Eind maart 2014 kindjes

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Sanne2011, Jul 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ja, als ik dan eens somber ben kan ik het gewoon terug kijken. Ben weer terug op m'n wolk. Nu lekker de stad in en een hele lekkere doos chocolaatjes kopen voor mezelf.

Het was trouwens niet erg dat ik niet was aangekomen zei de VK. Ze zei dat het goed kon dat ik pas na 30 weken zou aankomen of er zelfs lichter uit zou komen. De baby ligt iniedergeval precies goed op schema. Hij snoept gewoon van m'n vetjes denk ik. En dt is best een goede zaak haha.

Succes Sammie! Meestal zijn dat wel begrijpende mensen.
    De locatie waar ik meestal werk word opgeheven en stiekem ben ik best opgelucht. T was ook tijd voor iets nieuws.

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Fijn Annelie! Weer helemaal gerust gesteld!
    Geniet van de chocolade! :)

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Lekkere choco gehaald Annelie? Nu krijg ik daar ook zin in haha!

Wij hebben net een bestelling geplaatst bij Lief! Daar krijg je nu als je voor 50 euro aan artikelen besteld (zonder afgeprijsde artikelen erbij) een goodiebag twv 35 euro kado. En met de code LP9mp3 krijg je nog eens 10 euro korting :)

Hier de hanglamp Ties besteld en het canvas Ties en canvas Daan :) het wordt echt een stoere jongenskamer voor zl!

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Leuk Sanne! :)

Hier niet zoveel te melden. Ik hoop dat de arboarts mij geloofd en dat ik me niet hoef te verdedigen waarom het werken niet lukt. Heb een soort angst voor dat soort mensen, net als voor een agent. Weet ook niet waarom trouwens.

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Herkenbaar Sammie, denk dat ik daarom dat gesprek met uwv echt een kruisverhoor vond.. Niet dat ze anders wel aardig over kwam.. Haha. Ach ja.. Snap best dat ze steng moeten zijn, maar jezelf moeten verdedigen is idd wel de andere kant.. Succes alvast!

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    En morgen 21 weken :O gaat snel ineens!!

7. annelie566

Wow ja!

Ik ben naar de bonbon winkel gegaan en heb t doosje savonds helemaal alleen opgegeten en het was heerlijk haha ;) zometeen bruidstaart proeven en bloemen uitzoeken en daarna verjaardag en dan is de dag alweer voorbij. Jullie nog plannen voor het weekend?

Ik heb ook maar een positie jas gekocht.. Kreeg m'n oude winterjas echt niet meer dicht.

8. Anan

Anan Fanatiek lid

May 10, 2013
    3,033
    2,396
    113
    Lekker bonbons... Klinkt goed!

Ik hoop het nog te kunnen rekken met mijn winterjas. Vind het zo zonde anders, mar hij begint steeds een beetje krapper te zitten...
    Heb net weekje vakantie achter de rug, heerlijk! En straks nog maar 13 weken tot aan verlof ;)

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Annelie klinkt heerlijk die bonbons! En niet aangekomen en toch de jas niet meer dicht kunnen doen klinkt goed!

Hier een winterjas van noppies, ben er erg blij mee! Draag hem al een aantal weken, ideaal. En na maart kan hij vlg zomer zo mp weer op :)

Hier gekeken naar een kast voor zl. het wordt een pax kast van Ikea. En een juniorbedje. Vlg week bestellen als we weer loon binnen hebben ;) Dan hoeven we alleen nog maar gordijnen te hebben en misschiien wat aankleding voor zijn kamer.

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Hier een vilten jas van mamalicous. Via MP voor 25,- gekocht. En kan ik daarna denk weer doorverkopen ook..

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Ik haal cenk ik geen winterjas, heb nu ook vaak gewoon een poncho aan.. Hopelijk is die warm genieg deze winter, vind t sonde van mn geld.. ;)

Nu lekker 2 weekjes vakantie!
    Maandag weer controle, dinsdag intake van gastouder, woensdag op mn nichtje passen, donderdag intake thebe.. Dan s dr alweer bijna 1 week voorbij.. :)

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Bij hoeveel weken voelde jullie man de baby ook bij jullie eerste? :)

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    De eerste bij 17 weken en ml rond de 21 weken.
    Nu al vanaf 11 weken gekriebel. En sinds een paar weken echt schopjes, sinds 16 weken ongeveer. Ml bij de eerste rond 20 a 22 weken. Nu vorige week voor het errst dus rond de 20 weken :)

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    winterjas was normaal 130 nu 65. zet m erna ook op mp. zal weinig slijten in 1 winter

15. Anan

Anan Fanatiek lid

May 10, 2013
    3,033
    2,396
    113
    Sinds deze week! Dus bij 21 weken. Was eigenlijk gelijk met dat ik zeker wist dat het de baby was en niet mijn darmen oid...

Hier druk met kamertje bezig, zo leuk om te doen!

16. annelie566

Ja hier een van love2wait, mooie jas wel iets wat ik normaal ook zou dragen. wel prijzig. 130 euro. Maar het tussenstuk kan eruit dus je kan hem na je zw nog aan en anders zet ik m op marktplaats, raak je vast kwijt!

Vind het wat zonde maar ik paste er gewoon echt niet meer in, leek wel een worst haha.

Ik voel de baby sinds deze week, tenminste dat denk ik. Voel wel kriebels en het zijn zeker m'n darmen niet. Kan er maar eentje zijn dan ;) maar nog geen harde schoppen ofzo maar placenta ligt ook voor. Hopelijk snel wat duidelijker.

17. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    View attachment 360829

t verschil met 19 en 20 weken.. gaat toch best hard dan.
    Hoe gaat t met jullie buikjes?

Ik lag gisteren net in bed en toen begon ie te bewegen, elke keer als ik dan in mn buik porde dan bewoog ie weer.. was echt heel leuk haha.. kan niet wachten tot dat mn man t ook kan voelen.. :)

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Mooi Tibo!!

Hierbij mijn bijdrage .... welk programma heb jij gebruikt Tibo? Ligt er bij mij ook aan wat ik aan heb hoor haha! In jurkje grotere buik dan met broek ...

Attached Files:

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Is een app op mn iphone, insta frama fzo.. Haha.
    Mooi. Buikje Sanne!

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Dank je Tibo!

Hier zo werken, geen zin ... Morgen kraamschudden :)

Zl heeft net de schoen al gezet, zo leuk! Helemaal blij met zn kado en pepernootjes!

Share This Page