Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    tibo nu al een groeiecho gehad? die heb ik eind januari. gelullig was alles goed bij je :)

hier morgen alweer 26 weken..nu gaat het snel vind ik. helemaal niet leuk haha!! zo fijn dat gespartel in mijn buik ...

hoewel mijn bekken wel pijnlijker worden nu ... ik wil eigenlijk van de at diensten af op het werk. maar eens overleggen met mijn tl binnenkort. en ik krijg vocht in mijn voeten volgens mij dus vast ook elders. ben in korte tijd van 4.5 naar 7.5 kg erbij gegaan ... hoeveel zijn jullie nu aangekomen?

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Fijn dat het goed ging Tibo!

Ik ben 2 kg aangekomen.. Groeiecho hier met 32 weken

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    wauw netjes annelie 2 kg!

ik kan de 27ste bloedprikken en een week later is de uitslag er.

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Groeiecho gehad om dus te kijken of t kindje te groot was, ivm baarmoeder die ver voor ligt op groei.

Hier nu ook iets van 7,5 aangekomen.. Gaat heel hard nu.. :(

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    tuurlijk. sorry tibo.
    hoeveel ligt hij voor dan?
    hier ook een paar cm voor op groei mar wordt niks mee gedaan verder

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hej dames,

Ik weet nu even niet hoeveel ik ben aangekomen, igg 5 kg al hoor ;) Vorige zw. in totaal 12kg aan gekomen en het was er na de kraamtijd echt weer af + 5 kg extra. (komt misschien ook door de BV)

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Sanne, de verloskundige gaf aan dat bm nu 7 weken voor lag op groei! Bm komt al bijna tot mn borstbeen nu. Maar in t ziekenhuis zeide ze dat, dat verder helemaal geen kwaad kon als t kindje verder niet te groot was dan.. Maar dat is gelukkig niet.
    Hopelijk is mn uitslag morgen ook goed, dan kunnen we weer met een gerust hard verder. :)

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Spannend Tibo! Hopelijk kan je met een opgelucht gevoel de feestdagen in.

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Spannend Tibo! 7 weken is idd wel flink maar idd als het kindje niet te groot is is het prima toch. Succes morgen!

Sammie wat weinig! Hier 23 kg erbij bij zl. En door de bv hield ik juist vast ipv af te vallen helaas. Is allemaal weer goedgekomen maar duurde wel een tijd. Na de bv mocht ik pas weer afvallen en daar had ik eerst geen zin in ;)

10. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    pedagogisch medewerker op de bso
    omgeving Zoetermeer
    fijn dat je kindje niet te groot is Tibo!
    mijn baarmoeder komt ook tot heel hoog maar bij mij zit er van onder weer niets :p wordt wel continue tegen m'n ribben getrapt nu hihi

Ik wou dat ik zo weinig was aangekomen! nu a 8 kg erbij, ben echt bang dat het er nooit meer vanaf gaat en straks op vakantie ook elke dag uit eten...
    probeer er hard tegen aan te gaan na de bevalling qua sporten en dan hopen dat t goed komt!

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    lisl dat k po mt weer helemaal goed hoor ;) mijn 23 kg was ee uiteindelijk ook weer helemaal af.... duurde wel 1.5 jaar maar kwam ook door de bv dat ik niet af mocht vallen en mijn discipline die even ver te zoeken was ...

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    26 weken :D

13. annelie566

Jeee! Hier ook bijna weer:)

Ik maak me echt niet druk om m'n gewicht...gaat er vanzelf wel weer vanaf met gezond eten en lekker wandelen met de baby straks! Kan me wel er op verheugen straks weer lekker te shoppen enzo.

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Idd annelie is ook zo

Ik dacht 7.5 te zijn aangekomen.
    Maar was 6.5 vanmorgen. scheelt wel weer hihi

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Dat scheelt weer een kilo! Haha..
    Dat is ook wel zo Annelie, hoop alleen dat ik straks gemotiveerd genoeg ben om consequent te zijn voor mezelf.. Maar goed, dat is dan pas!

Wat is die suikertest vies zeg.. Baah! Had ook moeite met t nuchter blijven.. Ben dan meteen weer misselijk enzo. Mja.. T is weer gebeurd. Nou de uitslag afwachten.. ;)

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    tibo wanneer krijg je de uitslag?

17. annelie566

Spannend tibo! Lijkt me vreselijk die test..

Was er al vanuit gegaan dat ik m ook moest maar hoeft gelukkig pas als de vingerprik niet goed is.

Wat is de week snel gegaan zeg..

18. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Sanne, weet ik eik niet precies, ze zeide alleen dat t naar de verloskundige ging, denk dat ik maandag of sinsdag zelf even bel, wel fijn om t voor de feestdagen te weten..

Jaa een week gaat zo snel! T gaat sowieso erg snel allemaal! Ik merk dat ik soms gewoon vergeet te genieten.. Maar vandaag weer wat geshopt.. Dat is altijd leuk! :)

19. annelie566

Ahhh die ellendige babydump. We hadden met ze afgesproken dat ze de kinderwagen de tweede week van januari zouden leveren. Eerst bellen en mailen ze of ze hem 9 dec mochten brengen. Nou nee dus, nu weer een mailtje dat ze hem de eerste week van januari willen brengen. Nee, want wij kunnen dan dus niet en was niet de afspraak.
    Nou dan zou het wel eens februari kunnen worden...

Ja dat dacht ik dus niet..haha ik ben nu chagrijnig en ik ga ze morgen dus weer bellen.

20. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Spannend Tibo, hopelijk een positieve uitslag!

Hier maak ik me ook niet echt druk om de kilo's. Het komt vast wel goed meiden ;)

Waarom wil je niet dat de kinderwagen in februari komt? Dat is toch ook vroeg genoeg of niet?
    Hier is de babysit van de stokke vandaag geleverd. Mooi ding zeg! Hier gaat de baby vast veel plezier aan hebben.

Deze week heb ik de inschrijfformulieren op de post gedaan. Ik ga me omscholen tot gastouder. Heb er echt mega zin in :)

Deel Deze Pagina