Omdat ik het altijd op prijs stel als bedrijven zich aan gemaakte afspraken houden. Dus tweede week van januari is dan ook de tweede week en dus niet begin december of halverwege februari en we zitten met vakantie ed. Leuk hoor, gastouder worden. Niks voor mij maar kan me wel voorstellen dat het leuk kan zijn. Succes met je omscholing! .
Ha mama's ! eindelijk weer eens een berichtje van mij.. want ik ben gestopt met mijn studie; het leverde echt veel te veel stress op.. en heb dus nu eindelijk weer wat vrije tijd Hoe gaat t met jullie allemaal? Hier gaat t dus na de knoop te hebben doorgehakt om te stoppen met de studie een stuk beter! Met mijn man en zoon gaat het goed. Helaas moet mijn grote jongen wel buisjes krijgen omdat hij gehoorverlies blijkt te hebben. En de kleine.. elke keer als hij beweegt geniet ik er weer van, het is en blijft zo'n wonder <3 , in de kerstvakantie gaan we de babykamer klaarmaken, erg veel zin in want dat heb ik zelf bij de eerste vanwege vroeggeboorte/verhuizing niet kunnen doen.. Xx Zahra..
zahra lijkt me idd pittig om een studie ernaats te volgen. ga je hem weer oppikken na de bevalling? hier net bij prenatal geshopt. had vvv bonnen liggen en er was korting. helaas met krijssend kind dat uit de buggy wilde en een erg zeer bekken. nu maar rustig aan en zo plat. maar ... ik heb de maatje 56 en 62 compleet maandag de 3d echo .. ik ben zo benieuwd!
Welke studie doe je zahra? Is pittig inderdaad! Oeh lekker geshopt dus Sanne, alleen kleertjes? Wij ook! Wat baby uitzet zoals kruiken en hydrofielen en de commode, speelkleed en garderobe kast bijpassend bij het bedje. En lakentjes enzo. Wij hebben ook nog een bon van de prenatal maar ik kom er nooit eigenlijk.. Personeel hier is daar best onbeleefd dus ik vermijd de winkel liever. Misschien dat ik er dan mijn voedingskranen ga kopen..
Ja alleen kleertjes! En een babydumo bestelling met kruiken, moltons, bedzeil, nachtlampje etc. En zojuist een kinderwagen gekocht via mp, een duowagen Vokr 100 euro dus niet duur .... inclusief 2 wiegbakken, 2 buggysits, 2 badstof zomerhoezen , 2 voetenzakken Marktplaats.nl - Mooie urban jungle mountain terrein tweelingwagen - Kinderwagens en Combinaties Dit is hem!! Wel veel geld uit gegeven vandaag maar goed ... dat mag de pret niet drukken haha! Nu nog : Een kolf Een dekbedovertrek zl Luiers Verzorgingsproducten baby En verder hebben we alles volgens mij, jippie! Maandag halen we de wagen op, voor we de 3d echo hebben, leuke dag dus! Annelie jammer vd Prenatal. Laat je niet weerhouden door personeel. Meisje aan de telefoon vandaag was heel vriendelijk, in de winkel de kassadame helaas stukken minder. Naja hun pech denk ik dan haha ... In januari komen de gordijnen voor zl. Ben zo benieuwd hoe hij het gaat doen in zijn nieuwe kamer! De baby was erg druk vanmiddag, zo leuk!!
Sanne, zou je niet wachten met een kolf kopen maar eerst even kijken of de bv wel lukt? Een kolf kan je dan ook nog wel aanschaffen. Ik heb trouwens de medela pump in style (niet meer nieuw te koop). Sommige kolf apparaten kan je 2e hands kopen, en dat je het opzetstuk en de slangetjes nieuw kan kopen. Dat scheelt misschien weer een hoop geld. Voor infectie hoef je ook niet bang te zijn omdat je de slangetjes nieuw koopt. Mooie duowagen! Wij hebben ook naar die gekeken, maar zijn toch voor en trein ABC Zoom gegaan omdat die een stuk smaller is. Producten | Duokinderwagens | Zoom - ABC Design Jullie vlotten wel aardig zeg met de babykamer en spullen haha. Hier heb ik de kledingsets wel binnen. Moet alleen nog even kijken naar hydrofiel e.d. En de commode moeten we nog ophalen. En al de kamers omruilen natuurlijk..
Sammie bij zl juist de kolf gebruikt om alles op gang te helpen. Ik wil er nu ook meteen weer mee beginnen en natuurlijk hoop ik van harte dat ik weer 6 mnd kan gaan voeden
Oke ja dat kan ook natuurlijk haha. Heb je die kolf dan niet meer trouwens? Ik geef mn dochter nog 1x per dag 's avonds, zo hoop ik het niet op te hoeven bouwen In ieder geval hoef ik geen eelt meer te kweken op m'n tepels hahaha
Nee ik had hem van een vriendin geleent. Die heeft hem zelf erna nog een poos gebruikt en toen was hij op. Jammer maar goed ... we willen de medela freestyle dubbele elektrische kolf. via internet voor 270 te koop. best veel geld maar goed. het is voor een goed doel zullen we maar zeggen haha
Veel plezier Sanne! Leuk! Uitslag van suikertest gehad, was goed. Wordt dus nu verder niets mee gedaan, soms heb je gewoon een grote baarmoeder. Kan geen kwaad. Ben iig blij dat zwangerschapssuiker uitgesloten is!
Wat fijn tibo, dat scheelt weer! Hoe was je echo Sanne? Hier nog 2 weekjes wachten is gelukkig zo voorbij. Man en ik beide ziekig. Last van de keel en heel moe. Hoop niet dat het erger wordt maar vrees van wel, altijd gevoelig bij mij. N mag er niks voor nemen maar lust geen honing. Iemand nog tips? Bed en garderobe kast staan in elkaar nu en we hadden een poging gedaan om de hemnes kast in elkaar te zetten maar was geen succes..zo onduidelijk allemaal. Straks boodschappen doen voor de kerst en dan maar weer lekker onder de wol.
en en sanne hoe was het vanmorgen voor controle geweest alles was goed heb ook nog even een echo gehad want ze kon niet goed voelen hoe ze lag zo leuk zijn jullie al bezig met geboorte kaartjes vind het zo moeilijk bij de andere 2 heb ik ze gekozen via boeken en nu weet ik niet waar hier een drukker zit die boeken heeft iemand een idee 9 en 10n januari gaan ze het gaat maken voor de trap en dan ongeveer een week later komt de trap yesss zo blij dat dt nu vst staat kunnen we verder met plannen voor de babykamer
Goedenavond! Hier een supermooie echo gehad vanmdidag! Hij lijkt ni al op zijn broer ♡♡♡ mooi om te zien!! Hiu is 940 gram en 32 cm lang. Qua termijn liep de groei precues goed. Bij zl liep het hoofdje 2 weken voor .... een dikkoppie dus! De duo wagen hebben we ook opfehaald. Hij ziet er nog goed uit. Alleen heeft hij geen zwenkwielen voor .... Daar heb ik niet op gelet helaas Morgen gaan we de wagen uitproberen. En anders gaat hij mp weer op als hij niet bevalt. We wilden hem toch niet megalang gebruiken. Ik neem aan dat als de oudste 3.5 is hij toch wel enigzins luisterd en meer begrijpt.