Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Gelukkig Annelie!

Geen idee waarom ze weg was.
    Naar omstandigheden maakt ze het goed zegt familie.
    Die hebben contact met haar gehad.

2. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    pedagogisch medewerker op de bso
    omgeving Zoetermeer
    he wat naar dat ze zomaar weg was.. ben je dan toch wel mee bezig :(
    gelukkig dat het weer weg is Annelie, heeft de vk gezegd waardoor het kan komen? zou me zelf ook wel zorgen maken denk ik.

hier gaat alles goed, moet alleen voor m'n gevoel nog zoveel doen... spulletjes in elkaar zetten, uitzoeken, geboortekaartjes pffff....

Gister gehoord dat t bedrijf waar mijn man werkt heel slecht gaat.. deze week of volgende week hoort hij of hij eruit moet of mag blijven en als ze aan het einde van t jaar geen winst maken is de boel sowieso failliet en ligt hij er hoe dan ook uit :(
    echt k*t nieuws! betekent ook dat we voorlopig in ons kleine minihuisje vastzitten, eigenlijk wilden we binnenkort gaan uitkijken naar iets groters maar dat lijkt me nu niet meer zo verstandig allemaal
    eerst maar even het nieuws afwachten en de baby en dan toch misschien maar contact opnemen met de woningbouw om te kijken of we de zolder erbij kunnen trekken, daar moet een vlizotrap geplaatst kunnen worden maar dan moet ook weer de vloer verstevigd, isolatie, dakraam etc.. had eigenlijk gehoopt dat tegen de tijd dat ons meisje niet meer handig bij ons op de kamer slaapt we wel iets anders hadden maar dat zit er dus nu niet meer in.
    maarjaa... er zijn ergere dingen, voorlopig hebben we gelukkig een dak boven ons hoofd :) probeer me niet teveel zorgen te maken want wil geen stress hormonen aanmaken voor de kleine :)

3. esstur

esstur Lid

28 apr 2011
    28
    0
    0
    friesland
    Hoi Hoi,

Ik ben Esther, 22 maart uitgerekend. In april 2013 een miskraam gehad en nu toch echt zwanger van een jongen.
    Afgelopen weekend begonnen met de babykamer en het uitzoeken van geboortekaartjes. Erg spannend allemaal. Verder gaat alles goed. Geen last van pijntjes of kwaaltjes. 1 keer per week beetje last van maagzuur maar kan nog alles doen. Zelfs slapen op mijn buik als ik wil. Heerlijk zo'n zwangerschap.

Van de week naar de verloskundige geweest hij is nu 43 cm lang en 1500 gram.

Ik ben vanaf het begin van mijn zwangerschap afgevallen, 13 kilo kwijt en in november 2,5 kilo aangekomen en er is nu nog steeds niks af of bij gekomen. Beetje afvallen was wel nodig hoor vanwege hoge BMI.

Wat leuk dat jullie net als ik ook in maart zijn uitgerekend.

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Welkom esstur, klinkt idd als een droom zwangerschap! Haha.. T begint al dichtbij te komen nu he? Spannend allemaal!

Lisl, wat een rot nieuws van je man.. Lekkere timing. Hopelijk kan de woningbouw evt wat betekenen voor jullie. Of beter nog, dat ie zn baan gewoon mag houden!

Ik moet vanmiddag echt de ramenwassen, tis echt nodig. Bah.. Rot werk..
    En ik heb zin in taart.. Haha.

5. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    welkom esstur! gezellig :)

ja ik hoop echt op goed nieuws deze week, vind t maar niks allemaal :(

wat een rotweer om de ramen te wassen tibo :p of doe je alleen de binnenkant? succes in ieder geval en dan beloon je jezelf daarna met een stukje taart haha :p

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja alleen binnen, van t weekend was t droog volgens mij, dan de buitenkant maar.
    En de taart is al in huis.. Whaha.. Komt helemaal goed straks! ;)

7. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Welkom esstur!

Lisl, beroerde timing inderdaad! Hopelijk kan hij zijn baan houden, extra spannende tijd dus voor jullie.

Ramen wassen is ook niet mijn favoriete klusje dus daarom doe ik het nooit. Man doet dat gelukkig( plus dat ik het eng vind om op een trapje op een balkon te staan haha, heb een slechte balans).

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Zo de ramen binnen en buiten gedaan! T was nu toch droog! Ben kapot nu.. Was mss niet zo slim. Maar nou ben ik er vanaf!

Nou lekker een stuk rijstevlaai! :D

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Net nog een oude kist van zolder getroken, even opschuren, grondlaagje en dan kan mn vader er wat uiltjes op tekenen, en we hebben een kist voor t speelgoed! :)

10. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    productief bezig tibo! :) hoe was de taart?
    gelukkig goed nieuws, voorlopig mag hij blijven :) wel weer een opluchting

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Taart smaakte heerlijk! Haha.. :)

Wat fijn! Dat is goed nieuws Lisl!

