Eind maart 2014 kindjes

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Sanne2011, Jul 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Vervelend zeg tibo! maar fijn dat de knoop door js qua werk

hier stilstand qua buik

snoep wel weer veel dus wil vanaf morgen meer drinken en minder snoepen

2. lisl

lisl Actief lid

Jul 28, 2013
    137
    0
    0
    pedagogisch medewerker op de bso
    omgeving Zoetermeer
    Ik ben nu 7,5 kg aangekomen.. snoep teveel haha :p moet echt meer gaan bewegen en minder snoepen, mja aan de andere kant denk ik ook wel eens; goed opletten en straks na de bevalling er even keihard tegenaan qua sporten dan komt het vast wel weer goed ooit :)

Ik weet niet of ik de enige ben maar ik vind zwanger zijn echt niet leuk, een kindje krijgen wel maar zwanger zijn niet :p overal over nadenken, m'n hersens lijken ook wel kwijt en alles gaat wat moeilijker en alles wordt dikker.. bah :p
    Ik ben echt superblij met t meisje in m'n buik maar ook aan t aftellen tot ik m'n lijf weer terug heb, heel dubbel :p

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Herken het niet lisl! hier juist aan het genieten. wel zeer bekken en idd een zeef als geheugen en emo doos op het moment maar verder blijf ik het elke dag bijzonder vinden en geniet ik met volle teugen van mijn buik die elke keer een stukje groter groeit ♡

25 weken vandaag!! jippie!

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Hier is t niet zo dat ik t niet leuk vind of niet van geniet, maar vind t lichamelijk best tegenvallen, ik vind t zwaarder als dat ik verwacht had.. Heb ook gewoon een hoop klachten.. Maar ik geniet er zeker van! :)

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Fijn tibo!
    elke zw schap is anders ...
    bedoel er ook niet mee dat jullie niet genieten hoor :D

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Nee dat weet ik! :)

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Heb heel de dag al alsof t lijkt of heel mn baarmoeder samen trekt, verder voelt mn buik niet echt hard aan dan.
    Zijn dit dan harde buiken of niet? Heb totaal geen idee wat ik moet voelen..

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Het kunnen harde buiken zijn, doet het ook zeer?

Als het geen zeer doet kan het denk ik niet zoveel kwaad. Als het wel zeer doet of ongemakkelijk is moet je misschien rustiger aan doen? Warme douche, of kruik op je buik en lekker vroeg naar bed helpt misschien wel.

Hier een vermoeiend dagje, dochter wilde 's middags niet slapen haha, maar dan duurt zo'n middag wel lang.

@ Lisl, ik heb denk ik ook niet zoveel met zwanger zijn ;) veel te veel last overal. Wij moeten ons ook erg hard afvragen of we ooit nog voor een derde gaan aangezien deze ZW weer zo vreselijk is als de eerste.. Denk niet dat een derde ZW dan ineens vlekkeloos is.

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Oja, ik vind het wel heel fijn dat er flink geschopt wordt door de kleine man :) dat had ik bij S niet want toen lag de placenta aan de voorkant.
    maar echt, ik hoef echt niet op controle bij de VK om het hartje te horen, Ik voel hem echt iedere dag heel wat uurtjes. :D

10. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Joehoeee! Het was fantastisch, we hebben echt genoten en prachtig weer en zonsondergang gehad! Nu officieel getrouwd dus.

Ben wel redelijk stuk en m'n bekken doet erg veel pijn dus dit weekend maar lekker uitrusten en maandag er weer tegen aan. De foto's komen Later en dan zal ik wel een paar plaatsen.

Vervelend van jullie lichamelijke klachten. Moet zeggen dat het mij ook zwaarder valt dan de eerste 12 weken. Al geniet ik ook heel erg. De baby kan ik steeds duidelijker voelen en vooral savonds laat is hij heel erg druk! Gezellig.

Tibo, vervelend dat het werken niet meer gaat maar zo te horen heb je echt het juiste besluit genomen. Werken komt wel weer maar eerst aan jezelf en je kindje denken!

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Sammie, zeer doet t niet echt, maar ik voel t wel en t is wel ongemakkelijk.

Annelie, gefeliciteeeeerd!! Wat fijn dat t leuk was! En dat je genoten hebt! Lekker rustig aan doen dit weekend! Geniet ervan!

12. lisl

lisl Actief lid

Jul 28, 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    Gefeliciteerd Annelie! nu lekker rustig aan doen en aftellen tot de kleine man er is ;)

Ik weet ook niet goed hoe een harde buik aanvoelt Tibo.. misschien even aan de verloskundige vragen wat het kan zijn en wat je er tegen kunt doen?

