Wat fijn Sanne! Ik geniet er ook zeker van! Vind t heerlijk als de kleine lekker aan t trappelen is! <3 Ik heb wel echt veel klachten, daar baal ik een beetje van, maar ben t zwanger zijn zeker nog niet beu! Al kan ik ook niet wachten tot die kleine is is... Maar eerst t ergste nog denk ik.. De bavalling. Haha..
Ja ik voel z'n hoofd gewoon echt naar beneden zakken, met als gevolg dat lopen niet meer echt soepel gaat. Net alsof er iets tussen hangt. Voel ook echt druk zeg maar. Raar gevoel. Ik geniet ook hoor! Elke dag even in het kamertje kijken en genieten van zijn gewoel in mijn buik. Maar ik kijk ook wel heel erg uit naar het moment dat hij in m'n armen ligt en ik hem heel veel kan knuffelen!
heerlijk dames! klinkt wel als indalen annelie! hier hopelijk snel de kast van zl afgesteld dan kunnen zijn kleertjes over en kan ik babywasjes gaan doen en de babykamer verder in orde maken ♡♡♡
Mijn man is nu de laatste dingen aan het ophangen! Maandag halen we de box op dus nu hoef ik alleen nog mijn next bestelling en een mooie luiertas en dan helemaal klaar.
wauw annelie ik ben benieuwd naar fotos! hier nog wat kamers opruimen en dan gaat eerst zooi nar de babykamer voor het naar zolder kan helaas ik wil ook bezig ... nog even geduld
Haha, herkenbaar Annelie! Ik kan me daar dan zo op verheugen, dat er weer iets af is, ml zegt; ik doe dat als ik thuis kom. Komt savonds eindelijk thuis en heeft dan geen zin meer of moet wat anders doen.. Valt zo tegen altijd! Haha.. Hier eindelijk alle kleertjes weggestreken.. Pff, we hebben echtbal veel verzameld. Van de week kamertje poetsen, dat mocht ik dit weekend niet doen van ml.. Hij vond dat ik wat rust moest nemen tussendoor. Wanneer zetten jullie een vluchttas klaar?
aaah jammer Annelie! hier komt sv morgenavond om de kledingkast te stellen ml is NU bezig boven op te ruimen morgen worden ook gordijnen opgehangen in de laatste kamer waar ik snachts bv ga geven en deze week wordt boven weer gepoetst, bedden verschoont en kan ik babywasjes gaan draaien ♡♡♡ de box staat al en die neem ik morgen even af net als het ledikant dan kan ml die omhoog gaan verstellen vluchttas? geen idee nog niet over nagedacht maar denk dat ik binnenkort als alle klusjes klaar zijn alvast een tasje klaar ga maken
Ja hij heeft dan ook geen zin om te zoeken maar hij is nu pannenkoeken aan het bakken dus het is vergeven Vluchttas heb ik nog niet over nagedacht.. Doe ik pas in februari denk ik, dan kan ik de babyspullen in de luiertas doen. Mijn vader belde net dat het wiegje af is, m'n vader heeft hem helemaal opgeknapt en een nieuwe matras op maat laten maken! Ben heel benieuwd! Dan kan hij snachts bij ons slapen en overdag in het ledikant.
31 weken vandaag! Nu echt lekker aftellen. Vandaag komt ook mijn next bestelling. Supersnelle levering zeg, vrijdag einde van de middag besteld en vandaag dus in huis. Kunnen Nl webshops nog iets van leren..Ben benieuwd naar de kleertjes en vooral of de kwaliteit een beetje oke is. Nog een tip. Als jullie een Lidl in de buurt hebben dan hebben ze baby speelgoed van Fisherprice in de aanbieding voor 7 euro. Ze hebben de bekende ringentoren en ik heb zelf de muzieksleutels(leuk leuk) en nog iets.
bedankt voor de tip annelie! Misschien ga ik deze week wel even langs als alles loopt zoals het moet Ik ga deze week ook beginnen aan de wasjes, dan kan alles straks lekker de kast in want nu staat het in dozen en tassen in de weg te staan. Ik wordt echt een beetje chagrijnig van die troep dus tijd om aan de slag te gaan De commode staat in ieder geval al, nu wil ik nog even een plankje erboven en ik wil nog een schilderijtje maken. De kleine komt bij ons op de kamer dus commode + plank + bedje en dat is eigenlijk alles wat past Het bedje moeten we ook nog even op maat maken, ik wil van een ledikant een co-sleeper maken dus even zorgen dat het matrasje op dezelfde hoogte is als ons matras maar dat zijn maar 4 gaatjes om te boren. Morgen even kijken bij iemand voor een kinderwagen die we mogen hebben, als t niets is ga ik nog wel even op marktplaats zoeken. Blij als ik alles heb want als ik nadenk over wat nog moet dan wordt ik wel een beetje zenuwachtig haha oja.. en klossen voor onder het bed.. waar haal je dat eigenlijk?
