Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Net alle decopatch produkten besteld om de boom verder af te maken.. Hopelijk is t snel binnen! :)

En vanmiddag 2 kleding pakketjes ophalen die ik via marktplaats hier in de buurt heb gevonden.. Leuk leuk!! :)

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ahhh leuk tibo! Heb ik vorige week ook gedaan..15 euro en er ligt echt voor 300 euro ofzo. Paar maanden oud en niet of nauwelijks gedragen. Koopje dus! Nu zijn we al helemaal klaar in de kleine maten en mag ik praktisch spul gaan kopen.

Vandaag 22 weken! Tijd vliegt om(gelukkig haha)

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Leuk is dat idd!
    Bij mn dochter heb ik wel een paar keer gehad dat er stond 'zo goed als nieuw' of 'gedragen' maar als je het dan binnenkrijgt het echt afgewassen zooi is. Hebben jullie dat ook wel eens gehad?

Ik wil eigenlijk gewoon hele neutrale kleren voor hem kopen, dat 'stoere' komt wel als ie wat ouder is haha. Lekker veel boxpakjes en van die lekkere zachte broeken, niet spijkerbroeken.

4. annelie566

Nee maar kan me wel voorstellen dat het gebeurd, helaas is niet iedereen even eerlijk. Als wij iets kopen op mp dan halen we het altijd op, zodat je kan bekijken hoe alles eruit ziet!

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik heb t net opgehaald, en het ziet er allemaal super goed uit, tuurlijk 1 of 2 dingen die echt niet mijn smaak zijn, maarja..
    Verder heel tevreden er over! :)

6. annelie566

Ik stond gisteren en m'n vriend had z'n hand op m'n buik gedrukt en toen zei hij dat hij iets voelde bewegen/langszwemmen. Kun je dag voelen? Ik voelde van binnen niks haha.

7. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.033
    2.396
    113
    Goedemorgen dames,

Gister een hele vervelende dag! Sinds vrijdag al de hele tijd last van pijnlijke harde buiken. Toch verloskundige gebeld dat ik even gerustgesteld wilde worden. Moest zelfde middag langs komen. Na voelen gaf ze aan dat ze het ziekenhuis wilde bellen om te overleggen??!! Ze kwam terug na het telefoontje en gaf aan dat ik direct langs gun kon voor een echo. Als de baarmoedermond er niet goed uitzag zou het helaas een hele verdrietige gebeurtenis worden??!! En ik zat er nog steeds met het idee dat ik alleen gerustgesteld wilde worden, mooi niet dus. Ze had her erover dat er bij zoveel weken niet ingegrepen wordt, longrijping, weeenremmers. Bevalling op gang gekomen etc.
    Ik naar ziekenhuis, weer zelfde opmerkingen. Uiteindelijk inwendige echo en alles goed!!!!! Baarmoedermond mocht niet korter dan 2,5 cm zijn want dan was bevalling gestart en konden ze niets meer doen. Bleek keurig nog op 4 cm te zitten. Nu verplichte rust, languit op bank en over 2 dagen weer langzaam opbouwen.
    Blij dat het zo is afgelopen, maar was wel even reality check.... Schrikken!

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ja dat kan denk ik wel hoor Annelie! :)

Zo pff ik heb gister weer een dag vol harde buiken gehad. Kon echt niks doen zonder dat ie hard werd. Ik ga zometeen ff een testje bij de HA doen voor blaasontsteking. En als dat het niet is dan doe ik nog te druk?! Hahaha

gister heb ik de VK nog gesproken over de uitslag van de 20wk echo en hoe nu verder met werk enzo. En nu mag ik donderdag weer op controle komen en dan gaan we het daar eens uitgebreid over hebben en maken ze een advies e.d. Dan kan ik daarna vast met een gerust hart naar de arboarts. Die harde buiken zijn ook niet zo mooi vond de VK..

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Wow anan, ik dacht dat ik het zwaar had gister. Pff wat een schrik meis! Ik hoop dat je wel gerustgesteld bent door hen?
    Fijn dat alles toch goed gaat! Dikke knuf

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Jeejtje Anan, wat schrikken!
    Fijn datmalles goed afgelopen is!
    Wat dat betreft ben ik blij als ik bij dem24 weken ben, dan doen ze tenmiste alles voor je kindje als er ietsnzoumzijn..

Sammie, wat minder ook voor jou!
    Fijn dat ze t met je door gaan spreken!

Doe het rustig aan dames!
    Ik ga naar de fysio! ;)

11. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.033
    2.396
    113
    Wel gerustgesteld nu! Maar ook wel beetje bejaard zo onder mijn kleedje, haha. Overigens in 3dagen tijd 3x getest op blaasontsteking maar dat was het toch echt niet. Gyn gaf eigenlijk aan dat het blijkbaar niet iets in werking zet dus geen kwaad kan voor kind, maar dat het m'n voor mij erg vervelend is, alleen was dat een soort van jammer dan aangezien kind nu voorop staat :)
    Overigens hadden ze het hier pas over evt ingrijpen met 25 weken? Ik ga er van uit dat het gewoon blijft zitten...

