Tibo ja het was heel bijzonder!! Echt heel mooi om te zien ook hoeveel deze baby lijkt op zijn broer ♡♡ Hij leek ook al haartjes te hebben want hij had hoofdsmeer op zijn hoofdje en dat bkijft daar alleen zitten als er haartjes onder zitten
Ooh mensen, ik kan echt niet meer tegen t lieje Flappie, van Joep van t Hek.. Tranen lopen over mn wangen dan.. Haha. Hoezo zwanger.
Ach flappie. Hier zitten mijn twee monsters gewoon nog gezellig binnen Kerstboom net opgetuigd( moet vaker een boom vlak voor kerst kopen, kosten ze 3 euro ipv 30) en dat vinden ze maar bere interessant. Fijne kerstdagen allemaal!
Fijne dagen gehad? Hier beiden nog niet fit helaas, maar toch genoten. Gisteren buikfoto gemaakt en ben me toch gegroeid de afgelopen 2 weken!
Wow Annelie! Dat gaat hard! Haha.. Hier ook! Zal straks ff een foto plaatsen! Verder wel leuke dagen gehad, niet super bijzonder. Ben eik vooral heel moe en 1ste kerstdag was ik een beetje down, kon overal om huilen. Vreemd..
Hier ook hoor! Eerste kerstdag was wel prima. Lekker samen thuis, kon ik tussendoor wat liggen maar gisteren uit eten. Duurde allemaal lang en op een gegeven moment zat ik gewoon echt niet meer lekker en werd ik moe enzo.. Hebben jullie ook steeds meer moeite met slapen? Door m'n buik kan ik nauwelijks meer op m'n rug en rechter zij liggen want dan krijg ik veel minder lucht dan wanneer ik op m'n linker zij slaap(en dat slaapt natuurlijk lang niet zo lekker).
Ik heb nog geen moeite met op mn rug of zij liggen, maar merk wel dat ik veel vaker wakker wordt. Tis allemaal wat he, dat zwanger zijn.. Haha.. Maar als je dan je kindje voelt bewegen is alles weer goed! Onze poes komt steeds met dr kopje op mn buik liggen, en begint dan te spinnen, heb echt t idee dat de baby daarop reageert, begint altijd te trappen dan..
Yes gefeliciteerd Sanne! Schiet echt al op he! Hier ook bijna! Morgen vieren we kerst met schoonouders, vrijdag controle en maandag hopelijk een rijbewijs en een mooie 3D echo! Net even wezen shoppen. Boetiekje hier net veel te dure babykleding had sale. 5 halen, 2 betalen! Dus mooi nog wat kleine maatjes gekocht en babys eerste pakje. Ben er aardig mee in m'n nopjes.
2 pakjes maat 50 6 pakjes maat 56 6 pakjes maat 62 veel rompers maat 50/56 2 dekentjes 5 lakentjes 3 moltons 3 tot 6 mutsjes
Kleertjes hebben wij sowieso al veel te veel, heel veel dingen gekregen.. Vind t zo moeilijk inschatten ook.. Thx Sanne!
Goedemorgen dames, Tijdje niet echt veel op forum geweest maar zie toch in tussentijd mooie dingen voorbij komen Hier inmiddels kamertje klaar, op 1 kast na. En behooooooorlijke nesteldrang. We hebben nu vakantie en alles moet schoon! Belooft nog wat voor komende 3 maanden... Hier ook al behoorlijke buik en als ik overal lees dat je nu een halve kilo per week erbij krijgt..shock...dan val ik voorover! Morgen 28 weken. Straks nog maar 5 weken werken en dan verlof!! Donderdag 4d echo, zin in! @annelie: volgens mij moet je vandaag afrijden? Succes!