Heeft de kraamzorg iedereen van jullie al gebeld voor een intake trouwens? Ik wordt er een beetje zenuwachtig van dat ik nog niets gehoord heb.. wel een bevestiging gehad en ze zouden in de 7e of 8e maand bellen, hoop maar dat ze me niet vergeten zijn nog maar 5 weekjes tot mn verlof trouwens! heerlijk
Hier zijn ze al langs geweest. Ik denk niet dat ze je vergeten zijn en rond week 34 komen? maar je kan altijd zelf bellen natuurlijk om te kijken hoe het met de zaken staat. Dat onrustige gevoel ken ik wel en heb ik ook. Ik word echt gek van de troep overal maar het lijkt wel alsof ik er niet tegenop kan opruimen en schoonmaken. Helaas is het hier ook zo dat als het weekend is geweest en mijn man 2 dagen thuis is geweest, alles weer een chaos is. Hij ruimt nooit iets op, hoevaak ik het ook zeg. Gooit zn kleren altijd naast bed enzo grmm. Dus ik heb hem net gewhatsappt dat ik het nog één keer opruim en als ik dan weer spul naast zijn bed vind, hij het hele huis schoon mag maken. Klossen kun je halen bij van die zorgwinkels in de buurt. Als je kijkt op de site van de kraamzorg hebben ze daar vaak wel een link bij staan waar je het kan bestellen. Wij hebben een malm bed van Ikea(een bed zonder poten) dus daar passen geen klossen onder. Wij zetten er bierkratten onder en zelfs dan heeft het bed niet de juiste hoogte, kom 10 cm tekort dan. Maar heb overlegd met kraamzorg en zij vonden het prima. Vanmiddag komen mijn ouders de wieg even langsbrengen. ben benieuwd hoe hij geworden is!
Bij ons is de kraamzorg in november al geweest, heel vroeg maar dit kwam door haar vakantie. Ze zullen vanzelf contact opnemen denk ik ja! Hier komt t bed waarschijnlijk gewoon op een paar bierkratten.. Aha. Volgens de kraamzorg maakte t niet uit hoe het hoger kwam, als t maar een bepaalde hoogte had en stabiel was. 31 weken vandaag.. Tijd vliegt!
Zo jullie gaan goed dames! Hier moeten we nog wel een en ander doen hoor voordat ik aan de wasjes kan beginnen e.d. Hier is de kraamzorg ook nog niet geweest.. Ik begin er ook al nerveus van te worden. Als ze volgende week nog niet gebeld hebben bel ik zelf wel. Voor mijn gevoel duurt het nog best lang voor de baby er is, zo'n 11 weken haha. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet, misschien komt ie wel met 38 weken ofzo! Het gevoel is trouwens positief, zo van nou nog lekker 11 weken zwanger zijn Maar ja morgen toch alweer 31 weken dus.
bedankt voor de tip annelie! hier willen we sowieso nog wat knuffels kopen voor de baby niet alles van zl gaat automatisch naar de baby hier heeft de kraamzorg 3 mnd geleden gebeld dacht ik en morgenavond komt ze langs zelfde als bij zl, erg leuk! eerste babywasje gaat er straks in hoewel de hydrofielen ook al in de machine zitten daar kun je er trouwens niet genoeg van hebben!
jippie! hier is nexxt direct ook net bezorgd! alleen op 1 pakje zit een zwart vlekje ik heb ze 2 foto's gemaild hopelijk krijg ik geld retour of een nieuw pakje maar ben bang dat ik hem terug moet sturen en geen idee of ik dan wel verzendkosten moet betalen? hydrofielen zitten in de droger en eerste witte babywas in de machine ik ben benieuwd!
Ben benieuwd Sanne! Ik zou contact met ze opnemen. Hier niet denk dat het morgen pas komt helaas.. Ben ik er niet! Jammerrr
aah jammer annelie ik heb ze gemaild met fotos erbij wie niet waagt .... op de babykamer liggen stapels wasgoed te wachten haha alleen kunnen we niet alles kwijt op zolder haha en ik kan niet alles tegelijk wegvouwen want dan krijg ik zelf teveel last van mijn bekken helaas