 2 dagen...begin nu wat zenuwachtig te worden hoor.

8. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.033
    2.396
    113
    Dames,

Mag ik me ook bij jullie voegen? 25 maart uitgerekend van 1e kindje. Nu op 21, 1 weken!

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    welkom Anan,

voel je je goed?

10. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.033
    2.396
    113
    Afgezien van enorme vreselijke hormonen, prima! Had bekkenklachten maar dankzij goede fysio ben ik daar nu vanaf, hopelijk blijft dat zo!

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Welkom Anan!

Uwv net aan de telefoon gehad, wat een kruisverhoor zeg.. Pff. Ik kon de eertse keer niet openemen omdat ik bij de fysio was, werd meteen gevraagd waarom ik niet opnam..

Verder vanmorgen weer urine ingeleverd na de kuur, deze was nog niet helemaal schoon, morgen weer inlevere, dan gaat ie op kweek.. Ben benieuwd.

Hoe gaat t met jullie?

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Tibo, lekker dan.
    Ik ben nog niet gebeld door ze.. Maar we zijn ook verhuist en het huistel. is nog niet aangesloten. Maar ja, dan zou ik wel een brief gehad hebben.

Hier gaat t redelijk. Mn ischias speelt lekker op jammer genoeg..

13. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hoe is t ondertussen met jullie libido? Hier nog steeds 0,0.. :(

14. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier mag t eigenlijk niet tibo..

15. annelie566

Haha hier ook niks hoor, arme vent.

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja dat kan ook nog natuurlijk Sammie..
    Tis wat allemaal! Haha..

17. annelie566

Pfoe nog een klein dagje wachten. Gelukkig morgenochtend vroegste echo maar ik ben ZO zenuwachtig. Wou ik even kwijt haha

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Goedemiddag,

Annelie spannend, morgen DE dag!! Succes alvast! Hoe laat ben je aan de beurt?

Tibo balen zeg van het uwv. Er wordt natuurlijk vaak misbruik gemaakt .... dus daarom denk ik het verhoor? Maar wel vervelend natuurlijk. Volgens mij moet je officieel zelfs thuis zijn van de ziekmelding tot het uwv heeft gebeld. Onzin natuurlijk maar dat stond wel in de papieren. Hier binnenkort weer telefonisch contact met het uwv.

Libido, wat is dat?

Anan welkom!

Hier alweer bijna 21 weken, wat gaat het snel! En de kleine man is steeds beter te voelen, zo leuk! Ml heeft hem nu ook met zijn hand gevoeld, erg leuk!

De 23ste wordt zl zijn kamertje behangen. Dan binnenkort meubeltjes bestellen en inrichten, leuk leuk! Na de feestdagen gaat hij over, ben benieuwd hoe hij dat vindt!

19. annelie566

09:45 dus gelukkig lekker vroeg! Ben zo bang dat t niet goed zit :(

Vervelend dat ze zo moeilijk deden tibo maar ook wel begrijpelijk. Mijn moeder werkt daar en helaas zijn er heel veel mensen die misbruik proberen te maken. Ze zijn dus erg streng.

20. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Heey meiden,
    Ja snap t ook wel, heb vandaag een brief van t uwv binnen gehad, dat is weer zoiets.. Heel kortaf vind ik t. Ik voel me dr al rot over, en dan. Brengen hun t ook zo van als je kan werken, gewoon doen. Zo komt t op mij een beetje over.. Maar goed. Zal meer mijn gevoel erbij zijn. Haha..
    Stond er bij jou ook in Sanne, dat ze 4 weken de tijd hebben om te beslissen of je recht hebt op de uitkering, tot die tijd wordt t niet uitgekeerd?

Spannend Annelie! Alvast heel veel succes en plezier morgen!

Deel Deze Pagina