Heb hem nu iets langer dan een jaar. Maar hij is wat zwakker dan mijn andere konijn. Hij heeft gelukkig geen of weinig pijn want hij eet goed en is nog vrolijk
Aah wat sneu Annelie! Hopelijk valt het allemaal mee en kan hij zijn oog behouden inderdaad. Sneu.. Succes ermee! We zijn gegaan voor de Chocolat, past mooi bij onze kinderwagen!
Ja ik ben zeeer benieuwd!! Ben ng bij de consulent van de arboarts geweest. pff wat een drama haha Nu moet ik volgende week weer naar de bedrijfsarts om te kijken hoe we me weer aan het werk krijgen. Ik weet niet hoor, maar k kom thuis net aan de dag door. Werken gaat hem echt niet worden. Maarja, we zien wel. nu eerst een leuke dag (ookal mocht er misschien iets niet in orde zijn met de beeb of placenta.)
Sammie hoe laat mag je? Snap dat ze je willen reintegrerenaar dan toch wel met jou toestemming lijkt mij .... Succes vandaag!
Ik mag om 13 uur! Daarna high teaen met ML. Dochterlief is bij oma, dus we hebben lekker een middag samen Ik heb sinds deze week ook last van harde buiken, soms pijnlijk, tja. Tgaat lekker hier haha. Daarom zie ik zelf weer aan het werk gaan niet zitten, maar goed we zien wel.
bijna dus spannend! en lekker genieten van de high tea. heerlijk hoor! hier als ik zit en iets voorover buig een zeer gevoel bij mn maag. krijg minder ruimte daar volgens mij ... vind t wel vroeg maar goed ... alles deukt in elkaar natuurlijk als je zit en voorover bukt
Ik las laatst dat de baarmoeder tussen de 22 en 24 weken de navel bereikt, bij mn laatste controle was hij bij mij al op 3 kwart, bijna bij mn borstbeen.. Dan loopt ie wel heel erg voor toch? Vooral voor een eerste zwangerschap..
Geen idee.. Ik weet niet precies hoe ik dat moet voelen. Eerst was t altijd een bal nu voel ik verschillende harde dingetjes, ik denk de baby. En die voel ik ruim boven mijn navel, bij m'n borstbeen.
Ligt er ook aan of je ligt of zit denk ik. Liggend heb ik mijn bm 2 cm boven mijn navel. dit was normaal. Maar als ik nu zit en iets voorover buig dan begint het me zeer te doen bij mijn borstbeen .... Voel niet duidelijk ledematen van het kindje ofzo . ook niet voel ik waar hij ligt ... Kamertje zl is behangen! Erg mooi Kasten zitten bijna in elkaar en de indeling gaat anders worden dan verwacht Sammie hoe is het gegaan? En hoe was de high tea??
Met de baby was alles goed! En idd een jongentje De placenta is ook mooi omhoog gegroeid, en ligt nu 4cm van de uitgang, dus ik mag natuurlijk bevallen Ze zag nog wel een plek waar een bloeding is geweest in de baarmoeder, maar dat is aan het genezen. Ze vond het niet zorgwekkend ofzo. De high tea was ook super! Hier doet het onder mn ribben ook al zeer, mn darmen zitten daar lekker tegen aan te duwen denk ik
wat fijn dat alles goed was Sammie leuk om je kindje weer te zien. Hier 9 december weer controle. Heb gisteren ons boxkleed opgehaald. Die neem ik ook nog met blauwe kleurtjes en ze maakt een bijpassend dekentje voor de kinderwagen erbij. Leuk is ie he? Heb vorige week even een spraytan gehad voor m'n bruiloft, om even te testen zeg maar. Nou normaal heb ik er geen last van maar ik heb me ni toch een allergische reactie gekregen... Au! Allemaal rode uitslag, dus ik trouw alsnog als een spook helaas. Uitslag kan geen kwaad voor de baby toch? Hopelijk is het snel weg want ik word echt gek van de jeuk.!
Super leuk, dat boxkleed! Ik vind uiltjes zo leuk! Haha.. Wat minder van de uitslag.. Goed dat je t van te voren getest hebt! Ik weet niet of dat kwaad kan. Wanneer ga je precies trouwen? Leuk joh, al die voorbereidingen!
Echt fijn Sammie! En lekker high tea erna, heerlijk! Annelie leuk boxkleed! Hier is zl zijn kamertje bijna af! Bedje, gordijnen, matrasje nog. Bed is besteld, gordijnen bestellen we begin vlg week en matras moeten we nog bestellen.
fijn dat de controle goed was Sammie! jouw boxkleed is echt heel leuk Annelie, ik heb er één gekregen net als bijna alle spulletjes eigenlijk, echt een allegaartje maar ja binnenkort maar eens alles voor de kleine neerzetten en inrichten, heb ik echt zin in zijn jullie daar al ver mee?
Wij ook hoor.. Ik wou ook niet te vroeg beginnen want dan heb ik straks niks meer te doen. Wij hebben de kamer nu eindelijk zo goed als leeg maar verf/meubels moeten nog gekocht worden..dat gaan we halverwege december doen. We weten al wel wat we willen dus dat scheelt!