Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Haha.. Leuk die sinterklaas tijd!

Wat is kraamschudden? Dat ken ik niet..

Werkse!

2. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Tibo dat zal dan iets Twents zijn gok ik :D Op visite bij mensen die een baby gekregen hebben. Kraamvisite, kindje vasthouden, kraamschudden ;)

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Haha, dat denk ik ja! Nog nooit van gehoord in ieder geval! Haha..
    Veel plezier! Fijn weekend allemaal!

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hallo dames,

Hoe ver zijn jullie met het kamertje?
    Hier dus zl een nieuwe kamer.
    Vlg week zaterdag wordt er behangen en gaan we een Pax kas van Ikea in elkaar zetten. Dan aalleen nog aankleden en gordijnen :)

De babykamer is natuurlijk al klaar want daar ligt zl in nu.
    We moeten dan alleen zijn kleding over gaan pakken en babykeding in de kledingkast vd baby doen.

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier zijn we ook al bijna klaar, alleen de aankleding nog eigenlijk. T is verder heel neutraal, bruin en creme, gewoon rustig.

6. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hier onze studeerkamer aan het leeghalen en dan volgende week verven. Halverwege december komen de meubels en dan nog aankleden. Mooi december project :)

7. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.033
    2.396
    113
    Heb oude meubels geverfd, dat is bijna klaar. Vrijdag komt behang en dan de aankleding allemaal nog regelen. En gordijnen etc.... Vandaag heerlijk wezen shoppen. Heb de halve lief winkel en primark leeggekocht vrees ik :)

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier moeten we alles nog doen. Maar eerst maar ff de 20weken echo afwachten. Als we die gehad hebben denk ik dat we er wel mee aan de slag gaan. Tvoelt nog steeds onwerkelijk al laat hij vaak van zich 'horen'.

Gister heeft ML de naam voor de baby aan mn souders verklapt.. Jammer maar w gaan echt niet de naam veranderen daardoor.

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Aah lekker Anan! Dat mag soms ook wel eens! :)

Sammie, wanneer heb je 20 weken echo?
    Dat zou ook iets voor mijn man zijn, en nu gaan mensen er steeds meer naar vragen dus houd elke keer mn hartnvast! Haha.. Ik zou de naam daarvoormook niet veranderen hoor.

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    En 21 weekjes vandaaaag!

Zometeen weer controle! :)

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Controle was weer goed!
    Alleen baarmoeder loopt nog steeds voor, terwijl uit de 20 weken echo kwam dat t kindje iets groter was als gemiddeld, maar niet te..
    Nu nog een keer bloedprikken om te kijken of mn suikergehalte goed is, als dat te hoog is kan t kindje sneller groeien.
    En met 30 en 34 weken een extra groeiecho. :)

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Fijn dat alles goed was tibo!
    :)

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Tibo fijn dat alles goed was! En extra groei echos leuk! Hoop niet dat je suiker hebt,.... wanneer weet je meer?

Sammie aaah balen zeg ... Hij heeft zich dus versproken? Zou de naam er ook niet voor veranderen. Jij hebt met 22 weken de 20 weken echo toch? Of met 21 weken? Spannend!

Hier ook elke dag wel getrappel, zo fijn! Steeds duidelijker ook!

Ik keek net in mijn agenda en pffff al die diensten beginnen me tegen te staan :( Nu ook weer last van mijn bekken, 2 dec overleg met mijn tl. Als ik de hele week last blijf houden zullen we toch wat anders moeten bedenken. Geen idee wat, maar goed. Ochtend en avonddiensten kan ik namelijk al niet meer werken. En mijn slaapdiensten beginnen pas om 22 uur. We zullen zien. Misschien is het tijdelijk, hoewel dit nu dag 3 op rij is. Even rustig aan dus dan maar....

Hier trouwens al een dikke week een ontzettende dwarse peuter in huis, pfff vermoeiend! En dan ook nog eens erg vroeg wakker, vanmorgen was het gewoon 5.15 :O!!

14. annelie566

Fijn tibo! En weer hartje gehoord zeker. Hier over 3 weken weer controle.

Ik voel sinds donderdag ook de baby. EINDELIJK! Nu voel ik hem elke dag wel een paar keer en hij is behoorlijk druk. Nu lekker wezen shoppen, boxkleed en kleding enzo. Super.

Jeetje Sanne, wat vroeg. Hier van de week ook 5 uur en de volgende dag was ik echt kapot.

Oké dillema van de dag. Ga ik koken of een pizza bestellen. Ik eet vanavond plotseling alleen en ik ben lui.

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik moet nu bloed laten prikken, maar ik denk dat, dat volgende week wordt, de dag dat t hierin t dorp kan moet ik oppassen op mn nichtje.

Vervelend Sanne, van de klachten, hier nu vakantie en bijna geen pijn. Ben benieuwd hoe da gaat als ik straks weer werk.
    Succes met je zoontje!

Haha, Annelie, hier lui.. Ik wou net gaan koken en ml zei, we kunnen ook wat bestellen.. En ik ben heeeeel makkelijk over te halen blijkbaar! ;)

16. annelie566

Ik heb net de pizza besteld, hehe. Genieten.

17. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Nou urine is op kweek geweest, blaasontsteking is helemaal weg. Er was wel een heel klein beetje eiwit in mn urine gevonden, dit moest ik doorgeven aan de vk maar die maakt zich er geen zorgen over. Waarschijnlijk iets van afscheiding wat in de urine zat.

Maar dan ga je zoeken op internet en dan kom je elke keer bij zwangerschapsvergiftiging uit.. Bah. Maar mn bloeddruk was opzich netjes dus niets aan de hand hoop ik.

18. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    fijn dat je blaasontstekingvrij bent! niet teveel googlen idd ;)

moet je bij bekkenklachten altijd naar de fysio? ik voel er igg weinig voor, en als ik me gedeist hou dan is het aardig draagbaar..

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik weet niet of dat altijd moet.. Ik merk ook weinig verschil eigenlijk hoor. T uwv vroeg er wel naar dus misschien dat, dat van hun wel ' moet' om een uitkering te krijgen. Ik weet t niet.. Ik ga sowieso niet verder als 9 behandelingen.. Meer wordt er niet verzekerd.

20. annelie566

Ik heb ook last van m'n bekken maar ga niet. Als ik me rustig hou valt het wel mee dusja.

Deel Deze Pagina