De beste wensen iedereen! Allesgoed met jullie? De babykamer is inmiddels gewit Nu nog de deur en kozijnen witten. De commode hangt al. En het wiegje ligt ook klaar om in elkaar gezet te worden. We zijn dus al bijna klaar!!
Wat fijn Sammie! Hier alleen nog gordijnen die nog binnen komen deze maand, en een kast die gestelt moet worden in de kamer van zl. Dan kan hij over en kunnen we de kleertjes gaan wassen en in de babykamer hangen.
Jaaa kleertjes wassen! Ga ik binnenkort ook aan beginnen! Leuk! Haha.. En van t weekend de kerstboom opruimen en dan de box al beneden zette, dan kunnen de katten er aan wennen en hoop ik dat ze er snel uit blijven.. Wat is een praktische indeling? Rompertjes, luiers, verzorgingsproducten in de commode? Kleertjes in de kast natuurlijk? Of hoe hebben julle dit gedaan, ervaren moeders?
Ja ik heb ook zin in wasjes doen! Maar stiekem vind ik het nog wat te vroeg. Tibo, wij doen de kleding in de hangleg kast en rompers ed in de commode, net zoals luiers enzo. Maar wij hebben ook een hele grote commode(8 laden).
Trouwens, dromen jullie soms ook zo naar? Heb de laatste weken alleen maar nachtmerries die heel echt lijken, echt vervelend.
Nee, niet echt nare dromen. Wel dat ik op afspraak ging bevallen, net als de tandarts. Mijn zus mocht eerst en daarna ik Hahaha Hier nog geen wasjes aan het draaien. Meiden het gaat nu snel! Nog maar 3 maandjes..
Hier geen dromen, slaap momenteel wel heel erg slecht en ben echt doodmoe.. Anan, had jij vandaag 3d echo? Spannend! Ik heb zo'n zin in morgen!
Hier ook erg moe en dromen, jaah, erg veel momenteel! Ik had gelezen dat we rond deze termijn minder vast slapen en daardoor meer herinneren van de dromen. Soms wordt ik wel 5x wakker achtereen en heb ik telkens iets anders gedroomd ... erg vermoeiend. Hier idd rompers en luiers en zalfjes in de commode. Kleertjes in de kast.
De enige die gelukt is... Navelstreng zat er voor, we mogen over 1,5 week terug komen... Net mijn vriend van vroeger. Bijzonder!
Net controle gehad. Kindje doet het super maar ijzer te laag en bloeddruk veel te hoog. Zondag komen ze thuis en dan weer meten en eiwitten in urine checken. Hoop maar dat alles oké is! Mooie echo Anan en toch leuk dat je nog eens mag komen! Tibo, veel plezier vandaag!
Vervelend Annelie! Lekker rustig aan doen! Werk jij nog wel? Hopelijk is alles goed! Wel fijn dat de baby t goed doet!!
Nee, heb mijn contract beïndigd. Verdiende veel te weinig, lange diensten en nooit pauze en bovendien niet waar ik zo lang voor gestudeerd heb. Lekker rustig dus nu Na de bevalling op zoek naar iets nieuws
vervelend zeg van je ijzer en bloeddruk! en goed dat je voor jezelf gekozen hebt hier waren mijn ijzer en suiker prima. ook maak ik gelukkig geen antistoffen aan tegen mij n kindje
hier steeds last van harde buiken 16 januari komen ze het gat voor de trap maken en een week later de trap plaatsen en ja dan kunnen we met de kinderkamer beginnen hoop dat ik alles op tijd klaar heb voor de kleine meid heb dan kleine 2 maanden de tijd hoop ik hihi wel jammer dat de echo niet gelukt is anan maar wel fijn dat je terug mag komen en yesssssssss vandaag 28 weken
vervelend ukky die harde buiken. zijn ze pijnlijk? weet je vk ervan? balen dat je nog even wachten moet met de kamer maar het begint nu op te schieten