komt goed dames! jullie kunnen het allemaal fijn tibo dat alles goed is! hier zojuist mn pakjes opgehaald ♡♡♡
Het gaat echt wel goed komen hoor meiden! Hier ook jong moeder (22 jaar) en ik kan me geen leven meer zonder dochter voorstellen. Ik ben ook reuze benieuwd hoe het straks zal gaan met 2 ukkies..
Gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging tibo.. maar wel irritant dat t niet gewoon eens even van een leien dakje mag gaan Leuke pakjes Sanne! Lekker alles in het blauw Hier alles in het roze ^^ Ik heb van die momenten dat je echt niet kunt wachten tot ze er is, en van die momenten waarop je ineens denkt 'oei, straks is alles anders, kunnen we dat wel?' Volgens alle boeken schijnt dat normaal te zijn en er helemaal bij te horen maar toch ons leven gaat gewoon enorm veranderen en dat kunnen we vast wel aan maar het blijft spannend
Nou inderdaad! En we hebben er goed over nagedacht, we wouden het allebei. Maar soms twijfel ik enorm aan mezelf en dan denk ik: jahoor, je wordt al chagrijnig als je minder dan 6 uur slaapt en onrustig van krijsende kinderen in het openbaar. Maa ik wijt het nu maar gewoon aan hormonen.. Volgens mij is het inderdaad normaal. En het blije gevoel overheerst toch wel het meest. Ben echt al helemaal gek op de baby
Ooh ik heb echt precies t zelfde Annelie! Zal er idd bij horen dan.. Haha! Fijn om wat herkenning te vinden.. Met zulke dingen kan ik echt niet bij mn vriendinnen terrecht.
Hier ook niet hoor, als ik hiermee aankom zullen ze ook zeggen dat ik het zelf wou. leuke pakjes Sanne. waren ze nou van de Hema met sterretjes? kan het niet zo goed zien namelijk. Als dat zo is heb ik daar een broekje van haha. Ik heb net nog wat boxpakjes, shirtje en broekjes besteld bij next. En dat is dan ook echt het laatste in de kleine maatjes want meneer heeft genoeg. Ik had ook een leuk positiejurkje gezien op Asos maar ik wou hem niet bestellen want ik hoef niet zo lang meer. Zei mn man vanochtend heel lief dat ik hem maar gewoon moest bestellen, dus alsnog gedaan!
Annelie ja van de Hema!! En de h&m bestelling verwacht ik volgende week Net als de Next Direct bestelling Zl heeft net een uur in zijn grote bed geslapen , trots!
Jaaaah .... trots op zl ♡♡♡ Gister om 19.45 in bed gegaan en meteen in slaap gevallen Om 2.30 keek ik op de babyfoon en hij hinh half uit bed dus even weer ingestopt Hij sliep verder tot 6.15 Weer ingestopt en gelegen tot 7 uur Supernetjes dus ♡
Wat goed Sanne! Ik ga vandaag aan de baby uitzet strijk beginnen, lamp komt vandaag ook binnen.. Hopelijk wil ml hem meteen ophangen, kamertje poetsen en dan is t echt af! Wat gaan jullie van t weekend nog doen?
Niks! Wat decoratie in de babykamer ophangen en verder niks. Man was vergeten z'n wekker uit te zetten dus ik was al veel te vroeg wakker sufferd
Ook lekker! Helemaal niets doen! Ik mag van de fysio ook niet meer savonds werken, ze zei dat ik dan net niets meer moet, je lichaam s smorgens t best, dus moet maandag op t werk nog even wat diensten omgooien. Ook even kijken hoe verder met bloeddruk, ben best geregeld niet lekker. Dus ben ook steeds minder blijnals ik de auto in moet.. S toch wel een beetje eng.
wat vervelend tibo! en oooeh balen Annelie! kan me indenken dat je baalde! hier vanmorgen al bij de garage en de super geweest. om 2.30 werd ik dus wakker en keek ik op de babyfoon erna zl weer toegestopt en dus heel lang wakker gelegen ik word echt van weinig wakker m ook momenteel en slaap dan niet direct weer in zo maar even een uurtje slapen als zl erin gaat straks zl wegbrengen naar opa en oma en naar een babyshower voor een vriendin en erna direct ml ophalen wat we gaan Catannen met vrienden
Voor de dames die al een kindje hebben, hoe voelt indalen? Heb het idee dat hij daarmee bezig is maarja heb niet echt ervaring. Straks lekker uitgebreid Indiaas koken! Hmm, heb er nu al zin in!
Hallo dames, Die link naar next direct is niet goed, zie veel te veel leuke dingen die ik wil hebben terwijl ik me had voorgenomen dat ik niets meer mocht halen... Maar ja een paar boxpakjes is altijd handig toch?? Zou dan maat 50 of 56 handiger zijn? Net bij vk geweest, alles prima. Nog steeds veel harde buiken, maar baarmoedermond lijkt nog prima te zitten. Ook bloed van vriend is negatief op e dus ik maak geen antistoffen aan die kind kunnen afstoten Badbevalling besproken en daar zijn ze groot voorstander van. Toch maar Eens meer in verdiepen. Wel extreme uitslag op de zijkanten van mijn lichaam gekregen en jeuken dat het doet. Vooralsnog kan het geen kwaad. Vriend is weekend weg, dus heb het rijk alleen (met de 2 hondjes). Heb ereader vol met leuke boeken, greys anatomy zit nog in dvd en heb een paar hobbies weer opgepakt. Keuzes!!! Weekend is te kort Eerst maar eens een kopje zelfgemaakte tomatensoep pakken. Me like!
Klinkt heerlijk Anan, geniet ervan Fijn dat je controle goed was! Ik heb 56 besteld omdat ik op internet las dat de boxpakjes kleiner vielen!
Hier ook alles maat 56. Ik weet niet meer hoe het indalen voelde haha.. Geniet van je weekend Anan, dit zal je niet zo vaak meer gaan hebben, alleen thuis
hier 1 of 2 pakjes maat 50 de rest allemaal maat 56 of 62 je kunt altijd mouwtjes en pijpjes omslaan mocht het te groot zijn indalingspijn euhm ... moet ik even diep nadenken volgens mij een zeurend gevoel onderin de buik en het schaambot voelde ook beurs aan dacht ik wat voel je precies annelie? donderdag de groei echo, ik ben zo benieuwd ♡♡♡
anan idd geniet! maar ja dat zei ook iedereen tegen mij bij de eerste en ik dacht "jaja ... " maar als je er al 1 hebt rondlopen kun je niet de rust nemen die je zou willen maar dat maakt het niet minder leuk hoor ik geniet echt van deze zw schap vind het heerlijk om zwanger te zijn hoewel de bekkenklachten me wel gestolen mogen worden