Komt vast goed Annelie, denk dat iedereen dat gevoel voor een echo heeft. Je zult zien dat je morgen een hele mooie, goede echo zult zien!
mijn lobido is erg hoog vriendje vind het gelukkig niet erg ik ook niet hier gaat alles goed gelukkig kleine meid goed actief hihi
Tibo ja dat stond er bij mij ook bij. Maar ik merk nergens wat van want ze keren uit aan mijn werkgever en ik krijg mijn loon gewoon doorbetaald Annelie het zit vast goed! Waarom ben je zo bang? Dit proef ik uit veel berichtjes van jou .... Hopelijk kan de echo je gerust stellen!! Ukky fijn toch! Lekker van genieten samen
Tsja ik weet niet? Een soort zelfbescherming denk ik en dat ik m'n lichaam niet meer vertrouw na de miskraam. Ik kan me ergens ook helemaal niet voorstellen dat ik over 20 weken een kindje krijg. Ik hou er ook niet van als ik dingen niet in de hand heb, en zwangerschap is toch veel loslaten ben ik niet zon held in. En als je dan nog geen gram bent aangekomen, geen buik hebt en je kind niet voelt.. Dat helpt allemaal niet echt mee om vertrouwen te krijgen erin. Stom he? Ben blij als ie in m'n armen ligt straks.
Zoals je het nu verteld klinkt het logisch Annelie.... erg vervelend voor je! Succes morgen. Plaats je erna wat echo fotos? Wanneer heb je de laatste echo gehad? En het blijft wonderlijk hoor... dat alles erop en eraan zit en in mijn / jou buik groeit!
Alles was goed! En het is nog steeds een jongetje. Lekker veel foto's mee en de hele echo op dvd. Wat een opluchting!
Wat super fijn Annelie! Goed zo! Nou lekker gaan genieten van je mannetje! Die buik komt vanzelf wel! Fijn meis!
Fijn Annelie, hopelijk kun je nu een beetje genieten Ik mag volgende week naar de arboarts.. ben benieuwd.
Ik heb niet alles teruggelezen, maar met welke klachten loop je nu rond Sammie? En werk je nu gedeeltelijk of niet?
wat fijn annelie gefeliciteerd! en wat leuk alles mee op dvd !! sammie succes. ik had toen een erg vriendelijke en begripvolle man