Wij maandag weer! Hier reageert de baby ook beter op m'n vriend. Als die zijn hand op m'n buik legt gaat ie lekker schoppen en als ik het doe maar heel af en toe..arme moeders! Hihi. Jaaa het gaat snel! Volgende week trouwen en lekker even weg en daarna al bijna kerst. Ik verheug me er nu alweer op(hoofdzakelijk om het eten eigenlijk hehe) hebben jullie Plannen voor de feestdagen?
Ik weet niet, kan me voorstellen dat, dat alleen maar confronterend is.. Hier vanmiddag de extra echo gehad, mn moeder is mee geweest.. Hij was goed druk, ze kun de schopjes goed voelen haha.. alles zag er nog steeds goed uit. Verder zei ze wel dat t leek of ik 2 placenta's had, de gewone, goede en nog een klein los stukje, dit hadden ze bij andere echo's nog niet gezien/gezegd. T kon ook geen kwaad, alleen moest er met de bevalling opgelet worden dat alles er uit kwam naderhand.. iemand hier meer van gehoord? De baby ligt ook bij elke echo t zelfde, hoofdje boven, kontje beneden. Zou ie gewoon net draaien of is t toeval?
Lijkt mij ook erg moeilijk om dan in dit topic te gaan kijken.. Tis idd mn grootste nachtmerrie Tibo, fijn dat je echo goed was! Een goeie stagair dus Hij zal heus wel draaien hahaha Hier de uitslag van de bloedtest, mn vit B12 is 139 terwijl je minstens 200 moet hebben zei ze. Nu kan ik of injecties krijgen of pillen slikken. Morgen ff overleggen met de VK.
Dat verklaart misschien waarom je, je zo moe voelt? Of niet.. hopelijk gaat t straks beter! Doen jullie trouwens een zwangerschaps cursus? Of hebben jullie dat met de 1 ste gedaan, en is dat noodzakelijk, leer je er echt wat van of is het vooral leuk?
Ja idd lijkt me ook supermoeilijk hier te lezen sammie! Balen zeg vh tekort maar gelukkig wel te verhelpen. Succes morgen mer het gesprek met de vk. Nee Tibo ik ken het niet ... Fijn dat hij zo bewegelijk was! denk niet dat het kindje al vast ligt hoor maar toevallig zn voorkeurspositie. Cursus niet gehad. Denk niet dat ik hem doe miss een keer zw schans zwemmen ofzo. Is volgens mij vooral leuk voor de contacten en om te ontspannen. Het enige wat ik vroeg tijdens de bevalling was hoe kk moest puffen dat had ik niet geleerd natuurlijk. Diepe teug via de neus en in 3x uitblazen .... lukt jullie ook!
Haha.. Komt helemaal goed! Ik denk ook niet dat ik dat ga doen. Mn zus had zwangerschapsyoga gedaan, maar denk dat zwemmen dan idd leuker is. En mss ook wel lekker voor de bekken..
24 weken!! jippie!! pfff gister schoot mn zoontje toen kk 1 tel niet oplette zo de weg op!! vindt hij grappig om weg te rennen. was 30 km zone en gelukkig stond de auto stil. maar ooooow had mezelf nooit kunnen vergeven als er iets gebeurd was. in bed schoot het beeld steeds door me heen dat hij er niet meer stons en miss onder de auto was gekomen echt vreselijk!!
O sanne, ik zou me ook echt rotgeschrokken zijn! Hopelijk kan je het van je afzetten en lekker slapen vannacht.
Ik wil zelf graag in het zh bevallen en bv geven, mijn huisje is best gehorig en ik vind t geen fijn idee als de buurvrouw mee kan genieten van de bevalling volgende week ga ik voor t eerst zwangerschapszwemmen doen, ben benieuwd! En in januari wil ik misschien meedoen aan zw. yoga maar nog even kijken hoe of wat, vind t gewoon leuk om te sporten en ontspanningsoefeningen te leren verder verwacht ik er niet zoveel van, nu kan ik nog sporten in de sportschool maar merk toch dat alles wat lastiger gaat en meer in de weg gaat zitten wat zal jij geschrokken zijn Sanne! gelukkig is t goed gegaan maar toch... ik heb het wel eens meegemaakt met een kindje van mijn werk, gelukkig stopte die auto ook op tijd maar de schrik zat er goed in!
Rustig hier Straks Sinterklaas vieren en morgen ga ik de boom opzetten Net zl zijn vinger tussen de deur gekregen, weer mijn schuld ... arm kind!
Sint was leuk! En weer te gek met de kados ... Hoe is het met iedereen? Goed weekend gehad? Annelie je gaat deze week trouwen toch?? Alvast heel veel plezier!!
Ja rustig weekend gehad. Geen Sint dit jaar, wordt een beetje te gek met de bruiloft(die is woensdag). Dus lekker op de bank gehangen, spelletje gedaan enz. Woensdag dus de bruiloft en daarna lekker eventjes weg! Zin in. En vanavond weer controle bij de VK..ben benieuwd.
Fijn dat t leuk was Sanne! T komt dichtbij nou, Annelie! Spannend! Lekker weekje in t vooruitzicht dan! Succes vanavond! Jeuj 24 weken vandaag!
Moet je nog veel doen Annelie? Zijn er nog buikfotos? Hier emo muts haha! snel geprikkeld en huilen. Zit in een piek van emoties ofzo. ik denk een hormoonbom Vanavond de boom maar eens opzetten. Zo gezellig altijd die lichtjes! zijn er nog buikfotos dames???
Ja haha ik heb net een foto van bovenaf gemaakt want dat vond ik er geinig uitzien. Ah Sanne! Soms heb je zulke dagen he. Kun je er beter aan toegeven toch? Mag ook best. Hopelijk voel je je morgen weer helemaal happy! Ik hoef niks meer te doen.. Ja de wegwerp camera's kopen voor op de sta tafels savonds.. En die blijken dus overal op te zijn grmm.