Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    hier ook alles goed we zijn nog niet aan de baby kamer begonnen want we moeten eerst een vaste trap naar zolder hebben dan kan de oudste naar zolder en zijn kamer word dan baby kamer hoop dat ze in januari kunnen starten

2. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    pedagogisch medewerker op de bso
    omgeving Zoetermeer
    Spannend die operatie van je moeder, Annelie! Snap heel goed dat je je daar zorgen om maakt, hopelijk gaat alles goed en de dokters kunnen tegenwoordig heel veel gelukkig maar het blijft spannend denk ik.

Gisteren ben ik druk bezig geweest in huis, vandaag zijn al m'n spieren stijf dus ik doe lekker een dagje rustig aan :) onze slaapkamer is verbouwd en de helft ervan is nu vrij voor de kleine meid :)
    In februari maar eens naar een hypotheekmeneer om te kijken wat we kunnen lenen en dan hoop ik over een jaartje toch een 'echt' huis te hebben... samen op één kamer is gezellig maar niet langer dan nodig is ;)

Ik hoop voor je dat ze in januari inderdaad kunnen starten met de trap Ukky! Het lijkt me fijn als alles gewoon ruim voor de kleine komt geregeld en af is, geeft wel rust de laatste periode denk ik.

Zaterdag lekker nog even op vakantie naar de sneeuw! van de verloskundige mag ik wel langlaufen als ik het rustig aan doe dus dan kan ik toch nog een beetje wintersporten al baal ik nog steeds dat ik skieën een jaartje moet overslaan maar dat voelt echt niet veilig nu dus beter van niet.
    verder lekker boekjes lezen, kerstmarktjes bezoeken en in t zwembad liggen, zie het al helemaal zitten! :D

Wat zijn jullie plannen voor de feestdagen?

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier nog niet echt plannen. Ben ook zo brak door die tekorten en heb erg last van mn beknelde zenuw.
    Mn kapsel zit nu wel weer leuk dus dat scheelt iets ;)
    Het eerste pakje voor de kleine man is vandaag bezorgd en men wat is dat leuk. Nog veel leuker dan op de foto :)

@ Ukky, klinkt als een heftige verbouwing! Hopelijk is het op tijd af :)

@ Lisl, geniet van je wintersport! Volgend jaar, neem je dekleine dan mee of weet je het nog niet?

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ukky, succes met de verbouwing straks!

Lisl, alvast heel veel plezier op wintersport! Klint erg gezellig! En mooie avatar heb je!

Sammie, hopelijk ga je, je snel beter velen! Fijn dat je kapsel in ieder geval wel goed zit! Haha..

Hier lekker rustig aan met Kerst, kerstavond schoonfamilie hier, 1ste kerstdag lekker met zn 2e, ml heeft telefoondinst, dus we moeten thuis blijven, lekker samen gourmetten.. )
    En 2de kerstdag eten met mijn famile :)
    Vooral veel eten dus.. ;)

5. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Lisl, veel plezier alvast!

Sammie, dat pakje was van next toch? Dan ging de bezorging dus wel aardig snel. Misschien bestel ik binnenkort ook wel wat!

Hier eerste kerstdag gewoon thuis, lekker samen. Man zou koken.. Ben benieuwd. Hij gaat zich wagen aan een gevulde kip en dat heeft hij nog nooit gedaan. Tweede kerstdag gaan we zoals gewoonlijk uit eten met mijn ouders. December gaat echt snel, jeetje! En in januari zitten we allemaal alweer in het derde trimester.

Wij zijn nu begonnen met de babykamer maar helaas dekte de verf niet zo goed als ze zeiden. Moet dus nog een keer. Zaterdag halen we de commode en het matras op en vanavond gaat het bed in elkaar, dan kunnen we alle spullen tenminste even kwijt. Misschien zaterdag ook nog wel even naar de babydump voor lakens en badje e.d.
    10 januari komt de kraamzorg voor de intake hier! En vandaag heb ik toch nog gemaild om een afspraak te maken voor een 3D echo, we zijn toch wel benieuwd en willen de gok wel wagen.

6. annelie566

Jee 6 januari hebben we de pretecho! En dan mag ik ook afrijden, wat een feest(hopelijk) raak echt in paniek als ik het niet haal haha

7. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Leuk Annelie!

De kleertjes komen idd bij Next vandaan. Ze zeggen 3 werkdagen. Nu was ik er gister niet, dus vandaag alsnog bezorgd. Maar het is gewoon sneller dan menig ander webshop. Bizar hoor, en dat uit Engeland!

