Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Bij mij ging t heel snel, me op zaterdag aangemeld en op maandag werd ik gebeld, maar ieder heeft zijn eigen gebied zeg maar, dus ik denk dat t er maar net aan ligt hoe snel diegene in jou omgeving werkt..

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ben benieuwd, spannend!

voel me echt uitgeput vandaag maar misschien komt dat ook wel doordat ik 7 dagen achter elkaar gewerkt heb. Zometeen maar even lekker een dutje:D

3. Merryn

Merryn Lid

20 feb 2012
    99
    0
    0
    Moeders voor moeders had ik donderdag aangemeld en werd maandag teruggebeld. Morgen komt ze langs.

Valt hier eigenlijk weinig te melden. Ben wat research aan het doen naar de combinatietest. We twijfelen eigenlijk heel erg of we het nuttig genoeg vinden.

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Bij de vmk al direct de dag erna gebeld. Helaas weer af moeten zeggen. Nu voor t weekend aangemeld. Week erna halverwege zelf nog eens gebeld, was te ongeduldig hihi, want werd die dag 2x gebeld omdat ik 2x was doorgegeven! Vrijdag komen ze hier de eerste flessen brengen en mag ik beginnen.

Hoe voelen jullie je? Morgen 6 weken :D Ben daar erg blij mee want de echo komt in zicht!

Vaak zeurende liezen hier en een beetje een beurs schaambot. Verder nog steeds bijtijds eten. Gisterenavond vond ik de rostirondjes van heel dichtbij naar poep ruiken haha, en de sperziebonen smaakten me totaal niet. Als dit dezelfde kant opgat als bij zl dan kan ik al snel geen avondeten meer zien,.... hoop van niet!

Hoe gaat het met iedereen verder?

5. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Mag ik mijn 4weken buikje ook even showen? Nog even trots zijn op het resultaat wat ik de afgelopen maanden heb bereikt ;):) Hopelijk binnenkort trots op een heel ander formaat ;)

Bijgevoegde bestanden:

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    mooi zahra! wat ben je slank!!

7. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Erg slank maar waarom lijkt je hand groter dan je lichaam of komt dat door het licht?

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Is de hoek van de foto nemen denk ik, hand heel dicht bij de spiegel of niet? ;)

Wel mooi hoor, Zahra! Eigenlijk bijna sonde van het afvallen! Haha.. Maar zo'n zwangere buik is natuurlijk ook weer heeel bijzonder!

Hier alles prima, wel erg moe..

9. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    #149 Ploon, 31 jul 2013
    Laatst bewerkt: 31 jul 2013
    Wauw Zahra, wat een slanke den. Je zal er zwanger vast prachtig uit zien.
    Hier ga ik MvM bellen na een goede echo. Bij de 1e zwangerschap ben ik begonnen vanaf 5 weken, maar moest toen stoppen toen het niet goed bleek. Dat wilde ik niet meer. Daarom bel ik nu erna. Maar ga zeer zeker meedoen (zonder hen was ik nu niet zwanger...).
    Enne... Ik heb gebeld met de fertiliteitskliniek vanwege mijn onzekerheid, maar ze testen niet op hcg als het echt niet noodzakelijk is :( Ze moeten minderen qua kosten in de zorg (zei ze letterlijk), dus daar kunnen ze niet aan beginnen. Ik begrijp het eigenlijk ook wel, hoor.
    Moet eerlijk toegeven dat dat onwijze rotgevoel van vanochtend wel grotendeels weg is en ik weer wat vertrouwen heb (moet hebben van mezelf). Wat heeft het voor zin me nog een week lang (nog langer dan een week) gek te maken. Dan duurt het alleen maar langer.
    En ik ga niet meer testen. Heb ook niets meer thuis. De enige test die ik misschien nog wil doen, is volgende week zaterdag als de echo goed was en het hartje klopte. En dan gewoon om te kijken of er dan wel 3+ staat. Maar daarvoor echt niet. Maak mezelf alleen maar gek.

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Knuffel ploon! volgende week heb jij een mooie echo! !

11. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Lief**

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Ploon,
    De duimen draaien dat alles goed blijft gaan en dat je een mooi hartje ziet volgende week. Dikke knuf!

13. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de lieve reacties. Heb er erg hard mijn best voor gedaan(voor mezelf en de gyn;), maar vind het absoluut niet erg dat t nu weer weggaat.. ben echt super blij dat ik hopelijk binnenkort met een buikje rondloop.. droom... zucht.. zou t nu dan toch echt weer gaan gebeuren...?!

Essie de foto is idd via de spiegel genomen dus beetje gek effect zo, maar mijn handen zijn in het echt normaal hoor ;) haha!

Ploon, komt goed schatje! En heel herkenbaar hoor die onzekerheid, maar ik probeer er elke keer dat ik mezelf er op betrap, maar weer snel aan iets leuks te denken want zo kan je jezelf helemaal gek maken.. ;)

14. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hej meiden hoe is het?
    Al last van vele kwaaltjes?

Hier valt het nog wel mee gelukkig. Ik probeer er zo lang mogelijk van te genieten en hoop datik er nu wel fluitend doorheen ga :D

15. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Jippi, eindelijk voel ik dat ik zwanger ben! Had tot nu toe helemaal geen enkel symtoom ( behalve dan dat ik nog niet ongesteld ben geworden) en nu dan eindelijk een beetje misselijk:D
    En mijn borsten beginnen nu ook hun eigen leven te leiden.....:D

16. Merryn

Merryn Lid

20 feb 2012
    99
    0
    0
    Vanochtend een beetje bloedverlies hier. Het was maar weinig, maar toch. Ik ben zo bang. Net al het telefonisch spreekuur van de verloskundige gebeld en zij maakt zich nog niet echt zorgen, pas als het aanblijft. Maar toch, ik begon er net een beetje vertrouwen in te krijgen....

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Merryn
    o hopelijk is het maar een beetje! de duimen draaien igg voor je.

18. Merryn

Merryn Lid

20 feb 2012
    99
    0
    0
    Dank je!

19. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Merryn, hoe is het nu? heb je nog steeds bloedverlies? Als het bij een beetje blijft geen zorgen maken want dat schijnt heel vaak voor te komen(geen zorgen maken, hoor wie het zegt haha). Ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent!

Ik voel me eindelijk ook zwanger. Gisteren de hele middag in bed super beroerd. En vandaag ook weer moe, rugpijn en zo'n weeeig gevoel. niet echt misselijk maar vol..ik weet niet hoe ik het moet omschrijven maar ik voel me net een slak.

wat gaat de week toch langzaam..

20. Merryn

Merryn Lid

20 feb 2012
    99
    0
    0
    Het is tot nu toe bij dat beetje gebleven gelukkig. Heb wel een beetje buikpijn, maar ook mijn darmen zijn onrustig, dus dat kan ook de buikpijn betekenen.

Fijn dat jij je zwanger voelt!

Deel Deze Pagina