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    fijn lisl!

welkom esstur!

regende het gisteren bij jullie?
    toen ik jullie berichtje las hadden we hier blauwe licht en een zonnetje :D

pff steeds minder puf voor dingen
    voel de kleine man erg goed!
    en denk dat hij nog steeds goed om ligt
    ik ben zo benieuwd de 30stedan ook even vragen naar de lengte en of het overeen komt als bij zl
    kunnen ze vast nog wel zien :)

13. annelie566

Hier ook een zon en blauwe lucht :) heeft de hele dag niet geregend hier.

Vandaag komt de USB stick met trouwfoto's als het goed is, dus dan zet ik er wel wat online als jullie dat leuk vinden.

Ben benieuwd Sanne! Ben ook benieuwd wanneer wij de echo hebben, zal ik maandag wel horen denk ik! Volgens mij met 32 weken pas.

14. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    volgens mij moet ik verhuizen naar een ander deel van het land als ik het zo hoor haha :)
    ben benieuwd naar je foto's Annelie, leuk!

Zometeen weer aan het werk, heb sinds kort een baantje erbij: bijles geven aan 7 basisschoolkids, heel leuk :D
    zou best een posthbo opleiding remedial teaching willen doen, maar mag nog wel even gaan sparen daarvoor :p haha eerst maar even de baby :)

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    mag ik even klagen ...
    merk dat het echt zwaarder wordt nu
    sneller laast van mijn bekken, moe, kort lontje etc
    weinig puf ook ...
    niet handig met een actieve 2.5 jarige

hij logeert elke donderdag bij opa en oma en om de zondag bij de andere opa en oma
    en hij gaat 2 ochtenden naar het kdv
    alsnog merk ik dat het me steeds zwaarder valt
    had ik niet verwacht en baal er best van

nu ook op bed want vroeg wakker en zeer bekken
    ben naar de winkel gelopen met zl
    en heb stofgezogen en afgenomen
    niet mega veel ofzo ...

herkenbaar? dames die al kindjes hebben hoe doen jullie dit?

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik vind t nu af en toe al erg zwaar en dan heb ik geen kindje rond lopen. Snap dat, dat erg pittig is!
    Heel veel succes ermee Sanne!

Jaa, leuk Annelie, foto's! :)
    Vandaag trouwens weer zo'n regenachtige dag hier.. ;)

Ik ben ook helemaal gaar.. Heb afgelopen dagen echt te veel gedaan.. Zo stom van mezelf. Mjaa.. Vanmorgen paar uurtjes gewerkt, merk dat dat echt genoeg is.
    Heb mn laatste dag op 11 febr ingevult, een weekje eerder als mn officiele verlof datum.. Mja. Mag best vind ik.. ;)
    Zometeen lekker in bad denk ik.

17. annelie566

Ik vind het ook steeds zwaarder worden. Kom met die buik nauwelijks nog uit bed(heel laag bed) en ik voel me gewoon zwaar.

Lekker in bad tibo, kan daar zo van genieten. Hier helaas geen bad.

18. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.033
    2.396
    113
    Fijn lisl dat werk er voor je partner nu nog is!

Hier net ook ramen gelapt (alleen binnenkant, buiten doet de glazenwasser), zo'n er op en dikke strepen... Kan dat dus echt niet!

Stofzuigen is hier echt funest Sanne voor bekkenklachten. Beetje afstoffen is toch anders dan heen en weer met dat apparaat, misschien kijken of je vriend dat kan overnemen?

Nog 3 week werken tot aan verlof!!

Gister weer pretecho herkansing gehad, nog steeds navelstreng ervoor. We moeten toch echt wachten hoe ze er straks uit komt...
    Afgelopen weekend was er een surprise baby showen georganiseerd. Supersuper leuk. Heb echt helemaal niets Door gehad en was wel wat overrompeld :)

Nu taarten bakken voor afscheid van een groep collega's morgen bij een vergadering, geen zin...haha

19. annelie566

Ik ben bezig wat foto's in een prive album te zetten hier op ZP. Vond het iets teveel van het goede om ze zomaar hier te gooien, dan kan iedereen ze zien. Dus de dames die ze willen zien moeten mij contactpersoon/vriend oid maken, dan kan je bij mijn albums kijken en daar staat ie dan tussen.

Anan, heerlijk nog 3 weekjes Dat schiet op. jammer van de pretecho, je doet er niks aan helaas. Gaan jullie nog een keer dan? Wel leuk van je babyshower!

20. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.033
    2.396
    113
    Heb je toegevoegd hoor!

Nee niet nog een keer, dit was al de 2e...

Hoe zit dat eigenlijk met een groeisector? Lees dat steeds meer, maar mijn vk is daar niet over begonnen?

Deel Deze Pagina