Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Haha, nou ik kreeg net een brief binnen van t uwv dat mn uitkering is afgewezen omdat ze geen contact met me konden krijgen. ik gelijk gebeld, (door de verhuizing is het niet goed doorgekomen denk ik).
    Ze wisten dus niet dat het zw. gerelateerd is.. Lekkere baas heb ik.

Heel het verhaal uitgelegd, en volgens mij was het stukje van de placenta al genoeg.. In ieder geval is hij goedgekeurd, en krijg ik gewoon tot mn verlof betaald :D

Ik moet donderdag nog wel naar de arbo arts van mijn werk, maar ik denk dat ik daar dan ook niet bang voor hoef te zijn aangezien het uwv het al goedgekeurd heeft..

Oke, dus lang niet alle meiden met bekkenklachten lopen ook bij de fysio. hier wordt niks vergoed, ja als ik 9x ben geweest wordt het daarna vergoed..

2. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    tsjee Sammie ... wat onhandig van je baas zeg!

Hier wel fysio gehad. Met tips en oefeningen voor als ik last heb. Erg fijn.

Pfff bijna 22 weken. Enerzijds gaat het langzaam anderzijds al ruim over de helft ... omg :eek:

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Het schiet idd al wel op, nog maar zon 3 a 4 weken en de artsen gaan onze babys redden mochten we dan al bevallen. Maar dan zit ik liever nog wat langer de tijd uit hoor ;)

A.s zaterdag hebben we de 20weken echo, en heb daarna een high tea geboekt :)

4. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ja het gaat best snel! Kan niet wachten tot maart haha. Maar als ik aan maart denk dan voelt het nog zo ver weg..

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    De huisarts maakt zich hier meer zorgen in t eiwit in mn urine als de vk volgens mij.. De belde net weer op o te vragen wat de vk er voor actie op onderneemt.. Ze gaf aan dat ik altijd als ik me niet goed voelde ook daar urine in kan leveren en mn bloeddruk kan laten meten.. Das wel fijn. Hopelijk stelt t allemaal niets voor..

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Sammie, blijf jij nou tot aan je verlof sowieso thuis dan?

7. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    pedagogisch medewerker op de bso
    omgeving Zoetermeer
    Hallo ladies,

Zo leuk om met jullie mee te lezen over de zwangerschappen! Ik ben zelf vandaag precies 21 weken zwanger en uitgerekend op 1 april 2014 maar voor april zijn er geen clubjes helaas :( (of misschien wel maar niet zo actief als deze)
    Vinden jullie het goed als ik gezellig mee blijf lezen/praten?

Vandaag heb ik de 20 weken echo gehad, alles gaat helemaal goed met de kleine :) alles zit erop en eraan, ben er zo blij mee!
    We krijgen een meisje :D ben helemaal in de wolken hihi

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Welkom Lisl! Fijn dat alles goed is!
    Ik ben ook 1 april uitgerekend :D

Tibo, ik denk dat het werken idd niet meer gaat lukken. Even de 20 weken echo afwahten ivm placenta, en misshien probeer ik het nog een keer een dag, maar de vorige keer heb ik 5 dagen bij moeten komen.. Dus ik heb niet eht hoop dat het nog gaat lukken.

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Wat niet kan, kan niet. Jij en jou kindje gaan voor nu!
    Wanneer had jij de 20 weken echo ook al weer?

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Oh sorry, zaterdag zie ik! Spannend! :)

11. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    hier gaat alles super onze kleine meid voel ik de hele dag door vl voelt haar elke avond even als we op bed liggen
    voor hem is het helemaal bijzonder want het is zijn eerste kindje

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    lisl welkom!

tibo idd goed in de gaten houden hoor! Beter keer teveel dan te weinig laten checken.

Samme spannend zaterdag! En lekker de high tea

Hier vandaag 21 wweken en 5 dagen. Nog 2 weekjes en idd ons kindje wordt gered mocht het geboren worden. Maar liever wachten we tot na de 38 weken natuurlijk.

Vanmiddag weer controle. Ben benieuwd. Voel de kleine man elke dag duidelijker. Vooral laag onderin.

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ukky wat fijn!! Zo heerlijk he dat je leven in je buik voelt!

14. annelie566

Jaa het schiet op! Grappig dat jij hem juist onderin voelt ik voel hem juist boven aan de zijkant.

15. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    pedagogisch medewerker op de bso
    omgeving Zoetermeer
    Spannend zaterdag Sammie! Toch altijd weer even spannend en ook wel weer heel fijn als alles goed is :)
    Ik voel de baby ook vooral aan de zijkant, maar mijn placenta ligt voor dus daar zal het wel aan liggen, mijn man voelde haar gister voor het eerst, zo bijzonder :D

16. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.033
    2.396
    113
    Zaterdag is al lekker aftellen dus dat scheelt! Hier na een weekvakantie weer aan het werk, blgh! Ik doezel echt weg bij overleggen, niet heel professioneel... Gelukkig heeft mijn leidinggevende aangegeven dat ik rustig 2 weken voor en 3 weken na verlof vakantie op kan nemen (heb als ik terug kom nog 13 weken staan...), dus dat zou heel erg lekker zijn!
    Elke dag borrelt het wel in mijn buik. Moet heel eerlijk zeggen dat ik er af en toe wat misselijk van wordt omdat het zo ongrijpbaar is ofzo. Je weet niet welk deel van de baby je voelt maar er is wel van alles gaande in je buik, heel raar.

17. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier kan ml hem nog niet voelen, maar duurt niet lang meer denk ik.. :)

Net lekker in t kamertje aan rommelen geweest, t wordt steeds echter! Zo leuk! :)

18. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier nu ook de luiertas besteld, een Wallaboo Nore.. Vond t moeilijk, maar kwam elke keer bij deze tas uit! Haha..

Welke hebben/willen jullie? Of geen?

19. annelie566

Leuke tas Tibo :) welke kleur heb je? Ik ga denk ik voor een cowboys bag.

Helaas is mijn konijn ziek geworden. Hij is plotseling blind geworden en nu is het afwachten of zijn oog eruit moet of dat het iets ergers is, dan moeten we een lange kuur starten voor hem. Hopelijk blijft het hierbij en kan hij zijn oog behouden! Helaas komt zijn zicht niet meer terug. Maak me best zorgen, m'n arme schat :(

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    sammie succes morgen

hier wordt morgen de kamer van zl behangen. erg leuk! en de kasten worden gekocht en in elkaar gezet

annelie wat sneu voor je konijn. heb je hem al lang? heeft hij er pijn aan?

jeuj 22 weken vandaag :)

Deel Deze Pagina