Ow haha.. Ik weet ook niet of ze die bij elke vk sowieso geven. Ik krijg m omdat mn baarmoeder voor loopt op groei en ze willen kijken of t kindje dan ook niet groot is..
Volgens mij doen niet alle VK's een groeiecho..sommige doen het ook alleen als er een medische noodzaak voor is. Hier wel standaard. Zou gewoon even vragen bij je volgende controle. Goh, had ik allemaal foto's uitgezocht...heb er een paar op kunnen zetten maar krijg nu steeds een error(helaas bij de mooiste foto's) als ik ze wil uploaden. Probeer morgen nogmaals wat bij te voegen, hopelijk lukt het dan wel
Stofzuigen gaat hier nog ... Mijn man neemt al veel over van mij En heeft zelf bovendien ook rugklachten helaas Het is meer dat ik smorgens opsta en tot 13 uur "moet" met soms een dwarse peuter En dan is hij vaak nog lief ook Sm vindt het juist superleuk om op te passen En er zijn velen die het niet zouden doen Maar als ik dan 3 ochtenden voor mezelf heb kan ik wel wat bijtanken .... Maar voel me dan wel weer rot dat ik mijn zoon "wegstop"
Snap dat, dat voor jou zo voelt, maar als jij dat nu even nodig hebt! Straks heb je helemaalmgeen rust meer.. Jij rust, schoonmoeder blij en je zoontje vermaakt zn eigen vast goed!
dat klopt hmmmm ... kaat me teveek door anderen beïnvloeden denk ik heb een paar vriendinnen via een forum op de app die het niet zouden doen maar ja ... dat zijn zij zl vindt het geweldig bij opa en oma en zij ook! allen zal ik me rot thuis voelen ... maar ja .. kindjes vindt hij ook superleuk dus 2 ochtenden kdv en 1 ochtend opa en oma zou hij super vinden zou het niet teveel zijn? zijn geen hele dagen ofzo en als ik normaal werk dan is zl niet zo vaak logeren hoor ....
Sanne, ik snap helemaal dat je je zo voelt. Ik denk dat het ook wel belangrijk is dat je je rust pakt nu het nog kan. Over 10 weken is het waarschijnlijk druk genoeg je geeft zelf ook aan dat je zoon het prima vind dus ik zou me niks aantrekken van wat andere mensen/vriendinnen zeggen. gewoon lekker doen dus, als jij je er goed bij voelt. de tijd gaat snel inderdaad! Hier ook al bijna 30 weken en dan kan het aftellen echt beginnen! Ben benieuwd wie van ons als eerste zal gaan bevallen...ik hoop toch niet dat ik overtijd ga raken want ik heb er een hekel aan als dingen te laat zijn, raak ik een beetje gestresst hehe. ben nu wel heeeel benieuwd naar ons kindje maar er moet ook nog veel gebeuren in huis.
Mijn vriend is er van overtuigd dat onze kleine man met 38 weken komt.. Zegt ie al vanaf t begin. Ik kan dr niets over zeggen.. Ben benieuwd!
Ik heb dat gevoel ook. Nog maar even afwachten, mijn gevoel klopt lang niet altijd was zelf veel te vroeg maar mijn vriend kwam met 42 weken..dusja. Ik heb met de baby afgesproken dat hij met 38 weken komt of op de UD maar niet erna, want zolang kan zijn moeder niet wachten
Ik was op de site an onze vk aan t lezen, en daar doen ze normaal gesproken alleen een groeiecho als de bmi van de moeder boven de 30 is zag ik..
He dames, alles goed met julie? Hier wordt ook geen groeiecho gedaan. Ik denk dat ik wel weer de 41 weken ga halen, net als bij mijn dochter. Waarom weet ik niet, gewoon voorgevoel haha
Hier voorgevoel voor 38 weken Bij zl geen echt voorgevoel maar wel dat her snachts zou beginnen Elke morgen dat ik wakker werd op het einde dacht ik; weer een dag die ik moet overbruggen Denk wel dat ik sn ga vragen ja Een peuterpuber is niet altijd even makkelijk Net bij vriendin geweest en hij wilde niet helpen opruimen Erna ik sjaggie en weinig puf tot corrigeren Wel gedaan maar hij wilde nog niet ... tsja en dan?!
Ik bedoel niet voor de 38 weken Maar mijn gevoel zegt met 38. nog wat Grappige is dat bij zl een vriendin ging trouwen Precies op mijn UD en zl is geboren Nu gaat mijn neef trouwen Op 21 maart ... dus wie weet!!