Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Succes Annelie!
    En vandaag dan ook de 3d echo toch?

Ja erg he Sanne... Pff, wat een verhaal.

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ben gezakt :( was veel te zenuwachtig. Rij instructeur had me al gewaarschuwd dat het een vreemde vogel zou zijn en inderdaad, heeft de hele rit ook niks gezegd. Gelukkig mag ik snel weer examen doen dus dat scheelt.

Vanavond gelukkig de 3D echo! Toch nog wat om naar uit te kijken.

3. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    pedagogisch medewerker op de bso
    omgeving Zoetermeer
    ah balen Annelie :(
    ik hoop voor je dat het de volgende keer beter gaat! respect dat je afrijd terwijl je zwanger bent, ik merk zelf dat ik het lastiger vind om mn hoofd erbij te houden tijdens het rijden, hoe erg zal dat zijn tijdens examen :)

leuk vanavond de echo! geniet ervan om de kleine weer te zien :D

4. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    wat een verhaal van micchan zeg... ben er helemaal stil van, hoop zo dat de kleine bij ze mag blijven!
    ben nu extra dankbaar dat mijn kleine meisje nog vrolijk aan het rondspartelen is daarbinnen en hoop dat ze dat nog 3 maanden blijft doen, besef nu extra hoe bijzonder en kwetsbaar een zwangerschap is...

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    aaaah nee annelie wat balen zeg!! hopelijk de volgende keer beter. fijne 3d echo in elk geval!

lisl ja heel dankbaar en bijzonder is het! hier ook erg blij

kleine man ligt nog in stuit maar kan nog alle kanten op draaien. en voor de druk op de borst en pijn tussen de schouderbladen ga ik donderdag even langs de huisarts. ik ben benieuwd

6. annelie566

Had het gelezen maar uit zelfbescherming hou ik me er niet teveel mee bezig. Klinkt lullig maar weet van mezelf dat onzeker als ik toch al ben, ik alleen maar meer ga doemdenken. Maar inderdaad je krijgt wel meer besef hoe bijzonder het allemaal is.

Ik vroeg me af.. Heeft je moeders bevalling ook invloed op die van jou zeg maar? Ik ben zelf 4 weken te vroeg geboren.

Hier ligt hij met hoofd naar beneden en ik voelde hem gisteren ook steeds in m'n bekken 'beuken'. Voelde nogal bijzonder haha. Maar hij wisseld nogal wat af want voel ook regelmatig een paar voetjes daar. Ben benieuwd naar de afmetingen en gewicht vanavond.

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    He balen Annelie! Volgende x beter!

Ik heb er zelf niet aar gevraagd, maar weet ook niet of ze dat doen bij een 3d echo? Ben daar ook wel heel benieuwd naar bij ons mannetje.

Of je moeders bevalling invloed heeft op die van jou weet ik niet, hoor de ene x van wel, andere x van niet.

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    hier geen invloed gehad
    ik was 2 weken over tijd dacht ik. naja mn moeder dan
    en ik was keurig 40 weken precies

hier wel buikje en hoofdje gemeten
    en kwam ongeveer hetzelfde uit
    was 26+3 en hoofdje was 26+0
    verder was het gemiddelde 26+3 dus keurig
    ligt eraan welke echoscopiste je hebt
    deze vrouw deed ook 20 wekem echos

ik lees veel topics wel gewoon, hoe erg ook
    bijzonder te weten dat ons kindje het waarschijnlijk gaat redden op ons termijn!
    vandaag alweer 28+3 en alles was goed bij de vk gelukkig

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hoe was het annelie?

10. annelie566

Echo helaas mislukt en zit ook geen kans in dat het beter wordt tenzij die in een stuit gaat liggen. Hij had beide handen voor het gezicht en lag stijf tegen de placenta aan. We hebben een semi goed beeld.
    Hij woog al bijna 1500 gram en loopt qua lengte een week voor.

11. annelie566

Dus verder echo in 2D gehad en dat was ook leuk!

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Jammer! Maar sowieso al leuk om je kleintje te zien!
    Mag je nou een x terug komen?
    Wow 1500 al, ik lees overal dat ze nou rond de 1000 zitten, maar goed dat is ook maar een schattig en gemiddelde natuurlijk! Leuk joh!

Heb er spijt van dat wij t niet gevraagd hebben! Vergeet dat elke x.. :s

13. annelie566

Nee, want dat heeft geen zin. Placenta ligt er echt stijf op en hoe verder je zwanger bent hoe onduidelijker het 3D beeld wordt.zat ook geen vruchtwater tussen baby en placenta wat nodig is om mooi beeld te hebben. Dus wel fijn dat ze zo eerlijk zijn geweest maar we hebben ook geen 3D echo prijs betaald hoor:) terug komen heeft evt dus alleen nog zin als hij in een stuit gaat liggen maar dat verwacht ik eigenlijk niet meer want hij lag tot nu toe steeds met hoofd naar beneden.

