Tibo idd ver voor zeg ... Laten ze je dan ook minder ver over tijd lopen? Zou dat betekenen dat je met 33 weken max moet bevallen? Fijn dat ze alles goed nakijken bij je!
Ik heb geen idee, ligt eraan of t kindje ook zo ver voor loopt of alleen baarmoeder.. Ben heel benieuwd donderdag!
Ja idd! Denk alleen de bm Anders hadden ze het toch al wel eerder gezien? Want de termijnecho klopte wel toch? Spannend ....
Ja en de vorige groeiecho in het zkh met 25 weken was ook goed. Dus t zal ook meer uit voorzorg zijn. Maar komt niet heel vaak voor volgens mij wat ze vinden t wel allemaal heel uitzonderlijk.. Haha! Inderdaad fijn dat t gewoon extra nagekeken wordt!
Ja controle Hier ook niet elke keer een echo, helaas Hier normaal met 9 12 20 30 weken een echo En de 20 weken is op t zh En 30 weken is groei echo Maar ik heb nu met 6.5 9 11 (pretecho) 12 (ivm ongerustheid) 16 (pretecho) 17 (pretecho) 20 28 (ivm sterretjes zien) al echos gehad. best veek eigenlijk!! en nog een keer tussendoor dacht ik toen was mn vader mee met controle en die wilde graag zien hoe dat eruit ziet heeeeul vervelend haha! hier net de kruidvat gratis tas gehaald. had ik vorige week ook al gedaan, want ik heb 2 pasjes was er 1 kwijt naar teruggevonden en ook pampers gekocht , 50 stuks voor 5 euro! ook via de kruidvat voordeelkaart en kan dus nog 4 pakken halen want heb nog een kaart
Mooie koopjes Sanne! En inderdaad al heel wat echo's! Hier met 6 8 12 13 omdat ik nokkie was gegaan in de winkel 17 pretecho 21 28 pretecho 32 groeiecho Ook best veel ja! Nu net alle baby kleding en hydrofielen gestreken en opgevouwen en de babykamer opgeruimd en schoongemaakt. Oef, ik haat strijken. Eens en nooit weer haha, vreselijk.
Dat wou ik vragen ja, ik strijk eigenlijk bijna niets. Hoogstens een blouse van ml maar die draagt ie bijna nooit. Maar ik was aan t twijfelen ovet de baby kleertjes.. Natuurlijk straks wel als alles gewassen is.. Maar ben benieuwd of ik dat blijf doen. Haha.. Jullie wel?
haha nee ik strijk ook nooit! ga ik ook niet doen denk ik met de hydrofielen enzo.die absorberen genoeg
vanmiddag even extra controle gehad heb al vanaf zondag steeds last van harde buiken met lopen of iets doen dus nu aan de monitor gelegd half uurtje toen een inwendige echo om te kijken hoe me baarmoedermond er uit zag maar alles rustig in rust ja dat wist ik ookk wel hihi maar als ik de kinderen naar school breng lopend heb ik al last van harde buik maar moet het nu wat rustiger aan doen de trap zit er in dus nu kunnen we hoop ik donderdag de zolder afmaken en dan de kinderkamer klar maken en dan wachten tot ons schatje komt
ukky wat spannend zeg! rustig aan dan maar ... laat de kleine meid nog maar mooi wat weekjes zitten bij mama zl heeft zn eerste nacht in de nieuwe kamer gehad hij wilde zelf in het grote bed maar na 20 minuten wat het brullen toen in zijn ledikant en na een uurtje (gewoon liggen spelen eerst) sliep hij om 5 ur even huilen om zijn speen om 8 uur heel even wakker en nu slaapt hij weer!! normaal is hij altijd tussen 6 30 en 7 30 wakker dus dit is fijn wakker worden het minderen is dat ik pas laat in slaap kwam en door het huilen om 5 uur wakker heb gelegen tot 6 - 7 uur ok slaap zo licht he ... en ben meteen wakker als ik iets hoor normaal raak ik mijn kussen en slaap ik maar nu dus helaas even niet meer
Ik slaap ook heel licht en mijn man snurkt nog wel eens dus ik slaap altijd met oordoppen.. Inmiddels al zo aan gewend dat ik zonder niet meer kan slapen..gaat nog lastig worden straks. Lig nu nog even lekker!
Lastig Sanne, hopelijk is hij snel gewend! Hier net controle gehad, alles is goed Beebje lag al met z'n hoofd naar beneden trouwens!
Hier belde de vk net, ze had gisteren overleg gehad met t team, en ze vonden 6 febr te lang duren om naar t zkh te gaa, dus vervalt morgen de echo bij hun en moeten we morgen al naar t zkh voor groeiecho en gesprek met gyn. Ze maken t wel spannend..
Spannend Tibo, ben benieuwd wat er uit je groeiecho komt. Hier toch nog niet helemaal uit de naam. We hebben al weken 2 op het oog en komen er echt niet uit word er helemaal onrustig van..