Voel de kleine sinds de vk langs is geweest de hele tijd weer bewegen, alsof ze het erom deed :p haha
    kan echt niet wachten tot ik haar kan knuffelen :)

13. annelie566

Dat gevoel heb ik ook tibo! Doet niet echt pijn maar voelt ook niet fijn. Mijn VK zei dat het bandenpijn was.

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Hmm.. Ik dacht dat bandenpijn echt meer steken enzo waren. Maar t kan goed.
    Vandaag gaat t al een stuk beter. Ik heb woensdag weer controle, dan vraag ik t wel even na.

15. Anan

Anan Fanatiek lid

May 10, 2013
    3,033
    2,396
    113
    Getrouwde vrouw, gefeliciteerd!!! Heerlijk dat jullie een mooie dag hebben gehad!

Het schiet al aardig op als je gaat rekenen hè? Morgen ben ik 26 weken. Gister zei ik nog tegen mijn vriend dat we over 2, 5 maand misschien wel ouders zijn.... Aarrgghh! Voorheen telde je dat af naar vakanties toe zo ongeveer...

@lisl: hier ook geen pret bij zwangerschap. Die roze wolk is gelogen....maar na ziekenhuis bezoek van 3 weken terug wel voorgenomen om er meer van te gaan genieten, hetis echt iets bijzonders en dat heb ik me onvoldoende gerealiseerd...

Babykamer hier bijna af! Wiegje moet nog en badje ga ik volgende week ophalen. Zo leuk om daar nu te zitten! Verder mijn eerste naaiproject afgerond:boxkleed, trots! Haha

Weinig nieuws hier verder. Zie mijn buik af en toe spastisch op en neer gaan en kan daar echt uren naar kijken en aan voelen. Leef maar in mijn eigen babycocon :)

Fijne zondag dames! Nog leuke plannen voor vandaag?

16. lisl

lisl Actief lid

Jul 28, 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    het gaat inderdaad echt snel!

Ben blij dat ik niet de enige ben die niet op een roze wolk zit, al heb je wel gelijk Anan, het is heel bijzonder en ik kan ook echt genieten van de kleine, alleen het zou zo makkelijk zijn als alles eromheen niet hoeft haha ;)

Wij zijn ook bezig om alles te verplaatsen, we hebben maar een minihuisje dus we zijn druk aan het puzzelen om alles te laten passen maar dat komt goed!
    Net nog even naar de Ikea geweest... maar daar ga ik doordeweeks nog wel een keer naar terug, wat een drukte!
    Ik wil daar even gaan kijken voor een matras voor in het ledikantje, hebben jullie nog tips voor matrasjes?

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Hoe is het nu met je tibo?

Hier ook niet altijd een roze wolk, vind het zo jammer dat ik gewoon bloedarmoede heb :(
    Ik kan me nog zo leuk aan kleden, maar als ik in de spiegel kijk ik gewoon in een ziek uitziend hoofd. heeel vervelend gewoon.

@ lisl wij hebben ook het matras bij de ikea gehaald en zijn toen niet voor de goedkoopste gegaan. Deze was denk ik die van 40 euro ofzo. Ik denk dat hij 10 - 15 cm dik is ofzo.
    Weet het niet meer precies haha

We hebben vandaag een mamafiets gekocht! Niet echt een mama model, gewoon dames model, maar wel ruim genoeg voor de kinderzitjes. Het is een Gazelle Orange. (2e hands trouwens maar echt een mooi ding!)

18. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    T gaat, net terug van 4 uurtjes therapeutisch werken.. Heb wel weer een beetje last van mn buik.. Echt alles staat helemaal straks heb ik t idee.. Zo lekkef warm douche en op tijd naar bed denk ik.

Wij hebben een pocketveringmatras, was ergens een x in de reclame en de verhalen waren goed..

Fijne avond nog allemaal!

19. annelie566

Yes 25 weken vandaag!

Wij gaan ook voor een ikea matras die van 40 euro, was goed uit testen gekomen. Is koudschuim volgens mij.

Zo, net weer urine weggebracht en kan na 2 uur bellen. Ben benieuwd want sinds de laatste kuur is het alleen erger geworden.

Mijn moeder vertelde dit weekend dat ze in januari nieuwe hartkleppen krijgt en ik merk dat ik er toch wel heel erg mee zit. Ik bedoel, wist wel dat het moest maar nu is het ineens zo snel. Vind het maar een eng idee dat ze haar straks open snijden, open hart operatie en haar hart stoppen. Brr.. Zitten veel risico's aan want haar conditie is slecht.

20. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Jeejtje, spannende tijd voor jullie dan Annelie!
    Lijkt me ook heel eng, maar ze kunnen zo veel tegenwoordig!

Hier ook 25 weken! Jeuj! :)

Share This Page