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Annelie wat naar van je moeder. Kan me indenken dat je je zorgen maakt. Al een paar dagen weg geweest met je man? Heb je nog fotos?

Leuk vd pretecho! Hier vlg week maandag de 23ste de 3d echo !! Zo leuk! Ik ben zo benieuwd of hij op zl lijkt! Ml is kwart indo dus wie weet een donker kindje met donkere haartjes en donkere oogjes. Zl is blond en blauwe ogen. Bij ml zie je ook niks indisch hoor op zijn neus na maar het kan een generatie overslaan ... Spannend weer!

Zijn er nog buikfotos?

Hier vanmiddag weer controle ... even vragen hoe de kleine man ligt. Ik voel hem zo duidelijk deze baby! Zo anders dan bij zl!! Stomme placenta haha ... die lag toen aan de buikwand ...

Hier binnenkort shoppen .... Heb 70 euro aan vvv bo en gehad van het werk

Ow en nog 100 dagen!!! Tot mijn ud :)

Sammie snelle levering idd!!

Hier gaat zl in januari over. Dan kleertjes wassen en in de kast pakken voor de baby. Ik kan niet wachten :)

9. annelie566

Ja we zijn al even weggeweest, de foto's komen pas over een maand moeten eerst bewerkt worden!
    maak me heel veel zorgen over m'n moeder maar het moet toch gebeuren.. Of dat nu is of over wen halfjaar dat maakt niet uit.

Wij gaan zaterdag even flink shoppen en de kamer beginnen in te richten! Heb er zin in en inderdaad in die wasjes draaien.
    Leuk Sanne je echo, en snel al! Ben benieuwd naar je foto's! Veel plezier vandaag op controle.

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier weer op controle geweest, bm loopt nog steeds erg ver voor op goei. Suiker zat ook net tegen de grens aan. Dus ik ben voor een extra controle door gestuurd naar de gyn, morgenvroeg kunnen we al terrecht. Ben benieuwd wat daar dan uit komt..

11. annelie566

Oh bah.. Gelukkig kun je morgen al terecht!

Ik moet 3 januari suiker checken..

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Bah zeg suikertest

Hier niet ... heb er naar gevraagd de laatste keer ondanks dat ik te zwaar ben hoef ik niet. Pas boven een bepaald bmi

Ben benieuwd ... een een lange smalle bm. Volgens mij al wel 4 a 5 cm boven de navel

Gelukkig kun je snel terecht!

13. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    We horen t morgen wel! Maak me er niet te druk om. Mss wel gewoon veel vruchtwater, had mijn moeder ook bij mij... ;)

Ik laat t jullie morgen weten!

14. annelie566

Ja moet gewoon een vingerprik hoor, is standaard hier. Suikertante hoeft gelukkig niet tenzij de uitslag niet goed is

15. annelie566

Suikertest dus hehe;)

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    #1616 Sanne2011, 18 dec 2013
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
    Terug van de vk. Alles was goed Ik heb het kindje voelen liggen met hulp van de vk. Hopelijk lukt het me zelf ook om de ligging te bepalen :)

Ik blijk reshus C negatief te zijn en kan antistoffen tegen het kindje aanmaken als ik val. Vlg week vrijdag kan ik mijn bloed laten testen. Als het kindje positief is dan moet ik naar de gyn en houden ze me strenger in de gaten. Als het kindje negatief is dan is er niks aan de hand.

Zoals ik al dacht ligt mijn bm nu ongeveer 5 cm boven mijn navel. Dit was iets boven het gemiddelde maar niks ergs.

Hier 24 dec naar de film met vriendinnen. Kerstfilm
    En smiddags na het slaapje van zl naar sm en vriend.
    We gaan daar gourmetten
    25 Dec na het middagslaapje naar mijn ouders en daar eten.
    En 25 dec niks :)

17. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Vandaag 25+5
    Buik lijkt minder groot door enorme borsten (cup H)

Bijgevoegde bestanden:

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Op de foto lijkt mijn buik kleiner trouwens ;)

19. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Alles goed met iedereen?

Uwv belde. Ze bellen niet meer omdat ik nu 100 procent in de zw zit. Ze wensten me nog ewn fijne zw schap toe.

20. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier t zelfde met uwv.. ;)

Verder was in t zkh alles goed, groeiecho gehad, maar kindje zat goed in t gemiddelde, vruchtwater ook.
    Morgen die vieze suikertest nog en hopen dat ik niet alles onderspuug als ik zolang nuchter moet blijven.. En dan met 32 weken een extra groeiecho in het zkh en gesprek met gyneacoloog.

Deel Deze Pagina