Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Controle gehad en alles was goed! Volgende weer op 3 januari dan ben ik alweer 27,5 week! Wow!

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Fijn Annelie! En nog maar 2 nachtjes slapen :D

Hier vandaag flink bezig geweest met de HA bellen over de vitamine B12 injecties. Pff wat een gezeur zeg. Morgen de eerste spuit in ieder geval.

Verder is mijn buik echt groot! Krijg nu al last als ik buk om m'n schoenen aan te doen. Foto maken is een beetje lastig om hier te plaatsen ;)

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Super leuk die foto Annelie, je buik heeft toch nog een groeispurt gemaakt niet? :) Fijn dat de controle goed was!

Ik had zo' n dag vorige week Sanne, voelde me rot en kon om alles huilen. Was maar 1 dag.. Raar. Haha.

Hopelijk valt de spuit mee en merk je meteen verschil Sammie! Succes!

4. annelie566

Ja haha tibo, is toch nog gekomen inderdaad! Maar nog steeds niks aangekomen qua gewicht.

Succes sammie, hopelijk merk je snel verschil!

Aii morgen trouwen en ik bedenk me nu dat ik t huis nog moet poetsen want m'n ouders passen op onze konijnen. Dus als het niet spik en span is hoor ik m'n moeder al zuchten. Helaas vanacht echt slecht geslapen.. Elk uur eruit voor de wc. Zie op tegen vandaag.

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Annelie, succes vandaag! Alleen anders even de woonkamer stofzuigen en zorgen dat de keuken netjes is?
    En geniet ervan morgen!!

Ik hoop dat die prik meevalt haha.. Nou ja ik heb nog ff om me voor te bereiden :) Maar van de week moet m'n dochter ook weer voor een inenting, dus daar troost ik me maar mee..

6. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    pedagogisch medewerker op de bso
    omgeving Zoetermeer
    succes vandaag Sammie, hoop dat het meeviel?
    Annelie, nog één nachtje slapen! Wat spannend, veel plezier morgen en geniet ervan! :D

Mijn buik gaat ook in de weg zitten, de kids op m'n werk moeten nu alles voor me oprapen want bukken lukt niet meer haha ;)
    zo lekker even naar het zwembad voor aquayoga, ben benieuwd.. zal wel de enige onder de 50 zijn daar haha :p
    wilde eigenlijk zwangerschapszwemmen doen, dat zou vanochtend zijn maar is verplaatst naar donderdagavond als ik niet kan.. zo irritant!

7. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Lekker handig Lisl! Nou hopelijk is het wel leuk haha :D

Van mij mag de baby nu wel komen! Ik heb zin om m te zien, vast te houden, lekker te knuffelen. :D Nou ja nog maar 16 weken..

8. annelie566

Oh verdorie nu ben ik m'n swiffer ook nog kwijt. Laaaat maar. Ik doe de woonkamer en de keuken en stofzuigen en dan is het klaar.

Ik heb ook zin om de baby te knuffelen! Maar hij moet nog maar even blijven zitten. Ik heb steeds nachtmerries dat hij morgen ineens komt en nu ben ik daar dus serieus zenuwachtig voor..

Trouwens.. Zou het nog de moeite waard zijn met 28 weken een pretecho te doen. Een gewone dus, 3D word waarschijnlijk niet mooi want placenta ligt voor. We hebben met 32 weken nog een groeiecho.. Wat vinden jullie?

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Wij hebben bij dochter nog een 2d echo gemaakt met 24 weken. Ik weet niet of je de baby er dan nog in 1 beeld opkrijgt. Wij vonden het erg leuk, maar ze lag helaas niet zo mooi ervoor.

10. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    Heb je de prik al gehad Sammie?
    Ik weet niet of het de moeite waard is om de echo te laten maken, als je met 32 weken ook een echo hebt is het maar heel eventjes wachten natuurlijk... wel is het altijd weer superleuk om een kijkje te mogen nemen, ik zou het denk ik van de kosten laten afhangen als het niet te duur is gewoon doen als je het graag wilt :)

Ik ben ook echt aan het aftellen.. nog 16 weken! zo benieuwd hoe ze eruit ziet en ook zooooooveel zin om lekker te knuffelen <3
    Net naar aquayoga geweest, was inderdaad de enige onder de 50 haha maar wel weer lekker ontspannen en kan weer zen de dag door ;)

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    hier 3d echo gehad bij zl met placenta voor. Ging prima!

Heeeeel veel plezier morgen Annelie! Geniet! En maak je niet druk ... die kleine blijft nog lekker minimaal 10 weken zitten waar hij zit :)

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hej dames,

Ik had om half 4 de prik. Tviel me mee gelukkig. De HA is nog niet van gedachten veranderd wat de dosis betreft, en hij gaat me er donderdag over bellen.

Hier nog een merk babykleding, en pfff wat is dat allemaal leuk zeg!!
    Sweet Dreams | Newborn Boys & Unisex | Boys | Next: Netherlands
    Je kan sommige dingen ook bij otto.nl bestellen.

13. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Annelie, heeeeel veel plezier morgen! Geniet ervan! Wordt vast een hele mooie dag!
    We willen wel een foto zien van jou in je jurk! Haha.. ;)
    Geniet!

14. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    veel plezier vandaag Annelie! Geniet van elk moment :)

Gisteren op m'n werk had een meisje zulke leuke kleding aan, even gespiekt wat t merk was natuurlijk ;)
    3pommes heet het, niet heel goedkoop maar wel echt leuk allemaal! Even wachten tot het goed in de uitverkoop is en dan m'n slag slaan :D
    3 Pommes Kinderkleding online kopen | Gratis verzending | ZALANDO

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Leuke kleertjes lisl!

Hier schijnt t zonnetje heel mooi voor jullie Annelie! Ik hoop daar in friesland ook! :)

Hier de knoop doorgehakt, aangegeven dat werken echt niet gaat, nu 100% ziektewet. Wel therapeutisch werken, tis door omstandigheden nogal een zooitje op de groep bij ons, dus kan wat betekenen on administratie en komende verhuizingen enz..

16. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    goed dat je de knoop hebt doorgehakt tibo!

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
  18. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    wat een schattig pakje sammie :D
    de vk is net nog even hier geweest, maakte me zorgen omdat ik de kleine veel minder voelde de afgelopen dagen, gelukkig niets aan de hand, ze is waarschijnlijk gewoon gedraaid :p
    voel me echt zo'n paniekvogel nu haha ;)

19. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    lisl nee joh ... goed juist dat je belt. beter 1x teveel dan .... fijn dat alles goed is!

annelie hoe was jullie dag? ben zo benieuwd naar de fotos!

hier een buik die al weken stilstaat lijkt het ... jammer ... vind grote buiken juist mooi!! gewicht is nu plus 6 ongeveer ... en morgen 25 weken! !

20. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier ook plus 6 in gewicht.. Laatste weken gaat t echt hard. Haha..

Leuk pakje Sammie! :)

Beter een keer te veel als te weinig bellen Lisl!

Ik denk dat ik vandaag heeel weinig doe.. Heb nou gewoon nog steeds last van t werken dinsdag.. Ben blij dt ik de zorg niet meeg in hoef nu.

Deel Deze Pagina