Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Spannend Annelie .... bijna half negen!

2. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    vandaag bij de gynaecoloog geweest mogen 13 aug weer terug komen ze kon wel iets zien maar was nog niet duidelijk genoeg maar wel een mooi dik slijmvlies hoop zo op een kloppend hartje dan
    hoe gaat het verder met jullie veel last van kwaaltjes
    ben even niet aanwezig geweest we hadden vanaf zaterdag geen interneter nu gelukkig wel weer

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    ukky wat goed dat je al bent geweest! Had je al een afspraak staan? En het is idd nog erg vroeg. De volgende keer is er vast een zeker een kloppend hartje!

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    en Annelie? ??

5. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Zo getest! Wat een opluchting :)

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    jaaah zie je nou wel!

7. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    super annelie

8. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annelie mooie test!!

Hai meiden!

Ten eerste allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Zou ik mij "onder voorbehoud" mogen melden bij jullie? Waarom onder voorbehoud? Door mijn pcos zijn mijn cycli langer..nu was mijn eerste ong.dag van mijn laatste ronde op 17-6, als ik daar vanuit ga ben ik al 6 weken en ben ik uitgerekend op 24 mrt.. maar cb gaf gisteren 2-3 aan.. als ik er vanuit ga dat de bevruchting pas 2 weken geleden heeft plaatsgevonden, dan ben ik nu pas 4 weken en dan ben ik pas uitgerekend op 7 apr.. Ga met mijn banner maar even van dat laatste uit dan kan het hopelijk alleen maar meevallen ;) Maar goed.. zou t dus voorlopig toch leuk vinden om een beetje bij jullie mee te kletsen :D

Zahra2, 30 jr., 2e kindje, 11e maand (ronde 7 door pcos)
    19 augustus: Intake/1e echo bij gyn.

9. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    moest van de huisarts gelijk een afspraak maken vandaar
    sanne2011
    heb alleen een andere uitgerekende datum tot nu toe volgens de gynaecoloog 30 maart dus scheelt niet veel ihi

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Wat fijn! Nou lekker gaan genieten meis! Hetbis echt zo! ;)

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    zahra welkom! Je mag ook blijven als je begin april bent uitrekent hoor ;) wie weet lopen wij wel over tijd en beval jij te vroeg ;)

wel fijn ukky lijkt mij

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Welkon Zahra! En gefeliciteerd!
    Gezellig dat je hier mee kletst!

13. annelie566

Welkom zahra, natuurlijk mag je meekletsen! Grappig mijn laatste menstruatie dag was ook 17/6 alleen ik heb denk ik een late eisprong ghad. Ben benieuwd hoe ver je bent!

14. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Zahra: welkom! Leuk dat je mee gaat kletsen.

Hier alom onzekerheid :(
    Vanochtend weer een 2-3 weken test.
    20 juli heb ik positief getest en op 23 juli een CB test gedaan. Deze gaf direct 2-3 weken aan.
    Toen op 27 juli weer en weer 2-3 weken. Niet vreemd, maar had er nog eentje liggen. Twijfelde wel of ik deze zou gaan gebruiken, maar kon het vanochtend niet laten en weer 2-3 weken. Dit is toch raar. Er had toch al 3+ moeten staan?
    Op vrijdag 5 juli was mijn eisprong (4 juli Pregnyl gezet).
    Jeetje wat maakt me dit onzeker. Over 9 dagen pas de echo. Wat duurt dat nog lang.
    Spijt dat ik het niet kon laten om te testen!
    En nog een vraagje:
    Als het niet goed is, hoe snel verlaagt de hcg weer?

15. annelie566

Ploon, wat rot die onzekerheid. Ik zou niet weten hoe het kan, de enige verklaring die ik heb is dat je waarschijnlijk wat trager hcg aanmaakt. Het zou kunnen dat je op de rand zit van 2-3 naar 3+. Heb je anders nog een test die je over 3 dagen oid kan herhalen? Het blijft uiteindelijk een indicatie en je hoort best vaak dat deze helemaal niet klopt. Spannend meid. en rot van die onzekerheid. Dan duren 9 dagen inderdaad nog heel lang.
    Als je er erg mee zit kun je ook je Vk bellen. Misschien dat zij een verklaring of oplossing heeft?

Ik weet niet hoe snel hcg afneemt. Als je veel in je lijf hebt kan het wel langzaam gaan dat lees je wel eens. Toen het bij mij mis ging was dezelfde dag de test al wit. Maar goed, ik was toen nog maar 4 weken en had laat getest, waarschijnlijk al op de laatste dag.

16. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Haaaai dames!!

K heb net positief getest!! Whaaa kan het nog amper geloven en sta vol van de adrenaline haha.

Maar als het goed is ben ik op 28 maart uitgerekend.
    Mag ik hier gezellig meekletsen?

Heb nog niet veel symptomen, wel een hele dikke buik, en ik voel 'iets' daar onderin haha.
    Ben nu dus 5,6 weken.

17. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden!

Sammie gefeliciteerd!!:D

Ploon wat vervelend die onzekerheid! Maar als je er vanuit gaat dat je op de 23e net genoeg hcg had voor 2-3 weken dan kan het toch zijn dat je pas na/rond 6 aug. 3+ test? Wie weet was jouw eisprong later dan je gedacht had..? En als je, je er druk over blijft maken dan bel je toch gewoon de vk, die kan je vast gerust stellen.

Hier vrijwel geen kwaaltjes. Wel iets sneller moe (misschien), en mijn borsten zijn wat gevoelig/pijnlijk aan de zijkanten en lijken al iets gegroeid, yeeeeh haha :), daar ben ik blij mee want ik was altijd tevreden erover totdat ik klaar was met borstvoeding geven :$, ih ja, en iets meer trek.. haha.. wel grappig.. net ruim 13kg afgevallen en weer op mijn streefgewicht.. ben ik zwanger ;) !

18. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Welkom Sammie! Gefeliciteerd!
    Wat leuk, zo vlak na de eerste!

Hier nu veel last van maag zuur, en heb t idee dat ik mn bekken regelmatig voel.. Hopelijk wordt dat niet erger!

19. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh vervelend Tibo! Hopelijk wordt t idd niet erger!

Ben wel benieuwd of jullie ook aan sport doen, zo ja wat? En ga je nu met dezelfde intensiteit door voorlopig?

Ik zelf doe vooral aan hardlopen en cardiofitness, gisteren wel hardgelopen, maar wel veel rustiger aan en minder ver. Had een beetje last van bandenpijn (volgens ha, moest ik toch ff langs vandaag dus gelijk ff nagevraagd) dus ben benieuwd hoe lang ik het nog volhoud..

20. annelie566

Ik heb me aangemeld voor moeders voor moeders, gisteren. Hoelang duurde het bij jullie toen jullie iets hoorden?

Deel Deze Pagina