Ik heb trouwens zo'n fitball gekocht bij fysio, iemand enig idee hoe die opgepompt moet worden?

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    nou ik kan helaas niet naar de ha want mn auto heeft t begeven :(

13. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    pedagogisch medewerker op de bso
    omgeving Zoetermeer
    zo dat is schrikken Anan!
    toch maar goed dat je gebeld hebt en ze je uiteindelijk toch gerust konden stellen, maar jammer dat de schrik alleen maar groter werd :S
    Volgens mij kan je die fitball oppompen met een pomp voor luchtbedden en dan met zo'n smal tuutje, ik heb er ook wel eens één gehad, blazen kan ook nog maar kost wel veel energie :p

vervelend dat de auto t niet doet sammie, kan de ha niet gewoon bij jou langskomen dan? of doen ze dat niet.. zou ik eigenlijk niet weten :p

net controle gehad bij de vk, alles helemaal in orde :) ze vond dat ik zo goed op gewicht zat, niet teveel aangekomen sinds de eerste controle, beetje jammer dat ik voor de eerste controle al 4 kilo eraan gesnoept had... nouja ga wel weer lekker veel sporten als de kleine er is :) lekker wandelen in de zomer, heb er nu al zin in!

Binnenkort ga ik ook maar eens op marktplaats kijken voor zo'n zak babykleertjes, lijkt me leuk! wel een beetje een soort van verrassingsei idee maar daar hou ik wel van ;)

14. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.033
    2.396
    113
    Balen sammie! Bus of fiets nog een optie?

Heb ook veel via marktplaats gekocht. Soms een miskoop maar ook echt leuke dingen!

Hoeveel zijn jullie eigenlijk aangekomen? Ik nu 8 kilo (waarvan 2 in de afgelopen week)... Maar liep tot aan zwangerschap bij diëtiste om aan te komen ivm ondergewicht. Beetje meer mag dus best maar vraag me wel af wat normaal is... Baby is trouwens 600 gram. Gyn zei gister dat daar nog wel wat bij mocht maar als ik google is het juist iets te zwaar bij 23 weken?

15. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ik ga nog ff mn familie contacteren.
    Met het ov zie ik niet zitten. Slechte dag vandaag helaas.

Heb net 2 leuke sets gezien op MP :) Toch maar weer een gokje wagen haha

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier nu 5 kilo aangekomen.. Ben de laatste weken ook best slecht aan t eten, maar veel aan t snoepen.. S niet goed mja..

Ik ga morgen mn rondje weer doen, bloedprikken, urine inleveren en bloeddruk meten.. Voel me vaak een beetje flauw.. Ben benieuwd.

17. annelie566

Ik ben niks aangekomen maar de baby groeit precies op schema.. VK zei dat het niet erg was. Als een aan zou komen waarschijnlijk pas na 30 weken en grote kans dat ik helemaal niet zou aankomen of niet veel.

Fietsen is hier trouwens echt geen doen meer. Na 5 minuten loop ik te hijgen al een oud paard en daarna word ik altijd licht in m'n hoofd hebben jullie dat ook?

600 gram lijkt mij ook wat veel.. Als ik in mijn boekje kijk dan staat bij 23 weken ook een ander gewicht. Maar alle babies zijn anders natuurlijk. Juist goed toch, wat reserve ;). Die van ons woog uit m'n hoofd 425 bij 20+2.

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Goedemiddag,

Anan wat schrikken zeg!! Gelukkig is alles goed, maar op dat moment wordt je echt even geleefd denk ik ...

Sammie ook balen zeg! Nog bij de ha gekomen met hulp van familie?

Annlie ja dat kan hoor! Had jij niet de placenta aan de buikwand? Dat had ik de vorige zwangerschap ook en dan kon ik of ml hem voelen van buitenaf maar binnenin voelde ik niets. Best jammer vond ik

Nu voel ik de kleine man erg veel laag, en meer binnenin zeg maar tegen mijn blaas en ingewanden dan aan de buitenkant.

Hopelijk voel ik snel meer.

Aangekomen : rond de 4 a 4,5 kg, het schommelt wel eens. Ook slechte eter, avondeten gaat er amper in, en snoep ook wel. Maar minder als bij zl toen had ik er nu al ruim 8 kg aanzitten. Op het einde 23 kg en dat wil ik nu niet weer, maar gaat ook niet gebeuren ga ik vanuit.

Zouden jullie ook niet een buikluikje willen? Gewoon om even te spieken wat je voelt en of alles nog goed gaat daarbinnen?

Hoe zou het met Lea zijn??

19. annelie566

Ja zou niets liever willen, even spieken :)

Placenta ligt inderdaad aan de buikwand helaas.

20. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.033
    2.396
    113
    Ja was wat onwerkelijk idd... En nu verveeheeeel ik me. Echt heel saai om alleen bank te hangen :)

Hmm, moet dus maar beetje meer letten op eten want 23 kg word ik niet heel blij van...

Deel Deze Pagina