Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    pedagogisch medewerker op de bso
    omgeving Zoetermeer
    lastig zeg de naam.. misschien weet je het zodra hij er is? maar nog 10 weken onrustig zijn is ook niet handig ;)
    wij wisten de naam voor een meisje al met de 20 weken echo maar twijfelden nog over de jongensnaam, dus toen we hoorden dat t n meisje is was het voor ons alleen maar makkelijk :)
    sowieso vind ik zelf jongensnamen moeilijker om te kiezen...
    succes in ieder geval ;)

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ja meisjes naam wisten we direct maar ja, hebben we nu weinig aan. Misschien dat we het inderdaad na de bevalling kiezen.

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    of allebei? weet niet of ze bij elkaar passen dat je 2 namen geeft?

4. annelie566

Nee, ze zijn totaal verschillend en achter elkaar vind ik ze niet mooi. Kan ze wel even hier neer zetten, had al eerder een topic geopend met deze namen dusja:)

We twijfelen tussen Julius en Bram. Persoonlijk houden we meer van korte namen en Bram past beter bij onze achternaam. Maar, het is wel een top 10 naam.
    Ik heb hem in onze omgeving nog niet zoveel gehoord maar goed, hoeveel mensen met kinderen ken ik ook nou.

Julius vinden we een hele mooie naam maar past minder bij de achternaam(begint bij een Z) en is wat te lang. Maar wel orgineler.

Ik vond Bram in eerste instantie heel mooi maar mijn man vond het niks. Toen hadden we dus al besloten. Maar nu is hij daar ineens op terug gekomen en ga ik ook weer twijfelen.

Bij Julius zie ik ook een heel netjes jongetje voor me, keurig opgevoed haha en bij Bram meer een ondeugend jongetje. Daarom spreekt die naam me meer aan. Maarja, top 10 én mijn dode konijn heette ook Bram.

Dusja, ik weet het niet. Misschien moeten we maar zien na de bevalling of het meer een Julius of een Bram is. Maar misschien weet ik het dan ook niet. Bel je je ouders op en kun je gaan mededelen dat je nog niet uit de naam bent, ook zo raar ;)

5. annelie566

En ik ben nog steeds op zoek naar andere namen maar ik kan ook niks vinden wat ik net zo leuk vind als die twee

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Lastig hoor! Ik vind Bram ook erg leuk, m'n neefje heet ook zo :)
    Verder is het denk ik van de laatste jaren, want ik ken verder helemaal geen Bram in mijn omgeving.

Julius vind ik meer bijzonder, omdat die (in mijn omgeving) helemaal niet voorkomt. Vind hem ook erg leuk trouwens.
    Anders doe je kop en munt, als het dan de ene wordt en je denkt, neee dat wil ik niet, dan ben je er toch een soort van uit wat het wordt..

7. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Lastig Annelie!
    Ik vind Bram ook mooier :) Hebben een Bram id vriendengroep maar als ik moest kiezen koos ik voor Bram!

Vandaag de kleertjes eens geïnventariseerd
    En er mocht nog wel wat bij ;)
    Dus via internet wat extra besteld bij h&m en de hema
    Ben benieuwd!
    En ook een tweede beeldbabyfoon gekocht, een nieuw sd kaartje, 4 pakken pampers newborn voor 20 euro en een boek voor zl van jip en janneke

Hij is nu op het kdv. ben benieuwd hoe vannacht gaat!
    Afgelopen nacht ging goed.
    Om 5 uur speen gedaan en om 8 uur paar minuutjes gekletst om weer in slaap te vallen haha
    Erna maar wakker gemaakt om 8.45 :)

En dus de stad door geweest, boodsch gedaan en opgeruimd thuis
    Veel ste veel dus want nu flink last
    Maar ja ... boontje!!

8. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    pedagogisch medewerker op de bso
    omgeving Zoetermeer
    Ik vind Bram en Julius alllebei een leuke naam, uit je berichtje maak ik op dat je gevoel toch meer naar Bram uitgaat of niet?
    Laat je niet tegenhouden dat t n top 10 naam is, dat is nu even hip en trendy maar over een paar jaar zijn andere namen weer helemaal hot en happening. Mijn naam staat ook in de top van mijn geboorte jaar maar ik ken in mijn omgeving bijna geen mensen met dezelfde naam dus gewoon lekker doen ;)
    Onze naam staat ook in de top 10, maar daar heb ik dus echt even schijt aan, was allang blij dat we een naam hadden die we allebei leuk vonden en dat de rest van Nederland dat ook vindt is alleen maar mooi meegenomen :p

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Nou.. Groeiecho gehad, dat was allemaal helemaal goed. Hij ligt gewoon precies op schema..

