Ik ben zoiezo erg snel buiten adem, gisteren liep ik van een vriendin naar mn auto en piepte gewoon toen ik in mn auto zat.. Heel apart. Ze heeft me vanmorgen goed pijn gedaan met de fysio.. Voel t nog steeds! Ben bezig met mn boom met decopatch te bekleden, wordt echt supernleuk! Zal een foto maken als ie af is!
Goeiemorgen! Manlief heeft gister de auto weten te starten, gelukkig, dus ik ben vanochtend alsnog naar de HA gereden met mn potje haha. Ik wordt straks gebeld met de uitslag. Heb ook de brief binnen voor de bedrijfarts, ik mag maandag op gesprek. Ik moest gister even naar de apoheek voor die ijzerpillen, en die zit echt 300 m verderop. Nou dat gaat dus al niet. pff
Bekijk bijlage 362823 De boom.. Ik vind m nu wel heel druk lijken.. Maar denk dat het straks in het kamertje tegen de muur wel mee valt.. Ben er wel bij mee.. Was een hoop werk iig.. haha. Hier vanmorgen ook urine ingeleverd, geen eiwitten in te vinden, dus ben weer gerustgesteld.. en bloed laten prikken voor glucose.
Leuk Tibo!! Die hebben wij ook .... Karwei toch? Gister gordijnen besteld. En bonnen vd c1000 ingeleverd. Kon ook op korringsartikelen. Dus 50 euro korting gehad Lekker!! Alleen nog een peutermatrasje en beddengoed en dan zijn we klaar. Maar .... dan nog spul als kruiken en nieuwe moltpns voor het ledikant enzo .... Sammie ben benieuwd naar je gesprek op het werk!
Gister had ik een gesprekje met mn zus en ik vroeg of ze ook ervaarde dat het contct nu anders was dan voor de zwangerschap. Nu blijkt dus dat ze wel met me wil afspreken en langs wil komen, maar ze vind het niet leuk als ik zo moe ben of veel last heb of als ik veel met mn dochter bezig ben.. Pff dat komt wel hard aan hoor! Ik probeer juist elke dag iets leuks te doen om de dagen door te komen, maar ja vaak heb ik plannen die niet lukken of kunnen vanwege mn klachten. Van je familie moet je het maar hebben zeg
Tsjee zeg Sammie wat balen ... Kan me indenken dat je daar verdrietig van wordt. Alsof je er zelf voor kiest om je zo belabberd te voelen zeg!! Vaak kunnen anderen nog moeilijker handelen dat je je slecht voelt terwijl zij je ook juist kunnen helpen toch?? Sterkte!
Ja je kan er niks aan doen dat je je niet lekker voelt, Sammie. Anders had je dat vast wel gedaan. Ben vanochtend bij de ha geweest omdat ik al een paar dagen steken in m'n buik heb. Bleek inderdaad een blaasontsteking te zijn. En urine nu op kweek. Ook vandaag ons babybedje gekocht want die ging uit het assortiment dus korting! Scheelt weer. En nieuwe spullen voor de bad en slaapkamer. Dan is hopelijk dit weekend alles mooi en klaar. Nu op bed want m'n bekken doet aardig pijn na zon drukke dag.
T gaat lekker met dit groepje he? Haha.. Hier kan ik vandaag ook niet veel meer, heb gepoetst en stofgezogen.. Morgen dweilen want dat red ik echt niet meer. Alles doet zeer nou.. Volgende week weer gesprek met mn manager.. Ik ben bang dat werken in de zorg niet meer mee gaat vallen.. Maar wil er niet helemaal uit liggen.. Mss administratie of therapeutisch..
Tsja ik lig nu in bed. Moest net naar de wc maar kwam nauwelijks het bed meer uit. Hele rug zit helemaal vast. Moet er zo maar aan geloven want we moeten/gaan uit eten met onze getuigen. Gaat allemaal door he.. Daarna maar weer lekker erin. Tibo jij had ook een blaasontsteking be? Moest je die medicijnen ook 4x per dag nemen en op welke momenten deed jij dat?
Ik had een kuur die 2 x dgs moest, smorgens en savonds met t eten.. Is een andere dan denk ik. Succes vanavond Annelie! En veel plezier natuurlijk! Wanneer ga je trouwen ook al weer?
Succes Annelie! Hopelijk is het een beetje te doen met je rug. Vervelend dat jullie ook niet lekker fit zijn. We zijn hier een gammel groepje denk ik haha Vanochtend nog naar de VK geweest en ze kon hem gewoon echt voelen, zo van daar zit een arm? oid. In dat opzicht loop ik 2 weken voor. Verder vond ze me er vreselijk belabberd uitzien en ik moet bloed laten prikken om te kijken of er nog meer waardes te laag zijn. Ik hoefde me geen zorgen te maken voor maandag bij de bedrijfsarts zei ze. W.b.t. mijn zus, tja ik weet het ook niet. Als zei het moeilijk heeft sta ikook altijd voor haar klaar. Het komt een beetje over alsof ze erg egoïstisch is. jammer maar dan maar niet.
Hier ook weer gevoelig bekken ... idd gammel groepje! annelie waar ben je wezen eten? heb je een foto van je jurk? of welk idee het wordt? gaan jullie nog op reis? spannend hoor ... sammie balen zeg dat je erzo belabberd uit ziet ... hopelijk knap je snel op!
Gewoon bij de pizzeria, was lekker. We gaan niet op reis misschien een nachtje weg en misschien volgend jaar met de kleine weer naar zuid Afrika. Eerst maar even sparen weer haha.