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ahaa! Nou idd fijn dat ze eerlijk zijn en dat je dan niet betaald voor een 3d echo!

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    hier alleen maar stuit dus elk nadeel ;)
    wel een mooit plaatje zeg!
    onze zoon woog met 26+3 940 gram
    ben benieuwd wat hij nu weegt!

16. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    goedemorgen allemaal!

Jammer Annelie dat het resultaat van de echo niet helemaal is wat zou moeten, maar toch leuk om de kleine weer te zien toch? Op de foto die je plaatste zie je toch best wel z'n gezichtje, leuk om te zien!

Vandaag weer controle bij de vk, hoop dat ze mij een beetje kan laten voelen hoe de baby ligt ben daar wel benieuwd naar :)
    Soms zou ik ook wel even een kijkje willen nemen van binnen, ik weet niet wat ze gisteren aan het doen was maar ik voelde haar voetjes heel hard trappelen tegen m'n ribben (bm ligt hoog) en onderin mn buik voelde ik zachtere kriebeltjes en porretjes, waarschijnlijk de handjes. het was net of ze aan het dansen was en dan zou ik best wel willen weten wat ze nu echt aan het uitspoken is daar binnen :)

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ja grappig is dat he Lisl, hier ook ik voelde en links en recht flink getrap. Ligt de baby dan in de split ofzo?! Hahaha

Jammer dat de echo niet helemaal lukte, Annelie!

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    hoe is het met iedereen?
    hier alweer bijna 29 weken!
    gaat snel nu ....

28 jan de intake van de kraamzorg
    zelfde hulp als vorige keer en zij komt de intake doen :)

en dan de 30ste dacht ik de groei echo
    ik ben benieuwd!

blijf een bescheiden buikje houden vind ik
    van mij mag hij wel even flink gaan groeien nog :D

ik voel de baby dagelijks. bijna elk uur wel
    maar helaas nog steeds in stuitligging
    hopelijk draait hij snel
    een keizersnede lijkt mij namelijk helemaal niks ..

19. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ja de tijd vliegt he!

Hij kan nog makkelijk draaien, maar voor je geruststelling moet dat natuurlijk niet te lang duren ;)
    Hier lag meneer ook in stuit de vorige keer. Maar ik maak me er nog geen zorgen om hoor haha

Ik heb best wel een groot buikje vind ik. Maar om nu te zeggen dat het een hoogzwangere buik is... Een pipo die ik vandaag tegenkwam vond van wel kennelijk. Ze dacht dat ik al bijna mocht bevallen. Ik zei, nog 3 maanden. En toen begon ze me toch gek aan te kijken.
    Pff
    Ik draag alleen naar voren, en verder is tot nu toe nog nergens wat opgezetter, gelukkig haha.

20. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    haha irritant zeg als mensen denken dat ze beter weten dan jij hoelang je zwanger bent, net als mensen die denken dat het ineens oké is om grapjes te maken dat je dik bent.. not :p
    Mijn buik is echt huge, maar ik draag ook alleen naar voren en van mezelf had ik ook al een buikje om mee te beginnen dus dat zal wel meehelpen denk ik :p
    verder zit overal wel een extra laagje vet nu, maar volgens andere mensen valt dat bijna niet op dus dat zal ik dan maar geloven :)

Sanne, ik sprak laatst iemand die twee kinderen heeft gekregen via een geplande keizersnee, ook omdat ze in stuit lagen. En zij zegt dat een geplande keizersnee helemaal niet zo verschrikkelijk is, zij vond het zelfs wel relaxed. Het schijnt erger te zijn als je na een hele tijd weeën nog een keizersnee krijgt, zelf heb ik daar natuurlijk geen ervaring mee maar ik zou me er niet teveel zorgen om maken. Het beste is natuurlijk als de kleine draait maar het schijnt anders dus ook wel mee te vallen.

Ben benieuwd wanneer wij de intake van de kraamzorg hebben, heb alleen nog de bevestiging van inschrijven gehad en zou t wel fijn vinden om alles echt helemaal geregeld te hebben, geeft weer rust :)

Hier dinsdag controle gehad van de VK, alles helemaal in orde gelukkig. Gisteren laatste afspraak bij de fysio gehad, heb heel veel last van m'n benen en dat gaat maar niet over... :(
    Heb afgesproken dat ik de zwangerschap even 'uitzit' en daarna kijken we of het vanzelf weggaat en anders ga ik weer terug.
    Ook de eerste zwangerschapsyoga les gehad, toch nog een les gevonden in de buurt :D
    weet nog niet wat ik daarvan vind, wel een beetje gek en zweverig haha

Deel Deze Pagina