Toen urine nagekeken, bloeddruk gemeten.. Die was veel te hoog. (nou weer te hoog.. :s) Dus bloedlaten prikken, urine op kweek.. Vanmiddag de uitslag.
    Dinsdag weer terug voor controle... Ligt aan de uitslag van vanmiddag en hoe mn bloedddruk dinsdag is.. Anders evt medicatie of bij zwangerschapsvergiftiging opname..

Wat een gedoe.. Tis elke keer iets.. :s

10. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen Tibo:(! Maar wel fijn dat het iig allemaal goed gaat met de kleine! Hopelijk vallen de andere uitslagen ook allemaal mee!

Bram.. Julius.. allebei leuke namen idd, maar mijn voorkeur zou ook naar Bram ;) gaan.. succes met de keuze! Wij twijfelen ook nog steeds een beetje over de naam.. hebben wel al een hele tijd één naam in gedachten, maar toch.. lastig, lastig.. ;)

Hier vanochtend weer voor controle geweest bij de vk, prik in mijn been gehad want de kleine heeft rhesus positief (en ik dan dus nega, geloof ik, oooh zo stom, ik kan dat soort dingen nooit goed onthouden) en dan dus na de bevalling nog één. Verder was alles goed alleen wel weer veel aangekomen (5kg in 3 wkn! :$ :) ), dus voor de zekerheid morgen een glucose dagcurve bij de h.a. laten doen.. ik hoop maar dat 't meevalt :)!

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Das best veel idd Zahra, hopelijk geen zwangerschapssuiker.

Hier zijn we er al wel een tijdje uit, qua naam, denk soms nog wel verder maar kom elke keer bij deze naam uit.. :)

Bram en Julius zijn allebei leuk idd!
    Ik zou zelf voor Bram gaan.
    Onze naam staat ook in de top 20.. Maakt me eik niet zo veel uit.

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    tsjee Tibo sterkte met wachten op de uitslag!
    ik hoop geen hellp en opname ...
    zou je dan tot het einde opgenomen worden?
    pfff ik duim voor je!
    fijn dat de kleine man op schema ligt
    hoef je je daar geen zorgen om te maken

hier vanmorgen de vergadering vh werk afgezegd
    ik had teveel pijn aan mijn bekken
    best balen want het was de laatste vergadering die ik bij kon wonen voor mijn verlof

hier ook uit de naam
    kijk wel rond en twijfel soms nog maar komen steeds bij deze naam uit

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    morgen 31 weken :O

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Weet niet of dat dan tot t eind zou zijn..
    Dat ze maar s opschieten et die uitslag! Haha..

Jeeuj, 31 weken! ;)
    Ik kan niet wachten om ons manneke te zien. Al hoop ik dat t nog minimaal zo'n 6 weken duurt.. ;)

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    haha ja he Tibo
    hier ook steeds meer nieuwsgierigheid ♡
    maar ik geniet ook nog volop vd zw schap en het getrappel
    dat mistte ik zo na de bevalling, de bewegingen in mn buik

heb je de uitslag al??

bah ... vies koud en nat weer buiten
    moet zo de honden uitlaten en dan naar het kiala punt voor het eerste pakketje :) nog 4 te gaan haha (naja h&m stuurr in 3 delen dus eigenlijk nog 2)

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja ze belde net, alles was goed. Geen tekenen van zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig.. :)
    Dinsdag terug en verder kijken..

17. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.392
    113
    Dat is fijn in ieder geval!

Ik vind zelf ook Bram erg leuk. Maar, moet wel eerlijk zeggen dat wij idd alle top 10 namen bewust genegeerd hebben. Belangrijk vond ik ook dat het lekker klinkt met eventuele 2e en 3e naam en met achternaam en evt afkortingen. Misschien ook even opschrijven met achternaam erbij? Voel je misschien wat beter voelt...

18. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Wij hbben gewoon gekozen wat we mooi vinden. Toevallig geen top 10 naam, daar is ie te lang voor (3 lettergrepen) :p

Fijn dat de uitslag goed was!

19. annelie566

Fijn van de uitslag tibo!

En ja mijn voorkeur wisselt ook gewoon per dag! Ik ben ook heel benieuwd naar ons ventje, kijk er heel erg naar uit. Merk wel sinds vorige week ook weer de nodige twijfels en onzekerheden komen, rot hormonen!;)

20. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik heb precies t zelfde Annelie!
    Ook gewoon twijfelen van zijn we hier al aan toe, het veranderd straks allemaal, kunnen we dat wel, ben ik niet te jong..
    Onzin allemaal, we hebben er heel goed over nagedacht, dat moet wel als je meer als een jaar bezig bent met zwanger worden..

Deel Deze Pagina