@ Merryn, dat moet schrikken zijn, hopelijk blijft het hierbij, maak je niet te druk! Hier, heel misselijk nou.. Moet straks gaan werken dus hoop dat t dan weer over is.. En over 2 weekjes de echo!!!
vandaag heeft mvm gebeld die komt mandag langs dus dan kan ik dar mee beginnen en dan 13 augustus weer een echo fijn dat de rest ook kwaaltjes krijgt altijd fijn geeft toch meer zekerheid
Ik heb ze vandaag afgezegd. Ik durfde het met het bloedverlies niet aan. Na vanochtend niks meer gezien trouwens, dus vermoedelijk valt het mee (ga ik nu maar van uit). Ben nog steeds wel onzeker en bang, maar wel iets rustiger als vanochtend. Als ik een goede echo heb gehad ga ik trouwens MvM wel alsnog bellen.
Voorlopig pas 20 augustus. Ik kon wel eventueel als het volgende week nog zo was eerder een echo krijgen, maar had niet de indruk dat de VK daar heel happig op was. Had ook niet de indruk dat ze zich zorgen maakte overigens. Nu heeft sowieso het nog geen zin.
@ Merryn, fijn dat het bloeden gestopt is! Maar als jij je zorgen maakt moet je gewoon eerder voor de echo gaan hoor! Het is jou lijf en jij beslist @ Eerste echo, ik moet nog bellen naar de VK dat ik zwanger ben haha. Is er al een lijst met bevallingsdata en afspraken? Misschien wel leuk om op te stellen en bij te houden?
Ik kijk het wel even aan. Als het hierbij blijft is afwachten waarschijnlijk ook wel prima, maar bij meer bloedverlies ga ik er wel om vragen. Hoe dan ook, nu is toch nog geen hartje te zien dus hoe dan ook wel nog even geduld. Lijst is er al ergens, staat er wel tussen, maar is vermoedelijk een eind weggezakt.
23 maart: - Essie28, ? jaar, 1e kindje 24 maart: - Butterfly23, 28 jaar, 1ste ronde na vmk (vmk in de 1ste ronde), 3de kindje 27 maart: - Sanne2011, 30 jaar, 2e ronde na vmk (vmk in 1ste ronde), 2e kindje 28 maart: - Ploon, 39 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Lisl, ?? jaar, ? ronde, ? kindje - Sammie1, 23 jaar, 2de kindje 29 maart: - Merryn, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje - Ukky, 37 jaar, 4e ronde, 3e kindje (1ste voor vriend) - Siri, ?? jaar, ? ronde, 3de kindje 30 maart: - Tibo, 25 jaar, 13e ronde, 1e kindje 31 maart: - Annelie566, 23 jaar, 2e ronde (eerst na mk), 1e kindje onbekend: - Frummelk, ? jaar, 2e kindje, half maart Afspraken: 30/7 Ukky, gyn 7/8 Annelie, eerste echo 7/8 Sanne2011, eerste echo 9/8 Ploon, eerste echo 13/8 Butterfly23, eerste echo 15/8 Tibo, eerste echo, 21-8 intake 19/8 Siri, gyn 20/8 Merryn, eerste echo 21/8 Merryn, intake vk 3/9 Lisl, eerste echo Zo heb me ff erbij gezet, Heb dus nog geen afspraak gemaakt.
Ik voel nu heel veel steekjes onder in mn buik.. Voelt heel vreemd.. Kan dit kwaad? Of is dit gewoon je baarmoeder die moet wennen en oprekken?
Tibo, kan natuurlijk niet in jouw buik kijken, maar volgens mij is dat wel normaal hoor, er wordt hard gewerkt daar binnen zolang het niet met veel bloedverlies gepaard gaat zou ik t proberen als iets positiefs te zien, maar ik ben natuurlijk maar een leek Probeer je geen zorgen te maken want daar schiet je niets mee op, probeer te genieten (ahum..zegt degene die zich ook wel regelmatig afvraagd of het daar binnen allemaal nog wel goed gaat )
Geen bloed gezien in ieder geval, is ook zo, je hebt gelijk.. Denk dat het voor iedereen een onwijs onzekere tijd is.. Je let overal op en bij alles twijfel je.. Ik heb de steekjes overigens vanavond niet meer gevoeld.. Thx meis!
Ja idd, van die onzekerheid zullen we hier allemaal wel last van hebben Wat mij wel steunt is dat ik van mijn eerste ruim twee maanden niet heb geweten dat hij er zat ... had alleen last van rugpijn op een gegeven moment en daar toen zelfs nog voor bij de fysio geweest.. maar dat hielp dus niet.. hihi
Oh, dat lijkt me ook raar! Haha.. Ook wel leuk dat je t nou vanaf t begin meemaakt! Die onzekerheid blijft waarschijnlijk een hele zwangerschap wel, alles s nieuw en elke fase is spannend natuurlijk! Wordt nog een hele kunst om er echt van te genieten!
Pfff... onzekerheid... heb ik helemaal geen last van ahum ahum Op dit moment juist heel onzeker. Wat buikpijnen (wat het ook te betekenen heeft) en verder niets. Wou eigenlijk dat ik onwijs zere borsten had. Voel regelmatig of ik iets voel en ze zijn (denk ik, hoop ik) wel iets gevoeliger, maar verder niet. Ook niet moe of zo.... Tuurlijk is dat fijn, maar maakt me zo onzeker. Nog een week wachten.
@ Onzekerheid, Nee hier eigenlijk helemaal niet (gelukkig). @ Steekjes, Ook niet. Wel een soort van druk onderin m'n buik. Verder kan ik al lastig slapen, dat had ik de vorige keer ook. Alleen op mn buik lukt het haha
Bij mij zijn t ook vooral mn boobies.. Ga morgen denk ik zo'n meegroei bh halen, mss zit dat wat beter. Soms wat misselijk en heb toch regelmatig wat krampen en steekjes.. Maar denk dat mn darmen ook flink op spelen dus dat kan ik ook voelen.. Sowieso savonds echt een opgezetten buik. Fijn weekend meiden!! Xx